Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Astrid

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 48, 49, 50  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ga ook maar eens aan een dagboekje beginnen. Hopelijk helpt het!

Ik doe momenteel een beetje een mix van modifast en gezond eten. Ik probeer 2 maaltijden per dag te vervangen voor een shake & pudding. Dit is meestal 's ochtends een shake en 's avonds een pudding. Maar soms als ik een beetje een rot dag heb gehad op de uni, of ben wezen sporten heb ik helemaal geen zin in een pudding, maar in een lekker bordje eten.

Vandaag helaas thuis met lichte migraine, dus niet echt een goede start, maar ondanks dat ik dan altijd mega snaaibuien heb valt het nog mee vandaag! (voor mijn doen dan he)

Mijn menu van vandaag is / was:
ontbijt: 2 krackers met leverpastei & sandwich spread
tussendoortje / snaai: volkoren koekjes en kikkers & muizen van fondant (heel slecht ik weet het!)
lunch: kleine wrap met kip & broodje kroketburger van mora

gepland avondeten: gekookte aardappelen, boontjes en kip shoarma

Hm.. als ik het zo opschrijf allemaal klinkt het toch niet zo goed..
Gelukkig zakt de hoofdpijn al weer een beetje, dus morgen kan ik weer goed aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 16:02    

Reageer met quote
Oh en ik kwam zojuist mijn horoscoop tegen voor vandaag.
Ik geloof er niet echt in, maar vind het wel altijd leuk om te lezen.

Jij hebt nieuwe energie en alle remmingen van de laatste tijd zijn verdwenen. Neem die kans waar om een aantal problemen die zijn blijven liggen snel op te pakken en uit de wereld te helpen.

Dat is een goede motivatie! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 16:04    
Onbekend Weeggegevens   zoutenlimoen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Leuk dat je nu ook een dagboekje hebt! Als je migraine hebt mag je jezelf wel een beetje verwennen vind ik ohhh
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 16:15    

Reageer met quote
Dank je ohhh

Ik heb ook vandaag een glazen pot neergezet. Voor iedere kilo die ik af al, gaat er een siersteen in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 18:13    
Vrouw Weeggegevens   wickedgirl
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het is goed dat je alles - ook de ongezonde dingen opschrijft - op die manier ben je bewust van wat je allemaal eet.

Wat een leuk idee van de sierstenen, allemaal verschillende kleurtjes of dezelfde kleur?

Mannen die eten, vrouwen diëten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 18:16    

Reageer met quote
Volgens mij was dat een tip die ik hier ergens gelezen heb ohhh

Tot nu toe alleen nog maar dezelfde kleuren. Heb er ook nog maar 12, die had ik toevallig nog in huis liggen. Ik heb al bij verschillende winkels gezocht naar nieuwe (hema, blokker, wibra, zeeman, action), maar heb tot nu toe alleen maar van die hele kleintjes kunnen vinden. Misschien dat ik een zakje (sier) knikkers erbij haal, maar voorlopig kan ik wel even vooruit met die 12.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 18:23    

Reageer met quote
bluh... even een baal momentje.. Sip

Gisteravond zo goed volgehouden. Vanmorgen begonnen met baantjes zwemmen en m'n shake, een tussendoortje en vanmiddag gewoon netjes m'n broodjes gegeten. Maar heel de dag al zo'n duf gevoel / moeilijk te concentreren. Ik ben momenteel met m'n scriptie bezig en zit eigenlijk de hele dag achter de computer. Soms wordt je dat een beetje zat.
En vanmiddag kon ik wel een oppeppertje gebruiken, dus een blikje cola gedronken. Ook iets langer op de uni gebleven waardoor ik aardig honger had toen ik thuis kwam en toen ging het eigenlijk mis. Ik had m'n pudding vanmorgen al klaar gezet in de koelkast, maar die pizza die nog steeds in de diepvries lag, klonkt opeen veel aantrekkelijker.. Ondertussen, toen deze in de oven lag, een zak borrelnootjes open getrokken en denk ik voor de helft leeg gegeten. Daarna dus nog een hele pizza naar binnen gewerkt en ook nog een mona pudding toetje (wel zo'n klein bakje)
Maar nu heb ik dus even een baal momentje..
Ik denk dat ik zo maar een lekkere warme douche neem en dan met een boek m'n bed ik duik.. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 19:40    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
Iedereen heeft weleens een slechte dag en dat (schuld)gevoel dat volgt is inderdaad niet leuk, maar de kunst is om morgen dan weer op te pakken. Dan zal je zien dat zo'n dag niet zo veel schade aanbrengt.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
AstridV schreef:
Oh en ik kwam zojuist mijn horoscoop tegen voor vandaag.
Ik geloof er niet echt in, maar vind het wel altijd leuk om te lezen.

Jij hebt nieuwe energie en alle remmingen van de laatste tijd zijn verdwenen. Neem die kans waar om een aantal problemen die zijn blijven liggen snel op te pakken en uit de wereld te helpen.

Dat is een goede motivatie! Erg blij

Waar haal jij je horoscopen vandaan Lach Zulke mededelingen kan ik ook wel gebruiken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
AstridV schreef:
Dank je ohhh

Ik heb ook vandaag een glazen pot neergezet. Voor iedere kilo die ik af al, gaat er een siersteen in!

Goed idee Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 7:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 48, 49, 50  Volgende
Pagina 1 van 50