Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Amandatje27, Cambridge 800

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Is dat een Cambridge 800. menu wat je hebt gegeten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 18 feb 2017 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Uhmm half haha..
Ik mag naast 2 shakes een warme maaltijd en tussendoortjes.
Wat je mag volgens de regeltjes van het cambridge 800 stap 4(daar ben ik mee begonnen) is:
2 shakes (of soepen, repen maar lust ik niet)
1 portie groente
1 portie eiwitten ( vlees, vis,2 eieren, )
2 portie zuivel (yoghurt, kwark etc)
1 portie fruit (1 kleine banaan, 2 mandarijnen, 1 appel, 2 kiwi's enzo.. ligt er dus aan hoeveel gewicht het is of je er 1 of 2 mag nemen)
2 porties granen (brood, crackers, rijstewafels, beschuiten etc. Ook hier ligt eraan hoe groot iets is wat 1 portie zou inhouden.. bij een cracker, beschuit, rijstewafel zijn er dat bv 2 of 3 per portie)

Maar exact houd ik me er ook niet aan.. maar zolang ik gewoon goed afval ermee vind ik het prima. Ik kan altijd nog dingen weglaten als het nietmeer zo gaat als ik wil. Ik moet 1.3 kg pw afvallen om mn streefgewicht te behalen voor ik op vakantie ga 13 mei. Maar ik wilde er de tijd voor nemen om dit de 2e week van juni te behalen. Dus dan zou t 1 kg pw zijn.
Op zich houd ik me niet echt verkeerd eraan, is alleen dat ik n paar x pw wat eet zoals pasta, rijst, aardappel, saus als curry ketchup chili cocktail appelmoes (beperkt, maar net genoeg voor t extra smaakje waardoor ik het toch lekker vindt). En iets teveel brood soms, maar eet dat misschien 2 x pw dus dan is het een mooi gemiddelde Lachen.
Ook eet ik meer groente dan wat is voorgeschreven maar dat kan geen kwaad.
Ik denk dat ik dit mag nemen omdat ik ontzettend veel loop op mn werk.. daarnaast ook nog zeker 2x pw sport, dus ik heb t gewoon nodig vind ik.
Ook omdat dadelijk als ik klaar ben niet mn lichaam ervanaf gekickt is.. maar t gewoon met mate blijft accepteren. Op het eind van cb mag dit namelijk wel allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 10:15    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zolang je ermee afvalt is het prima was gewoon nieuwsgierig , je bent toch ook bij een consulent onder controle?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 10:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vind k ook Ellen.. nu afgelopen week n mooi resultaat.. en nu zit ik er ook weer wat onder.. dus slecht is t niet.
Ik ben idd bij een consulent, hier ga ik nu weer de 2e naartoe. Soms na 1 week soms na 2 weken, ligt wat aan mn planning qua werk..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 10:32    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zeker -1.6 kg is een droom ga je soms naar Jose in Geleen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 10:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee.. ik ga in nuth.
Ze heeft wat ruimere openingstijden dan geleen vandaar ik hiervoor gekozen heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 10:59    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2017 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Amanda,dacht kom even gezellig bij je kijken Lachen
Het gaat lekker met je zie ik,en je eet ook nog eens lekker,en valt af,wat willen we nog meer Lachen toch!!
nonnenvot ,zit daar pudding in?maar ziet er wel smullen uit zeg Lachen
Hier gaat het ook goed,maar heb wel moeite met drinken,gisteren 3 liter gedronken pfff nou dan moet je echt wel thuis blijven hoor,plaste me een ongeluk Lachen maar zal een probleem blijven denk ik!!
Ik ben gisteren weer begonnen met de 500 bevalt me toch beter,ik heb de consulente wel gevraagd of ik met stap 2 de producten mag gebruiken van de 500 maar dat mag niet Rollende ogen
Dus ik doe toch maar wat zij zegt,volgens een vriendin van me die een andere consulente heeft zou dat rustig mogen,dus wie heeft gelijk Lachen
ze hebben nu bij de 500 de lekkere reepjes chocolade en toffee niet meer zo zonde die waren lekker,nu hebben ze een nieuwe smaakt naar snickers nou vind ik niet hoor brrr zo zoet,en ik heb er nog wel 10 genomen voor twee weken dan hé,zaterdag hoef ik niet naar haar toe,ze heeft vakantie,
Ik ben nog met me zelf aan het overleggen of ik me dan thuis zal wegen?wat zou jij doen
Idee
Fijne dag Amanda,komvaker even bij je langs oké Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 10:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heey deeltje,
Leukk
Nee in een nonnevot zit geen pudding in.. dat lust ik ook niet.. je hebt wel puddingbroodjes enzo..
ja is ontzettend veel 3 liter drinken..
Ik had dat zondag ook bij de verjaardag alleen al zeker 2 liter gedronken, en dan nog de dag door ook wel n litertje.. hele tijd plasse, snachts nog haha.. gister ook bijna 2 liter gedronke dus t gaat de goede kant op hier.. maar t is echt lastig.
Nee bij stap 2 mag dat idd nietmeer. De voedingswaardes van de 500 en 800 zijn zo ontzettend anders.. ik had dat namelijk ook gevraagd. Ze wilde me er 1 geven, maar t was niet de bedoeling..800 zijn echt vervangers terwijl 500 echt maaltijden zijn zeg maar.
Ik weeg me niet deze week, gewoon volgende week bij de consulente.. ik vul wel -0.1 in, anders lig ik uit t sprintje haha. Maar je moet zelf kijken wat je wil, de weegschaal thuis is meestal toch iets anders.
Is goed hoor, tot snell Lach
Jij houd je dagboekje nietmeer bij he..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 11:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gister begonnen met een shake, tussendoor een mandarijntje, savonds couscous met veel groentes (wortel, kikkererwten, courgette, uien, paprika, tomaat), aardappel in stukjes, lamsvlees..heel veel werk maar jummie ♡ savonds als tussendoor nog wat van de saus/groente/vlees gehad..
Ook nog even 45 min wezen sporten.. niet zolang maar iets is beter dan niets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 12:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5