Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Amandatje27, Cambridge 800

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Klopt, maar is wel ongeveer tzelfde.. ze worden hier iets meer dan de helft van het jaar verkocht.. dus niet t hele jaar (gelukkig maar).

Joepieee -1,6 deze week #happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 feb 2017 16:51    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geweldig -1.6 en dat zonder nonnevotten Erg blij ik ben daar zo gek op smullen ben een geboren Limburger maar met een Hollander getrouwd Erg blij maar die vind al die ophef over de nonnevot overdreven maar eet ze wel graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 feb 2017 17:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja zijn ook zooo ontzettend lekkerrrr ♡ alleen niet zo goed voor de lijn. Mn consulente had ik t gezegd dat ik er een genomen had.. ze zei dat is toch wel een hele grote suikerbom.. ik hoop dat je ervan genoten hebt maar die komt je buikje voorlopig nietmeer in mag ik hopen haha.. ik zei Nee de eerstkomende maanden nietmeer.
Je woont nu in holland ? Waar in de buurt kwam je uit lb ? Kun je nog n beetje limburgs praten hihi?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 0:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag niets ontbeten weer..
Mn lunch was n crispy burgertje van de kfc ( zijn maar ontzettend klein, is meer voor jonge kinderen)
Op een terrasje gezeten met n vriendin.. hier zou ik normaal een warme chocomel met slagroom bestellen, dit maar niet gedaan. Nu een lekker kopje thee ervoor in plaats genomen.
Toen nog even ergens een klein broodje kip doner gaan eten die we verdeeld hebben in ons 2e..
Nu voor in de nachtdienst heb ik wat bouillion meeenomen.
Gelukkig heb ik ook weer heel wat gelopen vandaag.
Morgen maar weer een gezond dagje ervan maken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 0:09    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
[quote="Amandatje27"
Je woont nu in holland ? Waar in de buurt kwam je uit lb ? Kun je nog n beetje limburgs praten hihi?[/quote]
Haha ik versta alle dialecten maar we spraken thuis geen Limburgs, ik kom uit de buurt van Heerlen en woon nu in Amersfoort
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 0:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aah heerlen is nieteens zover van me. Amersfoort ben ik paar x geweest, best een leuke stad Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 1:57    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Amandatje27 schreef:
Aah heerlen is nieteens zover van me. Amersfoort ben ik paar x geweest, best een leuke stad Lach

ja Amersfoort is een leuk plekje waar zit jij in Limburg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 2:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sittard Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 6:43    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Amandatje27 schreef:
Sittard Lach

Ahhhh Zitterd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2017 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Menutje van gister nog even.
Door de nachtdienst geen ontbijt en eerste td genomen.
Lunch was 2 gebakken eieren, met n versgebakken stokbrood
Tussendoor de kippen bouilliondrink van cb genomen.
Mn avondeten waren 2 lepels wortelenstampot met sperziebonen en mexico de melange van bonduelle. 1 lepel hak apelmoes light en n pakje dubbel fris appel-perzik.
In de late pauze ook een cb kippenbouillion drink gemaakt.
Thuis na werk heb ik nog de rest van t potje van de sperziebonen gegeten.

Ik ga zometeen boodschappen doen. Mn vader die moest taxi rijden vannacht dys die zal wel langer slapen. Dan nog even naar de markt. Mn man is vandaag jarig ♡ hij houd alleen geen verjaardag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 feb 2017 8:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5