Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

DAGBOEK: Aan het werk met maaltijdshakes!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vanafvandaaggaanweervoor
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Maaltijdsvervangers

Reageer met quote
[b]hallo allemaal !

Ik ben een 24 jarige verpleegkundige die graag wat (?) kilotjes kwijt wil !

Ik heb heel mijn leven al overgewicht en kan me al sinds de kleuterklas herrinneren hier mee gepest te zijn ... Op latere leeftijd ging het pesten dan wel om maar toch .. Ik voelde me nooit goed in m'n vel.
Op m'n 17de bij mijn eerdte grote liefdesverdriet ohhh verloor ik plots veel kilo's en voelde me achteraf beter dan ooit ! Ik ging naar het hoger waar de kilo's er weer bij kwamen.. Op medisch onderzoek 92 kg *slik*.. Terug afvallen ditmaal met shakes ! Tot 74 kg ! Ik voelde me super in mijn vel .. Leerde mijn vriend kennen , ging samenwonen, kreeg een hondje , kreeg vast werk met heel onregematige shiften en kwam vrij snel veel bij ... Tot nu .. 107 ** SLIK** ik wil heel graag kindjes .. En volgens de gynecoloog is er geen enkel probleem , maar voor we eraan beginnen wil ik graag een gezonder gewicht ! Als verpleegkundige weet ik dat dit heel belangrijk is naar de gezondheid van het kindje maar ook naar mijn gezondheid toe !! Omdat shakes goed helpen en ik zo snel resultaat merk ga ik starten met shakes ... Ditmaal die van kruitvat !!

Ik ga proberen om elke dag hier iets te posten , zodat jullie me wat raad kunnen geven Lach

We gaan er voor !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 2:46    

Reageer met quote
vroege dienst ..
Dat betekend vroeg opstaan ...
Ik ben best zenuwachtig, ik wil dit echt volhouden ...
Eerst werken en dan een lading shakes kopen in het kruitvat ...
Douche in en ontbijten met ananasstukjes ( AH) ..

Ik weet dat de eerste dagen de heftigste zijn ( hoofdpijn en dergelijke )dus wish me good luck ! ohhh

Groetjes !!
Ik x[/code]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 3:07    
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Heyla

Heel veel succes! Het gaat je zeker lukken! Ik ben ook verpleegkundige en me kilo's kwamen erbij toen ik begon te werken. Twee weken geleden begonnen met shakes (bij mij herbalife) en het gaat momenteel goed Lach Zorg wel dat je voldoende eet, want heb ondervonden dat je snel spierafbraak hebt met die shakes, dus zeker niet laten om tussendoortjes te nemen ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 8:47    

Reageer met quote
Wauw en je bent al 5 kg kwijt ! Super ! Gisteren was een hele moeilijke dag .. Druk op het werk hoofdpijn misselijk gevoel ! Hopenlijk vandaag beter !

Ik vind het heel gek dat we bijkomen door ons werk want uiteindelijk lopen we toch heel wat kilometertjes af ! De wisselende shiften zullen wel de oorzaak zijn ! Veel succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 4:43    
Vrouw Weeggegevens   jenscas1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Zorg dat je voldoende water drinkt. Dat kan wat helpen tegen de hoofdpijn. Hopelijk heb je er niet te lang last van. Neem ook voldoende koolhydraten binnen tijdens je warme maaltijd anders heb je te weinig calorieen binnen op een dag.

Ik ben beginnen verdikken op me werk omdat ik veel tussendoor eet. Je neemt al snel eens een koekje ofzo. Alle ja ik toch Uitlachen maar de shiften zorgen er idd ook voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 5:33    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Hi daar

Welkom hier, het is heel fijn om met elkaar te kunnen praten en elkaar een hart onder de riem te steken en er voor te gaan.
Idd voldoende drinken is belangrijk er komen toch heel wat afvalstoffen vrij die toch weg moeten.
Weet je al wat je na de shakes wil of ga je gewoon aan de shake tot je streefgewicht ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 18:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1