Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

DAGBOEK: Aan het werk met maaltijdshakes!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vanafvandaaggaanweervoor
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Maaltijdsvervangers

Reageer met quote
[b]hallo allemaal !

Ik ben een 24 jarige verpleegkundige die graag wat (?) kilotjes kwijt wil !

Ik heb heel mijn leven al overgewicht en kan me al sinds de kleuterklas herrinneren hier mee gepest te zijn ... Op latere leeftijd ging het pesten dan wel om maar toch .. Ik voelde me nooit goed in m'n vel.
Op m'n 17de bij mijn eerdte grote liefdesverdriet ohhh verloor ik plots veel kilo's en voelde me achteraf beter dan ooit ! Ik ging naar het hoger waar de kilo's er weer bij kwamen.. Op medisch onderzoek 92 kg *slik*.. Terug afvallen ditmaal met shakes ! Tot 74 kg ! Ik voelde me super in mijn vel .. Leerde mijn vriend kennen , ging samenwonen, kreeg een hondje , kreeg vast werk met heel onregematige shiften en kwam vrij snel veel bij ... Tot nu .. 107 ** SLIK** ik wil heel graag kindjes .. En volgens de gynecoloog is er geen enkel probleem , maar voor we eraan beginnen wil ik graag een gezonder gewicht ! Als verpleegkundige weet ik dat dit heel belangrijk is naar de gezondheid van het kindje maar ook naar mijn gezondheid toe !! Omdat shakes goed helpen en ik zo snel resultaat merk ga ik starten met shakes ... Ditmaal die van kruitvat !!

Ik ga proberen om elke dag hier iets te posten , zodat jullie me wat raad kunnen geven Lach

We gaan er voor !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2016 2:46