Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Dag chocolade, Hallo weegclub!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   karinH
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi! Ik ben karin en ik wil afvallen! Ik ben tot mijn 29e slank geweest zonder er iets voor te hoeven doen. Totdat ik ging samenwonen en inmiddels 3 kinderen heb gekregen. Nu heb ik een bmi van 31 en ben ik het helemaal zat.
We gaan komende zomer voor het eerst in 5 jaar op vakantie en ik wil zonder schaamte in een bikini durven lopen.
Ik heb al veel gelezen op deze site en nu dus eindelijk de stap gezet om mee te doen. Ik heb voor vanavond nog een heerlijke zak m&m's liggen waar ik van ga genieten en dan is het vanaf morgen klaar, de eerste dag van mijn gezonde leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi karin,

Welkom op de website.
Een bmi van 31is totaal niet gezond, die van mij ligt op 33,6 helaas. Heb je berekend al hoeveel je wil afvallen voor de zomer?
Probeer de m &ms niet helemaal zelf op te eten. Dat is het aantal calorieen waar je makkelijk een uur bent voor aan sporten. Per 100gram ook nog. Zal iets van 400- 500 p 100gr zijn denk ik?

Heel veel succes!
Misschien leuk om mee te doen met een sprintje, lekker motiverend!
Ook een eetdagboekje geeft je veel inzicht.

Groetjes amanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 20:41    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hallo KarinH, van harte welkom bij de weegclub.

Super dat jij je al zo goed hebt ingelezen. Niet meer kopen, dan kom je ook niet in de verleiding.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 20:59    
Vrouw Weeggegevens   karinH

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi amanda

Ik ga de zak samen met mijn man eten, ik zie het meer als een laatste keer zondigen Lachen

Een eetdagboek wil ik inderdaad ook graag bijhouden, zo motiveer ik mezelf misschien wat meer omdat ik iedere dag een soort 'verplichting' voor mezelf creëer.
Ook ga ik meedoen met een sprintje, nog even kijken welke.
Ik zie dat jij al supergoed bezig bent., goed hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Karin,

Dat scheelt toch alweer wat als je het deelt.
Je mag best een dagje zondigen; doe ik ook op een zaterdag of zondag bij de avondmaaltijd (rijst met lekker veel lamsvlees 250/300 gr of friet) of iets lekkers zoals een gebakje/paar snoepjes (meestal is het dan een gebakje)

Ik doe het meestal op het einde van de dag invullen, anders ga ik misschien toch switche en dan weet je precies wat je gegeten hebt.

Ik let door het denken aan mijn eetdagboekje toch op wat ik eet dus het motiveert zeker. Vast bij jou ook!
Je moet er natuurlijk even inkomen en dat kost even wat tijd (paar daagjes)

Dankje wel. Ik ben ook al trots op wat ik heb bereik. Op 10 oktober woog ik 103 kg. Bij mn laatste weegmoment 97.7 dus toch al een mooiie 5 kg kwijt. Op dinsdag weeg ik me altijd vanaf nu (voorheen zondag maar doordat ik nogal wat weekenden nachtdiensten nu moet draaiien schiet het er even in, waardoor ik me maar op dinsdag ga wegen.

Ik heb een sprintje genaamd Op weg naar een BMI van 30! Misschien wat voor jou ook; t sprintje duurt 12 weken. en zijn vandaag begonnen Lach Je BMI staat nu op 32.6 hier zie ik op je profiel; voor een BMI van 30 moet je een gewicht bereiken van 94 kg (in jou geval), Zou netjes zijn, en haalbaar in deze weken.
De reden dat ik ervoor koos is omdat je boven de 30 in de sector obesitas valt (ernstig overgewicht); dat willen we nietmeer toch! Hieronder val je in de sector overgewicht (klinkt al niet zo heel erg meer)

Ook heb je sprintjes die goed doen van; een streng groen sprintje o.d.; maar dan mag je nooit in deze weken bijkomen of gelijk blijven staan anders moet je eruit. (Volgens mij zijn deze al gesloten, weet het niet zeker)

Maar zo heb je nog meerdere leuke sprintjes, moet je maar rustig bekijken. Zal je vast wel in eentje tegenkomen. Ik sta bij meerdere aangemeld. Vind ik wel gezellig dat geklets, en t doet me goed.

Als je je dagboekje aan hebt gemaakt hoor ik t graag; ga ik even mee spieken zo nu en dan

Fijne avond!

https://www.weegclub.nl/forum/amanda-s-eetdagboekje-t52085.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 22:13    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Karin, welkom bij Weegclub. Ik wens je veel succes toe. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 2:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1