Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Dag allemaal, ik ben Marjan

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marjanvanb
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Afslankclub, gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Marjan, 44 jaar, getrouwd en moeder van twee puberzoons. Ben sinds een maand of twee aan het lijnen en ik combineer dat sinds een week of drie met extra beweging. Ik ben begonnen met hardlopen (weer), wandelen, pak wat vaker de fiets en vanaf volgende week zes weken een cursus met krachttraining.
Ik woog 108 kg tot mijn spijt. Vier jaar geleden was ik 17 kg afgevallen en woog ik 81 kg, maar toen niet meer opgelet. Toen te lang afgewacht en het gewicht maar op laten lopen. Ben sinds anderhalf jaar aan het studeren en toen kwam ik nog meer aan van stress en stilzitten. Werd er ook futloos van. En kreeg last van mijn rug.
Dus naar de dokter, schildkliermedicijnen laten testen en bijstellen, gaan sporten en de rugpijn is al minder, ik heb meer energie en ik hoop hier wat maatjes te vinden om me te motiveren als het eens wat minder gaat en mee te vieren als het lekker gaat.
Mijn doel is voorlopig naar 90 kg (en gangbare kledingmaat) en dat mijn taille weer zichtbaar wordt en de buik wat platter....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Mamsie1966
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Marjan ,
Welkom op de weegclub !
Er is hier veel hulp en motivatie te vinden .
Ook veel recepten enz .
Zelf vind ik dit groeps-gevoel echt motiverend en heel fijn .
Je leest ook veel herkenbare verhalen zodat je weet dat je niet de enige bent die met bepaalde dingen moeite hebt .
Heel veel succes toegewenst !
Groetjes , Elisabeth

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Marian, van harte welkom bij de weegclub.

Goed dat je toch weer de draad hebt opgepakt. Je doet het tenslotte voor je gezondheid. En steun kun je hier zeker vinden, wij zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Mirjam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Marjan, dapper om aan de slag te gaan.

Motivatie hulp en steun genoeg hier, veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2016 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Hallo Marjan, van harte welkom bij de weegclub.

Goed dat je toch weer de draad hebt opgepakt. Je doet het tenslotte voor je gezondheid. En steun kun je hier zeker vinden, wij zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2016 15:38    
Vrouw Weeggegevens   Marjanvanb

Dieet: Afslankclub, gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel voor de reacties, het is nog een beetje puzzelen want er staat zoveel op de site dat ik even moet kijken waar ik moet zijn. Maar ik ga eens rustig rondkijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2016 22:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1