Auteur |
Bericht |
essepes70 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 13-11-2010 Berichten: 10 Dieet: Gezond eten ( met steun van maaltijdvervangers)
|
|
Hallo,
Ik ben Esther en ga weer beginnen met afvallen. Vanmorgen heb ik na lange tijd weer eens op de weegschaal gestaan en ben me rot geschrokken. Er mag wel zo'n 15 kg af dus vandaag met volle moed begonnen.
Groetjes Esther |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 jan 2017 13:38 |
|
 |
|
 |
Kim-meke Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-12-2015 Berichten: 608 Dieet: Gezonder eten, meer bewegen Woonplaats: Duiven
|
|
Welkom bij de weegclub en heel veel succes_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 jan 2017 14:14 |
|
 |
Boris2014 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-1-2017 Berichten: 77 Dieet: Koolhydraatarm Woonplaats: Frl
|
|
Ik herken je schrik, Esther
Ik doe met je mee, okee?
Succes!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 jan 2017 14:37 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 52007 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hallo Esther , welkom terug bij de weegclub Ik heb je startgewicht aangepast .Hier nog een beetje info voor je
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Laatst aangepast door Ellen op zo 01 jan 2017 17:11, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 jan 2017 15:32 |
|
 |
essepes70 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 13-11-2010 Berichten: 10 Dieet: Gezond eten ( met steun van maaltijdvervangers)
|
|
Boris2014 schreef: | Ik herken je schrik, Esther
Ik doe met je mee, okee?
Succes! |
Gezellig, jij ook succes. Ik zie dat je gaat gokken, heb ik ook gedaan. Werkt heel goed maar vond het lastig wbt lunch op het werk. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 jan 2017 17:01 |
|
 |
|
|