Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 113, 114, 115  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Crebster Lieverd,

Ik ben even niet op de site geweest en lees nu pas wat een moeilijke tijd jij doormaakt…
Ik leef met je mee, heel veel sterkte voor jullie allemaal, je bent zo gek op je moedertje.

Hou je taai Kanjer, ik denk aan je Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lieve vriendinnen,

Wat zijn jullie toch lief. Doet me zo goed om van jullie te horen. Wat een week is het geweest en dan die onzekerheid.

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Liefs Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 16:00    

Reageer met quote
Maandag 24 januari 2022,

Lieve vriendinnen,

Hoe raar kan het leven lopen. We zijn vanmorgen bij moedertje geweest en wat denk je... Zit ze weer aangekleed en al in de huiskamer. Wel in een luxe rolstoel, maar ze is weer aan de betere hand. Ik snap er niets meer van. Het is een mensje van de dag, dat weet ik, maar de familie dacht verleden week echt: 'Daar gaat ze' maar ze is er voor de zoveelste keer weer bovenop gekomen. Wat zijn we geschrokken en wat waren we verdrietig. Snap er echt niets van. Ze valt nu constant in slaap in haar stoel en zegt bijna niets meer. Af en toe een lieve glimlach en een diepe zucht. Ze heeft wel haar warme chocomel op gedronken, dat vindt ze zo heerlijk, dan is ze zo dankbaar. Heb haar lekker verzorgd en haar schoenen gepoetst, haartjes geknipt, haarstukje mooi gemaakt en opgeborsteld. Bloemwater ververst etc. Ze zit er weer mooi bij.

Ben ik blij? ja en Nee. Wil haar gewoon nog niet missen en ben zo bang voor dat ene telefoontje. Nu maar niet aan denken. Vandaag ben ik blij en opgelucht. Kon haar weer zeggen hoeveel ik van haar hou en natuurlijk een hele dikke knuffel van mijn man en zeker van mij. Meer kunnen we niet doen en genieten van elke dag die ons wordt gegeven met moedertje.

Maar goed... ben hard aan het lijnen. BMI was nu zo hoog geworden, bah... Was in één dag al een halve kilo afgevallen. Drink veel water en ben weer aan de shakes. Gaat prima zo.
Ik eet/drink dus alleen 2 x shakes overdag en vanavond een beetje aardappeltjes, broccoli met kipfilet en een glas magere melk. Tussendoor thee, koffie en veel water. Zit rond de 850 kcal. Zaterdag en zondag veel gedaan en ook gefietst, totaal 52 km, die is in de pocket. Morgen weer 30 km fietsen, want de fietsen moeten een beurt. Het gaat prima zo. Moest nu echt ff streng zijn en het lukt. Ik ga er weer voor. Stilte voor de storm.

Wens iedereen een fijne dat toe en hopen op een rustige week.

Liefs van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 16:21    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat een op en neer gaan in emoties zo, Crebster! Wat ben je ook dapper om alles zo onder ogen te zien en zo eerlijk en liefdevol over de situatie te schrijven. En wat zal het je moeder een rustig gevoel geven dat je zogoed voor haar zorgt!!
Toch ook heel fijn dat ze er zo frisjes bij zat in de rolstoel!
Ik denk aan je,
Liefs!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Crebster, inderdaad, verassend hoe haar dagen verlopen. Wat zijn jullie lief voor haar. Ik herken de onmacht, maar meer kan je niet doen(cliche).

Ik denk geregeld aan je, mijn tandartsverhaaal verloopt dramatisch vind ik zelf, word er zwaarmoedig van; maar het jouwe, dat is/was ingrijpender. In maart voorbij, nietwaar,

Dan kan het goede leven verder gaan want zo ik lees hebben jullie het niet zo slecht, samen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 7:37    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Wat een op en neer gaan in emoties zo, Crebster! Wat ben je ook dapper om alles zo onder ogen te zien en zo eerlijk en liefdevol over de situatie te schrijven. En wat zal het je moeder een rustig gevoel geven dat je zogoed voor haar zorgt!!
Toch ook heel fijn dat ze er zo frisjes bij zat in de rolstoel!
Ik denk aan je,
Liefs!!

Lieve Dymphie,

Gelukkig nu weer wat meer rust in de tent, je weet nooit voor hoelang want eens komt de dag... Maar voor nu zit ze er mooi bij. Ben benieuwd hoe haar dag vandaag was, mijn zus zou zijn gegaan. Moet ik nog appen.
Fijn dat je aan mij denkt, dat doet mij zo goed.

Lieve groet van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 17:20    

Reageer met quote
Astride schreef:
Crebster, inderdaad, verassend hoe haar dagen verlopen. Wat zijn jullie lief voor haar. Ik herken de onmacht, maar meer kan je niet doen(cliche).

Ik denk geregeld aan je, mijn tandartsverhaal verloopt dramatisch vind ik zelf, word er zwaarmoedig van; maar het jouwe, dat is/was ingrijpender. In maart voorbij, nietwaar,

Dan kan het goede leven verder gaan want zo ik lees hebben jullie het niet zo slecht, samen.

Hallo Astride,

Nou hè, die moeder van mij weet het wel spannend te houden.

Ff wat anders... Ben nu toch benieuwd hoe het met je gaat i.v.m. jouw tandartsverhaal. Kun je het nog aan en wat is het behandelplan?

Betreft mijn gebit gaat het best wel. ja... dat noodgebit rammelt een beetje in mijn mond, maar die plak ik vast en dan gaat het prima. Eet nu toch niet zoveel en snoep totaal niet. Met die chocola gaat de plak los van mijn ondergebit en dan blijf je aan de gang. Nu maar één keer per dag plakken. Na 1 maart is dat ook opgelost en zit alles muurvast. Je moet die paar maanden door zien te komen, maar dan heb je straks ook wat. Lachen

Hou je goed en laat ff weten hoe het met je gaat.

Liefs van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 17:25    

Reageer met quote
Woensdag 26 januari 2022,

Hallo lieve vriendinnen,

Vandaag is het een beste dag en klim ik een beetje uit mijn dip.

Sinds vorige week ben ik echte planten aan het verzamelen voor in huis. We gingen altijd zoveel op vakantie met de camper en waren er nooit, dus had ik plastic planten in huis. Ben er niet gek op, maar ze stonden mooi en leken dan ook echt. Na jaren ga je toch zien dat het er niet mooier op wordt.
Nu las ik over bepaalde planten dat ze zuurstof afgeven en de lucht reinigen, dus die heb ik ook gekocht. Heb nu totaal 8 verschillende planten in huis. Helaas heb ik geen vensterbank, maar ook dat geeft niet, want ik heb best veel zon in het voorjaar en wat minder in de zomer. De zon staat dan hoger. Maar niet goed voor de planten, dat is te warm allemaal en veel te licht. Ze staan zo her en der in huis te staan.
De planten staan prima en ze hoeven niet al teveel verzorging.

Klap op de vuurpijl...kreeg nog een prachtige bos rode rozen van mijn allerliefste. Elke keer als ik de huiskamer in kom, dan voel ik zo een geluksmomentje. Ben zo blij met die lieverd van me...

Ben ook weer aan het trainen in huis met dat buikspier-ding (dan doet je nek niet zo een zeer) op mijn matje in de huiskamer met interval training. Of het ten goede komt, betreft mijn rug... het voelt niet best aan, dus rustig aan. Wat wel fijn is, dat ik al een kilo ben afgevallen. We hebben deze week 80 km gefietst. Ook mijn man is al ruim een kilo afgevallen en hij eet er niets minder om, alleen geen gesnoep en tussendoortjes. Hij valt veel sneller af dan ik.

Al bij al kom ik tot rust en heb zo een draai aan ons leven gegeven, dat we meer bewegen, afvallen en ... dat het ook nog eens super gezellig is thuis. Mijn man is ook blij en zo gezond en fit, ongelooflijk.

Vandaag dus gefietst en even naar Hellevoetsluis gegaan en wat was het gezellig. Veel mensen aan het koffie drinken in de gezellige restaurantjes... oh wat heb ik genoten met al die gelukkig mensen die daar zaten te genieten. Word er blij van. Steeds een beetje meer vrijheid, dat voelt goed.

Nou lieve mensen dat was het weer voor vandaag.

Groetjes en bedankt voor de lieve berichtjes.

Warme groet van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 17:49    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lieve Crebster, fijn dat je tot rust komt en n goede draai aan jullie leventje hebt gegeven met o.a. meer bewegen. Goed hoor dat jullie al weer 80 km hebben gefietst deze week. En beiden al n kilo zijn afgevallen.
Lekker dat je ook weer traint met je buikspier-ding.
Fijn dat het met je moedertje op het moment ook weer beter gaat. Geniet van haar maar dat doe je ook.
Leuk die 8 planten. Geniet ervan.
Fijne avond.

Annette Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 22:29    

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Lieve Crebster, fijn dat je tot rust komt en n goede draai aan jullie leventje hebt gegeven met o.a. meer bewegen. Goed hoor dat jullie al weer 80 km hebben gefietst deze week. En beiden al n kilo zijn afgevallen.
Lekker dat je ook weer traint met je buikspier-ding.
Fijn dat het met je moedertje op het moment ook weer beter gaat. Geniet van haar maar dat doe je ook.
Leuk die 8 planten. Geniet ervan.
Fijne avond.

Annette Kussen

Lieve Annet,

Lieve woorden, fijn dat je ff komt kijken in mijn dagboekje. Doet me zo goed.
Het is inderdaad rustig omtrent moedertje. Gelukkig maar, zeker voor moeder. Ik geniet op dit moment overal van. Mannetje, huis, het weer met die zon, de planten en samen bewegen en afvallen. Wat wil je nog meer.

Heel fijn weekend en ik hoop dat jij je net zo gelukkig voelt, dat verdien je gewoon.

Liefs van Crebster. Liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 12:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 113, 114, 115  Volgende
Pagina 99 van 115