Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Maandag 18 mei 2020,

Lekker vroeg opgestaan en alvast de boodschappen gedaan voor de hele week. Het was goed te doen in de winkel, dus geen stress of vervelende zeurkousen die overal commentaar op hebben.

Het is verder een rustig dagje, ff niet fietsen, dus denk ik wandelen. Elke dag wil ik toch iets doen qua beweging. Het is buiten ook zo mooi groen met die vogels en kleine zwaantjes, eendjes, waterhoentjes, zo lief. Smile

Betreft de kcal van vandaag..tja...het is niet veel. Al een tijd geen appel 's avonds gegeten, want ik zit vol genoeg. Raar niet?

Voel me super nu ik zo weinig eet en lekker beweeg. Misschien nog een cracotte met filet americain als ik terug kom van het wandelen, maar morgen ga ik weer wegen en wil zoveel mogelijk eraf hebben. Dus...we zien wel.
Dat ik veel meer water drink scheelt denk ik zeker 80%.

Menu

Totaal 813 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Groene thee gember 20st/ 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Magere yoghurt 93 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
173 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Jus 54 kcal
Water 0 kcal
Sla 8 kcal
Slasaus 66 kcal
Ei 64 kcal
Rundvlees magere runderlappen 110 kcal
460 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Paprika 23 kcal
26 kcal

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 10:26    

Reageer met quote

Update maandag 18 mei 2020,

Heerlijk gewandeld. Wat boffen we met het weer.
7,6 km -1:23 uur - 539 kcal. Dat zijn 12.783 stappen

https://www.blitzresults.com/nl/stappen/

Dus toch net lekker mijn cracotte met sla en filet americain gegeten en heel veel water erbij.

Fijne avond en voor straks ' Eet Smakelijk'. Eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,
Ik begrijp je zo goed wat betreft je moeder. Heb mijn moeder op 13 maart voor het laatst bezocht, ook zij zit in een verzorgingshuis. Nog niet zo lang, sinds 20 nov. vorig jaar, 16 dagen na het overlijden van mijn vader. Eerst mochten we de was nog halen en brengen, zagen we haar achter het glas van de deur. Toen mocht dat niet meer en sindsdien doen we aan videobellen en parkeerplaats-zwaaien. Is ook niet alles, maar goed. Toen moest ze 16 dagen op d'r kamertje blijven vanwege corona op de afdeling, dat was een drama! Gelukkig was zijzelf 5x negatief getest maar 2 bewoners van haar gang zijn overleden en 3 lagen op een aparte corona-afdeling. Da's best heftig....
Hopelijk komt er een soort bezoekerscontainer komende week, zodat we op bezoek kunnen. Maar het blijft erg, voor haar uiteraard maar ook voor mij en mijn zus. Het verlies van mijn vader is nog zo vers en dan moeten we ook nog bij mijn moeder wegblijven. Het breekt je hart, deze corona-crisis kent alleen maar verliezers.... Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 21:04    

Reageer met quote
Lieve Jodelootje,

Goedemorgen Jodelootje, lief dat je in mijn dagboekje schrijft, bedankt.

Wat een leed en een verdriet wat een mens moet mee maken. Ze zeggen dat het bij het leven hoort, maar oh wat doet het pijn en dan ook nog pas je vader weg gevallen. Bah...nare tijd, Jodelootje, want deze tijd is extra zwaar voor de hele familie.
Weet dat er ooit weer goede tijden aan breken, ook al wil je daar nu nog niet zo aan. Al het verdriet moet slijten en ook deze rotte 'C-tijd' zal een keer overgaan of ze verzinnen er wat op betreft een vaccin, zodat we gauw onze dierbare mogen opzoeken. Er is hoop!
Het is een mooi idee dat ze een oplossing hebben gevonden om veilig je moedertje te kunnen opzoeken. Wat zal ze blij zijn en jullie natuurlijk ook. Verder houden we ons sterk, want moeten we door.
Ik wens jouw en je moedertje daar heel veel sterkte bij en ook voor de verwerking van het verlies van je vader.

Hou je goed Jodelootje, we hopen maar dat alles gauw voorbij is en we straks lekker kunnen knuffelen met onze moedertjes.

Geniet van deze zonnige dagen, dat scheelt ook wel en dat ze zon in je hart mag schijnen.

Lief groetje van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 7:29    

Reageer met quote
Dinsdag, 19 mei 2020,

Disco ja hoor...weer 1,2 kg eraf!!! cheerleader

Een hele goede morgen allemaal,

Het is de Creb weer gelukt en weer meer dan een kilo afgevallen. Als dit zo doorzet dan ben ik eind augustus 65 kg. Daar doen we het voor.

Het zal vandaag een klap maken, want mijn man gaat naar de kapper, ha ha ha...die heeft zo lang haar.

Straks de boel soppen en vanmiddag naar de fysio, ben benieuwd of ie wat kan doen aan die boven rugpijn. Je zult net zien dat ik veel minder last heb, ben er blij mee, maar toch ff laten kijken ernaar. Misschien ga ik lopend, heb ik ook weer mijn beweging gehad voor vandaag.

Menu:

Totaal 858 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Magere yoghurt 74 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 39 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
448 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Paprika 23 kcal
Appel jonagold 76 kcal
102 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 7:42    

Reageer met quote
Update dinsdag 19 mei 2020,

Oh oh oh...wat een fijne dag weer. Huis schoon, fysio geweest. Tja...die rug is totaal versleten en nu een rib die tegen een schotje aan zit ter hoogte van mijn bh-bandje.
Hij heeft de boel wat los gemaakt. Beter als ik de beweging uit het wandelen haal en fietsen. Beslist niet sjouwen of zwaar tillen en nog geen gym of kettle bell. Dat wist ik al, dus niets nieuws onder de zon. Het gaat goed komen. Stapje terug om toch verder te komen.

En dan werd het middag...ik zou het rustig aan doen, maar toch gewandeld. Zo giga lekker weer.

Nu de route genomen langs de bastions en langs de vesting van Brielle. Echt heel leuk om te lopen.
Lekker weer 629 kcal. verbrand. Joepie!!! 14.718 stappen

Fijne avond allemaal en groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 15:43    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Goed bezig geweest vandaag! ja, mooi weer he, ik zat op mijn balkon te genieten met lezen.
Verder op de fiets naar centrum gefietst, ff boodschappen bij de Kruidvat gehaald en per ongeluk anders gelopen door het centrum weer naar mijn fiets zit ik me te bedenken. Dus heb meer stappen gezet vanmiddag, hihi.
Ook nog naar de Appie Heyn geweest, daar weer boodschappen gehaald, ik had haast niks meer in huis. Kan ik weer voorlopig verder! Moet dan wel weer voor een brood naar de supermarkt, maar dat kan donderdag of vrijdag weer. Moet altijd nadenken tegenwoordig wanneer ik veel boodschappen ga doen in de Corona-tijd. Soms denk ik: pffffffffffffffff houd het een keer op? Nou ik las vandaag op internet dat de anderhalf meter afstand nog wel een tijdje gaat duren.
Zag vandaag trouwens op een terras dat mensen, personeel gingen meten of het anderhalf meter uit elkaar was. Straks mogen ze weer open per juni, dus ze zijn er al heel druk mee bezig.

Fijne avond!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 16:08    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Reageer met quote
Hé Crebster, wat een mooi weegresultaat! Super joh, knap hoor.
Je woont in een mooie omgeving, ideaal voor vele wandelingen. Maar rustig aan wb je rug hè!!!
Fijne avond....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 20:50    

Reageer met quote
Jodelootje schreef:
Hé Crebster, wat een mooi weegresultaat! Super joh, knap hoor.
Je woont in een mooie omgeving, ideaal voor vele wandelingen. Maar rustig aan wb je rug hè!!!
Fijne avond....

Hoi hoi Jodelootje,

Het gaat zeker goed, mijn rug gisteravond minder door de fysio. Het voelde zo beurs. Maar nu, bij dit schrijven, gaat het wel weer.

Het is zeker mooi wonen qua omgeving en rustig ook. Nu is het wel wat drukker, omdat er veel mensen nog thuis zijn. Maar normaal kom je niemand tegen als je fietst of wandelt. Zeker fietsen door de polders is zo mooi en dan dat groen en die vogels. Wat een gekwetter, zo heerlijk om te horen.

Fijne dag en tot schrijfs,

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 9:09    

Reageer met quote
Woensdag 20 mei 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

De wereld ziet er zo gezellig uit met het zonnetje en warm!!! Hi hi...

Vanmorgen zag ik al de zeventiger op de weegschaal. Het gaat nu echt hard en ben zo blij dat het me nog steeds lukt om lekker af te vallen. Het doet mij zo goed. Weg met die tachtigers...brrrr....

Straks ff douchen en naar mijn oude vriendin ff soppen en haar huisje kuisen. Lekker ouderwets Belgisch woord. Ha ha ha..

Ze vraagt elke keer:'Hoeveel is er al af?" Leuk niet? Nu kan ik zeggen dat ik....79,9 kg weeg!!! Disco

Het is maar goed dat ik het besluit heb genomen om af te vallen. Zeker in deze 'Ç-tijd'.
Veel mensen zijn te komen overlijden door overgewicht. Ze hebben het over 80% van de mensen die Corona hadden, die op de ic's lagen met overgewicht.
Ik dacht: 'Dat moet ik niet hebben, hoor!'
Maar ook omdat ik een gezond gewicht wil hebben met een BMI onder de 25. Dat is altijd beter, voor alles.
Het zit eraan te komen.

Vandaag eten we lekker makkelijk. Ik had nog een bloemkoolrijst prakkie in de vriezer. Daar zit heel weinig kcal. in, dus komt dat ff goed uit. Dan hoef ik niet uitgebreid te gaan koken na woeste arbeid. Nee hoor...het vrouwtje is zo schoon.

Vandaag dus geen wandeling, maar wel lekker bezig.

Vanuit Brielle een hele fijne dag gewenst en geniet van de zon.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 778 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Magere yoghurt 74 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Bloemkoolrijst 22 kcal
Kipfilet 125 kcal
Ui 15 kcal
Roerbakgroente 33 kcal
Ei 110 kcal
Knoflook 3 kcal
308 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Paprika 23 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Appel jonagold 76 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
161 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 9:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 10 van 93