Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Zaterdag 30 oktober 2021,

Goedemiddag allemaal,

Schaam Schaam Rood vakje helaas. Eigen schuld, want ik heb bijna elke dag wel wat gesnoept. Ik wilde zo graag die Sint lekkernijen even proeven en dat ook gedaan. Dan kan ik weer verder met mezelf. Anders blijft dat maar knagen. Eet er niet teveel van, maar tja... zo val je niet af en waarom dan die dure shakes... Dus ik ga er weer voor. Vandaag gelijk actief bezig geweest, alleen shake, shake en vanavond een boterham met gebakken eitje en een met halvajam pruimen... Ik kook niet op zaterdag en heb ook geen zin om omslachtig te gaan rommelen in de keuken.

Donderdag zijn we op tijd opgestaan en 40 km gefietst. Eerst van Brielle naar Hoogvliet gefietst en terug langs het water via Geervliet, Heenvliet, Zwartewaal, langs het Brielse Meer zo naar huis. Heerlijk weertje en er was markt in Hoogvliet. Gezellig druk, maar je ziet toch al meer mensen met mondkapjes. Ik heb 'm ook bij me, maar ik draag het nog niet. Wel als het echt te gek wordt.
We zijn ook bij een tweedehands kleding winkeltje langs gegaan en ik zag er nieuwe schoenen staan die ik al maanden zoek en precies mijn mijn. Niet eens gedragen... dus die waren voor de Creb voor nog geen 5 euro. Lachen Ik kan nergens zwarte pumps met lagen dunnen hak kopen en onder een mooie jurk heb ik het nodig. Zeker bij mijn lange gala jurk, die kan ik nu weer aan, zal je geen passende pumps bij hebben. Grap Moet er weel een feestje zijn, wat een dooie boel hier zeg. Hihi...

Toen we terug kwamen heb ik spaghetti Carbonaro gemaakt. Volkoren variant natuurlijk en veel verse groente en groene pesto erin, want dat is zo heerlijk. De rest gauw in een bak gedaan en in de vriezer. Anders eten we de hele boel op, want ik had me toch een trek.

Vrijdag lekker na het ontbijt onder de douche gegaan, haar geföhnd en teennagels, voeten en benen verzorgd. Zalig gevoel weer. 's Middags naar mijn oude vriendin gegaan op de thee. Ook daar heb ik gesnoept, tja... gaat lekker zo.

Vandaag, zaterdag ben ik toch gaan poetsen. Heel de slaapkamer gesopt, het bed van onder tot boven, de kledingkast in op en aan, de vitrage gewassen, over de gordijnen een natte doek gehaald zodat het stof weg is, de raampjes boven de kamerdeuren gezeemd, filters in het plafond schoon gemaakt en ga maar zo door. Badkamer en toilet met tegels en al gesopt. Joepie!
Allemaal van die extra klusjes. Dat doe ik elk jaar rond deze tijd. Dan is tegen de kerst als de kerstboom staat, heel het huis spik en span, alle hoeken en gaten in het huis zijn dan aangepakt.

De keuken en de huiskamer met vitrage doe ik van de week. Nu heb ik al veel te veel gedaan en dan is het niet leuk meer met de rug en ribben.

Ik pak het lijnen weer op sinds vandaag, het moet nu echt weer gaan lukken. Dat gesnoep, ik voel me er niet eens happy bij, waarom doe je het dan nog? Dus de knop is weer om. Kijken hoever ik kom. Gewoon streng zijn en nu eens een keer echt volhouden... al die smoesjes en dat vreten... bah...

Nu mensen, ik wens iedereen die in mijn dagboekje leest een fijn weekend en geniet.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 833 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 15 gram 55 kcal
Magere melk 250 cl 95 kcal
150 kcal

Lunch
Dieet Pro 10 gram 37 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark schaaltje 150 gram 78 kcal
116 kcal

Avond
Water 0 kcal
Magere melk 250 cl 95 kcal
2 Volkorenbrood met pompoenpitten 193 kcal
2 Gouda's glorie plantaardige halvarine 42 kcal
1 Ei gebakken 110 kcal
Halvajam 24 kcal
464 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 9 kcal
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
AH Jonagold 80 kcal
105 kcal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 30 okt 2021 12:53    

Reageer met quote
Heks Zondag 31 oktober 2021 Haloween

Wat een onzin dat Halloween, niet? Komt allemaal overwaaien uit dat gekke Amerika en wel meer van die onzin.

Maar goed... slecht geslapen en van de leg door dat rare uur terug. Wintertijd...Hou er alsjeblieft mee op.

Het is een rustig dagje. Laatste was hangt en ga zo weer mijn boek lezen. Gaat goed met het afvallen. Zit weer in de flow. Disco

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 799 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
177 kcal

Lunch
Dieet Pro 37 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark 78 kcal
116 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Witlof 32 kcal
Kipfilet 125 kcal
378 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
AH Jonagold 103 kcal
128 kcal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 okt 2021 11:49    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

ja, dat is een overgewaaid uit Amerika, tja........ niks voor mij ook dus he.

Goed zo dat het weer goed gaat met afvallen! Houd je er ook vast aan he.

De tijd vind ik gek, maar goed, een uurtje meer in het weekend.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 okt 2021 16:53    

Reageer met quote
Maandag 1 november 2021,

Vanmorgen vroeg opgestaan, ontbeten en gedoucht. Ik ging lekker naar moedertje samen met mijn man. Ze was gezellig en herkende me meteen. Dat was een opluchting voor mij. We hebben ook gezongen en dat ging ook goed. Heb moeder lekker verzorgd, zodat ze er weer netjes bij loopt. Dus al bij al een gezellige ochtend gehad. Terug weg heb ik auto gereden. Dat doe ik ook nooit meer. Ik vond er geen bal meer aan, terwijl ik altijd zo gek ben op auto rijden. Onze auto is prachtig, maar veel te groot voor mij. Ben gek op Toyota Aygootjes. Die zijn zo ges. Grap

Toen we thuis kwamen heb ik voor ons eens gebakken ei gemaakt op vers brood. Die hadden we in Zoetermeer gehaald. Daar zit zo een lekkere bakker. Vandaar...En... we eten altijd een boterham met gebakken ei, als we van moedertje komen. Beetje troostvoer als het ware. Ben nogal van streek als ik elke keer weg ga van moeder. Zou haar zo graag bij me willen houden, maar het is onmogelijk. Helaas.
Ik dacht dat als ik brood ga eten dat ik toch wat aankom. Het leek me verstandig om voor dat de buien vallen lekker te gaan wandelen. Van de week komt het er niet van.

Heerlijk langs het Brielse Meer en toch zo een 10 km weg gestapt. Mijn benen doen de laatste tijd zeer. Ik weet niet of ik moet ophouden met die rot cholesterol tabletten. Eerst maar weer eens gaan wandelen, misschien wat beweging... het kan nooit kwaad. Ik weet niet of het van mijn rug afkomt of wat dan ook. Het is een gevoel alsof mijn bovenbeen wordt afgekneld. Maar goed... zal wel weer overgaan.

Verder vandaag zo goed bezig geweest. Mannetje was eigenwijs en had weer een chocoladeletter gekocht. Nou... ik nam lekker na de wandeling een appel. Heerlijk hoor. Ben nu zo trots op mezelf en dat werkt verslavend. Goede keuzes maken.

Wens iedereen een fijne nieuwe week toe, we gaan ervoor!

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1017 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
177 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Volkorenbrood met pompoenpitten 96 kcal
Ei 110 kcal
Ham 29 kcal
236 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Sperziebonen 56 kcal
Slavink 222 kcal
499 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
AH Jonagold 80 kcal
105 kcal

1017 kcal Energie
46,7 g Vet
14,3 g Verzadigd vet
60,3 g Eiwit
81,7 g Koolhydraten
14,5 g Vezels
4,08 g Zout
3,29 μg Vitamine B12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2021 16:48    

Reageer met quote
Dinsdag 2 november 2021,

Het is een rustige dag. Misschien vanmiddag ff mondharmonica spelen bij de buurvrouw, dan spelen we via een speciaal gemaakte cd als begeleiding. Heb ik al jaren geleden gemaakt. Erg gezellig en dat wordt lachen.

Fijne dag allemaal en de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1060 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Havermout 112 kcal
Magere melk 76 kcal
Gedroogde rozijnen 52 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
248 kcal

Lunch
Dieet Pro 73 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark 104 kcal
178 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Zuurkool 18 kcal
Unox rookworst 370 kcal
609 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
25 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Crebster: natuurlijk is de eetmeter een ingenieus ding, een paar maanden invullen om inzicht te krijgen zou niet slecht zijn, Maar ik ken mijzelf, het zal verslavend werken en ik kom nu al niet toe tot het lezen van de krant. Ik krijg liever mijn bewustwording betreffende voeding hier op de site, versierd in een dagboekje van jou.
Echt, als ik de eetmeter zou invullen zou ik te veel met eten bezig zijn en dat wil ik niet. Ik ben dol op eten, wil beslist niet meer dik zijn maar ook dol op zoveel andere dingen. Ik moet wel meer bewegen anders dan alleen gaan wandelen, zeker weer gaan fietsen. Maar ik heb het momenteel te druk.
Wij waren gisteren ook in Zoetermeer. We waren er in geen 20 jaar geweest, jij moet het ook hebben zien veranderen.
Wat houd jij van poetsen, je moet eens bij ons langs komen.
Maak van het lijnen geen halszaak, joh, blijf lekker genieten zoals jullie nu doen.
Wij, jij en ik, zijn niet zo jong meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 23:49    

Reageer met quote
Astride schreef:
Crebster: natuurlijk is de eetmeter een ingenieus ding, een paar maanden invullen om inzicht te krijgen zou niet slecht zijn, Maar ik ken mijzelf, het zal verslavend werken en ik kom nu al niet toe tot het lezen van de krant. Ik krijg liever mijn bewustwording betreffende voeding hier op de site, versierd in een dagboekje van jou.
Echt, als ik de eetmeter zou invullen zou ik te veel met eten bezig zijn en dat wil ik niet. Ik ben dol op eten, wil beslist niet meer dik zijn maar ook dol op zoveel andere dingen. Ik moet wel meer bewegen anders dan alleen gaan wandelen, zeker weer gaan fietsen. Maar ik heb het momenteel te druk.
Wij waren gisteren ook in Zoetermeer. We waren er in geen 20 jaar geweest, jij moet het ook hebben zien veranderen.
Wat houd jij van poetsen, je moet eens bij ons langs komen.
Maak van het lijnen geen halszaak, joh, blijf lekker genieten zoals jullie nu doen.
Wij, jij en ik, zijn niet zo jong meer.

Hallo Astride,

Zo je ziet doet ieder het op zijn eigen manier en als je leert van wat ik zo af en toe opschrijf, dan is dat toch goed.

Poetsen, nou ik doe het omdat ik zo gelukkig word in een schoon huis. Heb heel wat afgepoetst in mijn leven. Vandaar ik nog aan het afkicken ben nog om de week de keuken van de haven blinkie te maken. Zo leuk en zeker als het zo een bende is. Ik moet er zwaar voor boeten hoor, want ik kan dan echt helemaal verrot zijn met die rug en ribben als ik weer thuis kom, maar ach... dat heb ik ook als ik bijna niets gedaan heb. Lachen

Toen ik 13 jaar was zijn we in Zoetermeer gaan wonen met zijn negenen en heb bijna alles zien opbouwen. Ook de sprinter die aangelegd werd, het verzorgingshuis waar mijn moeder jaren heeft gewoond en natuurlijk het Stadshart. Nu ben ik getrouwd met diegene die Zoetermeer bijna heeft volgebouwd. Ha ha ha... Terwijl ik ooit tegen mijn vader zei dat ik die vent haat, die zo aan het bouwen is in dat mooie, boeren Zoetermeer. Zoveel boerderijen zijn toen tegen de vlakte gegaan en die prachtige landerijen met de koetjes erop, allemaal weg, zo zonde. Hij heeft zelfs de gevangenis gebouwd, daar was ie hoofduitvoerder en ik de koffiedame... Maar goed... Achteraf is die bouwer wel een hele lieve schat, privé dan. Grap

Tja, dat bijhouden van wat ik naar binnen werk via de Eetmeter, vind ik gewoon belangrijk, het is geen halszaak, maar mijn gezondheid wel. Moet er niet aan denken om weer zo dik te worden als een koe, echt niet!. Hoe gauw zeg je ... 'Het kan wel voor een keertje'... nou dat is dus een grote valkuil en voor je het weet ben je weer terug bij af en misschien nog erger. Wil echt nooit meer dik zijn. Betreft gezond eten ben ik niet echt een eter. Ik geef er eigenlijk niets om. Ik eet omdat het moet, maar heb er verder niets mee. ja... rond half zes in de avond, dat vind ik het heerlijk een prakkie, maar geen rare hoogstandjes hoor. Wat dat betreft moet het snel en makkelijk klaar zijn en... als het ff kan gezond. Vaak is de eenvoud het lekkerst. Ga ook bijna nooit uit eten, wat een rotzooi krijg je dan op je bord. Nee... dat doen we heel zelden. Ik kan veel lekkerder koken en goedkoper ook. Maar dat is het niet. Ik ben ook een moeilijke eter, dus laat mij lekker thuis in mijn oude kloffie, lekker prakken en smikkelen. Dat vind ik genieten en ja we worden ouder en genieten volop en voel me soms echt pas 40 jaar of zo. Ben nog fit en lenig zat. Ik val van me stoel van het lachen!

Wens je veel succes en hoop dat je nog veel van ons leert en stabiel blijft. Fijne dag en hou je goed.

Groetjes van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op do 04 nov 2021 10:57, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 10:06    

Reageer met quote
Donderdag 4 november 2021,

Toch weer aan het afvallen Disco 2 onsjes, het begin is er en kom gelukkig niet meer aan.

Gistermiddag toch nog even op de fiets gezeten en naar Hellevoetsluis gegaan. Wat een zalig weer en volop de zon in onze giegel. Ben ik toch leuk geslaagd met een zwarte broek en... Maat S. Ha ha ha... Ik blij...

Heb zo leuk contact met mijn zus. Ze heeft MS en kan niet zo heel veel meer, maar ze is zo een doorzetter en ik vind haar zo dapper. Ze maakt ook zelf kleding, zeker voor haar kleinkinderen. Ze geniet daar zo van, maar wat moet ze er voor boeten. Ze ligt dan soms dagen bij te komen van alle ellende. Maar goed.. ze appte me dat ze sterk was geweest. Ze was ook gaan fietsen met haar man, ja ja… dat doet ze dan ook nog. Bij de Intratuin aangekomen heeft haar man wel apfelstrudel genomen, maar zei niet en dat appte ze me dus. Ha ha ha... Wij waren ook zo sterk gister. Want je ruikt van alles in zo een winkelcentrum. De broodjes kipfrikandel waren in de aanbieding bij Kippie, voor maar een eurootje. Zo lekker, maar niet gedaan. Eet niet graag buiten en het is ongezond die zooi. Dus ik schreef dat ik ook sterk was geweest. Fijn om dat toch te kunnen delen met je zusje. Zij had ook eerst shakes, maar ze vindt het niets. Ieder heeft zijn eigen manier om er wat vanaf te krijgen, ja toch? Als het maar lukt.

Vanmorgen ook nog een heerlijk helder groentesoepje gemaakt. Verse groente met ui en gele paprika en met mager rundvlees. Daar heb ik balletjes van gemaakt. Alleen maar met zout, peper en nootmuskaat. Soep ook alleen maar met verse kruiden en wat zout. Simpel maar oh zo lekker. Dat eten we dus bij de lunch, samen met mijn shake.

Vanmiddag ook nog naar mijn oude vriendin. Ik heb voor Sinterklaas zulke leuke warme sokken voor haar gekocht, met antislip eronder. Die draagt ze zo graag. Dat met een grappig gedicht erbij. Dus ik ben er weer klaar voor. Verder niets van die onzin, alleen wel de marsepein en chocolade letter. Daar sta ik op met 5 december. Ik val van me stoel van het lachen!

Wens iedereen de heerlijke dag toe, geniet met volle teugen. De zon schijnt hier weer.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 906 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
185 kcal

Lunch
Dieet Pro 37 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark 78 kcal
Groentesoep met vlees, helder 90 kcal
206 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Broccoli 47 kcal
Slavink 222 kcal
490 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
25 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 10:54    

Reageer met quote
Vrijdag 5 november 2021,

ja hoor... bericht gekregen van het Zilveren Kruis en ik krijg toestemming voor de implantaten te laten plaatsen. Ben ik blij... ja en Nee … ik vind het zo eng. Maar goed... er zijn veel ergere dingen die mensen meemaken en je moet ook naar het resultaat kijken. Dat doe ik dus ook.

Vleesvervangers / ultrabewerkt en toch gezond?

https://www.vmt.nl/39561/vleesvervangers-ultrabewerkt-en-toch-gezond

Vandaag hebben we onze boodschappen lopend gehaald bij de Albert Heijn van de postcodeloterijbon. Ze promoten de veganproducten. Wij kozen voor groentes en vega erwtensoep met die vieze worst erin. Grap De soep zelf is lekker, maar dat zogenaamde vlees, iiieeuuuwww. Bah zeg, net karton. Ook pompoensoep met linzen gekozen. Dat samen was in de reclame voor de helft van de prijs. De pompoen/linzensoep is ook met veel eiwitten en daar zit geen rare zogenaamde vleestroep in. Nee … daar gaan we echt niet aan beginnen. Ook nog champignons en ijsbergsla erbij gedaan voor morgen, dan eten we shoarma van echte kip, zonder brood, gewoon met alleen de ijsbergsla en verse knoflooksaus.

We hebben wel voor de vegan Magnums gekozen, ff kijken hoe ie smaken Ik val van me stoel van het lachen! Als je leest wat een rotzooi daar inzit. Ze denken goed te doen, maar lachen ons rot daar bij de Albert Heijn. Ach... we hebben nog ruim 4,50 euro over en daar halen we alleen groente van volgende week. De rest is voor ons echt te ongezond en/of bewerkt. Vegan is niet aan ons besteed, maar wel leuk zo een bon.

https://www.ah.nl/producten/product/wi451443/magnum-vegan-almond-ijs

https://www.ahealthylife.nl/lijst-van-e-nummers/

Heb ff opgezocht wat die e nummers zijn in de vegan magnums, maar ze staan allemaal in het oranje, dus echt niet gezond zoals ze beweren.
Het smaakt prima hoor, niets mis mee, maar dit doe je toch niet eten normaal gesproken? Wat een troep zit er toch in sommig voedsel, zeg.

Vandaag eten we verse gekookte bietjes met wat uitjes, knoflook en kruiden erin, gekookte aardappelen en een speklapje à la minute. Alles staat al klaar en het vlees staat lekker in te trekken in de verse kruiden. Dat wordt smullen geblazen.

Wens iedereen een fijn weekend,

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1139 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
185 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Brood, volkoren- met pompoenpitten 96 kcal
Groentesoep met vlees, helder 90 kcal
187 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Bietjes gekookt 53 kcal
AH Speklapje à la minute 330 kcal
604 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
Vegan Magnum ALMOND ijslolly 138 kcal
163 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2021 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Goedemorgen Crebster,
de verschillende smaken van de shakes heb ik nu geproefd, ik ga voor de koffie- en chocolade smaken en nu wat potten bestellen!
Ik kies ervoor ze met water ze aangelengd zo uit de blender te drinken, met 2 zakjes volcolon. Heerlijk dik en het sterkt mijn vermoeden dat een goede stoelgang een goed wapen is om geleidelijk afvallen.

Bedankt, nogmaals, voor het delen van je ervaringen. Zal ik mij niet zo wagen aan Magnums na jouw ervaringen, ik vind alle links weer geweldig.

Ik schrijf je nog over het scheiden van afval, wat ook na aan mijn hart ligt. Ik bedoel naast o.a 'stabliseren'.

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 nov 2021 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93  Volgende
Pagina 89 van 93