Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 113, 114, 115  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Zaterdag 23 oktober 2021,

1 ons eraan Schaam Schaam Tja... het is een moment van de dag. Ben al een paar dagen niet naar het toilet gegaan. Het gaat ook niet helemaal zoals het moet betreft het afvallen. Lunchafspraken, op visite en visite krijgen. Heb geen zin om niets op tafel te zetten.

Astride@ Leuk om te lezen dat de bestelling gelukt is. ja joh, je kan wel naar andere sites gaan, maar die rekenen idd nog verzendkosten. Buiten dat... je moet gewoon je produkt kopen waar het vandaan komt. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen. Ben heel benieuwd hoe je het allemaal ervaart. Succes, ook bij de Judith sprint.

Donderdag

We zijn op tijd opgestaan, had de wekker gezet, want vandaag was het 'Love Day'. 26 jaar zijn we al verliefd op elkaar, nog steeds. Grap

Eerst zijn we naar mijn moedertje gegaan, maar ze herkent me niet meer. Mijn man op een gegeven moment wel, maar mij zat ze maar aan te kijken met een lieve glimlach. De arme schat, ach... ze weet het zelf allemaal niet meer en als ze rust heeft in haar bolletje, wat ze niet altijd heeft, dan maak het allemaal niet uit. Was er wel een beetje verdrietig van, zo apart die ervaring, maar... gelukkig had ik die middag ook afleiding.

We gingen na het bezoek van moeder naar mijn zus en zwager. We gingen lunchen voor de verjaardagen van zowel haar man als voor haar, ha ha ha... en zo giga lekker gegeten. Broodje warm vlees met pindasaus en op twee grote witte boterhammen. ja ja... ik heb gewoon lekker genoten, geen schuldgevoelens, want dat is geen leven zo. Het was super gezellig en daar gaat het om.
's Avonds alleen kwark genomen en kwam gewoon op ongeveer 1000 kcal. Mooi gedaan toch? Kreeg ik nog bloemen voor onze Love Day ook van zus en cake, die had ze gebakken, het ligt in de vriezer.

Vrijdag

Weer op tijd opgestaan en toch maar mijn volkorencake gebakken. Ik had beloofd dat ik een cake zou bakken als onze vrienden kwamen klaverjassen. Van de week zei ze dat ik me niet druk hoefde te maken, want ook zij zijn aan de lijn. ja ja... dus we gaan op een houtje bijten? Nee toch? Dat lijnen doen ze maar een andere keer, ha ha ha... hoor mij het zeggen.
's middags naar mijn oude vriendin gegaan en die had ook al lekkers, gaat niet goed hier... kan geen Nee meer zeggen. Maar ook deze dag rond de 150 kcal gezeten. Mwah...had erger gekund.

Vandaag
Weer op tijd opgestaan en het ontbijt klaargemaakt. Toen op de fiets samen weer naar Spijkenisse. Lekker onze winterjas aan, het was nog maar 9 graden. Ik kreeg een nieuwe accu, omdat de oude accu beschadigd was toen ie was nagekeken. Gaaf niet? Ik blij, joh! Hij doet het als een tierelier.
Ook gelijk weer een heerlijke joggingbroek gekocht voor de baas, we hadden er samen al één, maar ze zitten zo fantastisch, dus hij er ééntje extra. Ik had er ook één gekocht van de week, voor gewoon in huis van Australian. We worden nog eens hip.
In Spijkenisse een patatje bij Bram Ladage gekocht, ohhh... zo heerlijk. Hoef ik niet te koken vanavond. Lekker alleen wat kwark straks. Er komt nog genoeg op tafel te staan vanavond bij het kaarten. Ik heb er zin in.
Vanaf morgen gaan we er weer tegenaan en dan echt weer 'Nee" zeggen.

Wens iedereen een fijne dag vandaag.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1499 kcal

Ontbijt
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
185 kcal

Lunch
Patat 393 kcal
Pindasaus 49 kcal
442 kcal

Avond
Dieet Pro 66 kcal
Magere franse kwark 78 kcal
144 kcal

Tussendoor
Koffie, cafeïnevrij 9 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 133 kcal
Melba toast, volkoren 48 kcal
Filet américain mager - rund 31 kcal
Eiersalade 38 kcal
Kips mini kipspiesjes deluxe 56 kcal
Water 0 kcal
Liebfraumilch Literpak 96 kcal
Chocolade, melk 299 kcal
726 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 okt 2021 14:40    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Goedenavond Crebster, vanmorgen heb ik mij eerste mail van Dieet Pro gehad. Mooi uitgevoerd en een leuk YoubeTubefilmpje over Lisa Lois.
Heb jij waarschijnlijk ook gekregen Dieet Pro.

We hebben haar gegoogeld, Lisa, ze was 30 kilo afgevallen met Dieet Pro! Ze schijnt dus 30 kilo zwaarder met 'de X factor' te hebben meegedaan en gewonnen! Nu een ware transformatie!
Dat wilde ik even kwijt.

Dieet Pro, toch maar voor het eerst van gehoord na het lezen van jouw dagboekjes.

Prettige week toegewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2021 20:47    

Reageer met quote
Hallo Astride,

Wat leuk dat je ook dat promotiefilmpje van Dieet Pro hebt gezien met in de hoofdrol Lisa. Ik moest zo lachen om haar mango voorkeur. Ze doet het echt overal in. Maar ik vind die smaak mango ook heel lekker, zeker met karnemelk als shake. Ook met magere Franse kwark of bio magere yoghurt. Ben zo benieuwd hoe de smaken je bevallen. Ook het weekmenu vind ik makkelijk, dan kun je kijken wat je daarvan kunt gebruiken. Ik eet niet zoveel en lust de helft niet, maar voor diegene die het lekker vinden is het wel inspirerend.

Zoals je weet ben ik ook bijna 20 kilo afgevallen met Dieet Pro, maar in het verleden in 2012 ook met de goedkope shakes van het Kruidvat. Alleen daar zit 48 procent suiker in en die van Dieet Pro niet. Wat ik ook fijn vind, is dat er betere dingen in de shake van Dieet Pro zitten en geen suiker. Hoogwaardige eiwitten etc. Geniet ervan Astride en hou me op de hoogte met je ervaringen.

Ik las trouwens dat je met Judith Beck bezig bent en dat je dus een eetboekje moet bijhouden. Doe je dat nu ook, anders is het moeilijk om stabiel te blijven. Je hoeft het maar een paar maanden te doen, dan weet je ongeveer waar je valkuil zit en dan leer je de waardes van de voeding kennen. Zo kun je makkelijker stabiliseren. Ik doe het nog steeds invullen, elke ochtend en soms al voor een paar dagen, omdat ik meestal toch al weet wat ik ga eten.

Nogmaals heel veel succes en hou je sterk hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 10:16    

Reageer met quote
Maandag 25 oktober 2021,

Wat een grauw weertje zeg, maar ach... het is herfst. Mooie kleuren van de bladeren als ik uit het raam kijk.

Zondag was er veel voetbal op tv en zo genoten. Feyenoord en Ajax gewonnen. Leuk om die wedstrijden te kunnen zien. PSV had totaal geen kans bij Ajax. Nu weer een weekje rust met dat voetbal.

Verder vandaag niet zoveel te melden. Ben ontzettend nerveus voor morgen. Dan ga ik naar de implantoloog, eerste consult en als we groen licht krijgen, dan zal ik wel snel geholpen worden. Ben een echte angsthaas betreft tandartsen en dit soort akeligheden. Ik moet er even doorheen. Ik zou blij zijn als mijn ondergebit goed vast blijft zitten. Dat plakken is geen optie. Dat is zo vies in de mond. Bah...

Na de implantoloog ga ik naar mijn moedertje. Dan gaan we even een kopje warme chocomel drinken. Dat vind ze zo lekker.

Woensdagmiddag ga ik weer poetsen in de keuken van de haven. Ook weer gezellig. Mijn week is verder rustig. Maar goed ook, want door de zenuwen speelt mijn rug ook op. Dat merk ik wel. We gaan het meemaken.

Wens iedereen een fijne nieuwe week toe en laten we sterk zijn.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 738 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Magere melk 95 kcal
150 kcal

Lunch
Dieet Pro 37 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark 78 kcal
116 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Andijvie 39 kcal
Hamlappen (varken) 108 kcal
368 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
AH Jonagold 80 kcal
105 kcal

Vanmiddag misschien nog een cracker met kalkoenfilet, (126 kcal) even kijken of ik dit menu zo vol ga houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 10:32    

Reageer met quote
Ik zat wat te lezen over recyclen

Ik las net in de app van de NOS dat ze die medische handschoen hadden gerecycled. De gaten en bloed zaten er nog aan. Dus tja... ik ben nogal vies uitgevallen dus van mij mogen ze het allemaal gewoon verbranden en weg ermee. Zeker dit soort serieuze zaken, want hier in gaan ze wat mij betreft te ver. Zeker met al die ziektes die nu heersen. Bah...

https://nos.nl/artikel/2403052-gerecyclede-medische-handschoenen-in-vs-met-gaten-en-bloedsporen

Ik zelf ben niet zo bezig met recyclen van plastic. Schaam Schaam Ik kijk wel of ik minder producten kan kopen die niet in het plastic zitten, maar laat eerst die industrie eens een goed voorbeeld geven. Wij hebben niet gevraagd om alles in plastic te laten verpakken. Appels, paprika, tomaten, groente etc. Vlees in al die plastic bakken, zakken. Wat een onzin zeg. Onnodig allemaal. Want het wordt steeds gekker. Het wordt je ook de strot ingeduwd om verpakte zooi te kopen. AH zou tasjes die je vaker kan gebruiken invoeren, maar alles is nog steeds in plastic verpakt en er hangen nog steeds rollen met plastic zakjes.
Ik heb altijd gewone tasjes bij me die je vaker kan gebruiken, dus probeer ik zo mee te doen.

Laat de politiek het bij de wortel aanpakken en dat is bij de fabrikanten die bijna alles inpakken met plastics. De consument is verpest daarmee en daardoor ook veel te zeikerig geworden als er bijvoorbeeld fruit iets te gekneusd is of er anders uit ziet. Dus het probleem komt ook een beetje van twee kanten. wij zijn er gewoon met zijn allen ingestonken. Makkelijk hoor... dat plastic.
Maar.. wij, de consument, zijn wel zo gemaakt, omdat alles zogenaamd 'beter kan'.

Buiten dat, dat apart scheiden van plastic wordt weer teruggedraaid. Zie link hieronder. Om gek van te worden, toch?

https://www.trouw.nl/duurzaamheid-natuur/waarom-je-plastic-vaak-gewoon-weer-in-de-vuilniszak-mag-gooien~b7a206bf/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Aardappelen werden vroeger in je stoffen tas gedaan, je deed ze later toch in de aardappelkist met poeder om het uitschieten tegen te gaan. Ook gebruikten de groenteboeren de kranten die overbleven om hun producten in te pakken.
Wat is daar mis mee? Nu halen ze kranten op voor het geld. Weer dat geld.
We wisten vroeger toen toch niet beter dan dat er oude kranten gebruikt werden door de groenteman? Die kranten worden toch wel gedrukt. Een kromme komkommer, nou en? Nu wordt dat weggegooid, want de consument koop dat niet. Te min en ze worden ook nog verpakt in plastic tegenwoordig. Daar heb ik niet om gevraagd. Nu moet ik dat gaan scheiden? Vier bakken in huis? Gelukkig komen ze daar op terug.

Met die zogenaamde mooie uitvinding van plastic zitten we met die plasticsoep in de mooie zee en natuur. Tja...zo kunnen we nog even doorgaan. Raap je zooi op. Hoeveel mondkapjes ik niet gezien heb tijdens het wandelen. Zeker bij de scholen en de fietspaden in heel Brielle. Vreselijk... Ik heb er wat opgeraapt, nam speciaal mijn handschoenen mee, die na de wandeling in de was gingen.
En... Wat dacht je nu van de houtkachels. Milieubewust? Daar zijn de mensen te egoïstisch voor als het de knip gaat raken, zeker nu de energiekosten gaan stijgen. De bouwmarkten kunnen het niet meer aan.
Dat mensen bijna stikken van de slechte fijnstoffen die van die houtkachels afkomen laat ze koud. Maar wel een geld ophalen voor zielige mensen waarvan de longen kapot zijn. Zo dubbel allemaal.

Ik zou hele columns kunnen schrijven voor een krant met dit soort onderwerpen. Maar of dat de mensen de ogen opent. Ze worden alleen maar boos en kun je niet meer over straat.

Nu sorteer ik wel glas, batterijen, accu's, grof vuil of kleding hoor. Blikjes en andere zooi gebruiken we niet. Als je niet van die rotzooi koopt, hoef je het ook niet weg te gooien, toch?

Dus... verstandig en bewust kopen. Bij de boer kun je gelukkig de producten los kopen. Dat is lang zo gek nog niet.

Mooi discussie, hoe denk jij hierover?

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2021 12:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wist het, van die 20 kilo en ook hoe je geniet van de shakes,

Ik ben met Judith Beck bezig en zij, zo ik al hoorde van Dymphie zal ook een pleidooi houden voor het eetdagboek(je). Ik ben nog niet overtuigd, kan nog steeds zonder en het zou mij veels te veel tijd kosten.

Behalve het eten bijhouden is het voor jullie natuurlijk ook een dagboek in een zeer persoonlijk opzicht. Maar jullie typen sneller en schrijven bloemrijk. Ik heb daar geen tijd voor, als je eens wist wat een tijd het mij kost om wat te schrijven op het forum.
Maar misschien denk ik er straks anders over, over een paar weken; wij eten erg intuïtief, beslissen vaak in de supermarkt wat we gaan eten en ik compenseer per dag. Maar ik vergeet niet dat jij mij hebt geprobeerd van het nut ervan te overtuigen!

Dank je, maar ik denk dat ik nu weet waar mijn valkuilen zitten.

In het weekend zal ik je reageren op bovenstaande ontboezeming:
Ik zat wat te lezen over recyclen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2021 23:22    

Reageer met quote
Woensdag 27 oktober 2021,

Hallo lieve allemaal,

Pffff... gister bij de kaakslopert geweest, als ik goedkeuring krijg van mijn zorgverzekeraar, dan kan het Implantatenfeest op 7 december 2021 beginnen. Dat betekend...voorlopig niet lekker eten, ha ha ha...21 december gaan dan de hechtingen eruit. Maar... eerst ff die goedkeuring van de verzekering afwachten. Je weet maar nooit met die engnekken wat ze besluiten. Ha ha ha...Eng hoor, ik doe het in mijn broek, maar ff doorbijten, want dan zit mijn ondergebit wel muurvast. Sterke vent die dan nog mijn ondergebitje wil pikken. Grap

Astride@ Ik ben al blij dat je zo gezellig schrijft in mijn dagboekje, je moet je tot niets verplicht voelen. Alleen... het zijn mogelijke goede handvaten om te stabiliseren van zeer ervaren lotgenoten, vandaar.
Het beslissen van wat je gaat eten in de supermarkt is wel een valkuil. En...het moment wanneer je boodschappen gaat doen.
Als ik rond 15:00 uur boodschappen ga doen, reken er maar op dat ik alles koop waar suiker in zit en zeker chocola. Ben ook blij dat manlief de boodschappen doet. Ik kan het ook niet meer sjouwen, vandaar en... ik kom niet in de verleiding. Gaan we fietsen en dan eens naar een supermarkt, dan heb ik al zoveel water en koffie op, dan zit ik vol. Goede tip, toch? Drink water als je boodschappen gaat doen, maar... niet in de broek plassen, dat heb ik dan weer. Ik val van me stoel van het lachen!

We plannen voor meerdere dagen van wat we willen eten. We gaan alleen maar voor vers en gezond, dus simpel. Aardappelen, snijbonen, sperziebonen, andijvie, sla, bloemkool, broccoli, bietjes, witlof, spinazie, peen en ui, zuurkool, hachee, rode kool, boerenkool, verse erwten- en kippensoep en ga maar zo door. Pasta's maak ik ook van verse producten en van volkoren als het ff kan.

Als ik ga werken is het makkelijk eten, dan hoop ik wat van een pasta te hebben overgehouden of... nu als vanavond patatjes uit de airfryer met frikandel. Dat is dus niet gezond... ha ha ha. Verder weinig of geen bewerkte zooi, maar wel vlees. Die rotzooi wat ze 'vervangend of vegetarisch vlees' noemen ga ik echt niet eten, bah zeg en hoe bedoel je bewerkt??? Daar zit nu echt niets in wat het gezond zou moeten maken. Te zout, te weinig vitamines of ze stoppen het erin kunstmatig, Nee... bah zeg. Puur natuur.

Die beesten waarvan wij het moeten hebben, moeten niet voor niets geslacht zijn, vind ik. De manier waarop ze slachten is wel een dingetje, maar dat moet je toch anders zien dan menselijk leed. Een dier is gewoon anders, maar... dat is weer een heel andere discussie... zo heb je heel wat om over na te denken.

Wat dacht je van phishingmail, mijn man riep me vanmorgen of die mail zou kunnen kloppen... we hebben er net eentje voor het eerst binnen gekregen van Woonnet Rotterdam. Gelukkig ben ik zo slim om zo een mail na te trekken bij de desbetreffende instantie en ja hoor, foute mail... Dus gauw gedelete. Eng zeg...dus mensen, goed blijven opletten.

Enfin... ik ga vanmiddag mezelf weer pijnigen en lekker soppen in de keuken van de haven. Daarna lekker bankhangen en bijkomen.

Wens iedereen een hele gezellige dag vandaag en maak er wat van en... wees lief voor elkaar. Schaam Schaam

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1124 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
177 kcal

Lunch
Dieet Pro 37 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Slagroom 35 kcal
151 kcal

Avond
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 141 kcal
Mora oven & airfryer frikandellen 164 kcal
Mayonaise 122 kcal
Pindasaus 49 kcal
571 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 200 kcal
225 kcal

Inspanning

Totaal 220 minuten 987 kcal
Fietsen, 16-19 km/uur, lichte inspanning 40 min. 310 kcal
Schoonmaken, haven keuken 180 min. 677 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2021 11:40    

Reageer met quote
Donderdag 28 oktober 2021,

Goedemorgen allemaal,

Het is vandaag de bedoeling om lekker een eind te gaan fietsen. Het is prachtig weer, dus ik denk dat we wel aan de 40 km komen. Shake mee, want het gaat anders echt niet goed. Ik snoep nog veel te veel en dat is zonde. Dus... echt weer sterk gaan worden.
Ben ook al dagen niet naar het toilet gegaan, dus ik ga morgen wegen.

Fijne dag allemaal en de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 824 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Kersen jam 24 kcal
Gouda's glorie plantaardige halvarine 21 kcal
115 kcal

Lunch
Dieet Pro 37 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
116 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Snijbonen 46 kcal
Slavink 222 kcal
489 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
AH Jonagold 80 kcal
105 kcal

Beweging 130 minuten 1008 kcal
Fietsen, 16-19 km/uur, lichte inspanning 130 min. 1008 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 okt 2021 9:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Crebster, heb de shakes geprobeerd, uiteraard met mijn zakje volcolon en ik moet zeggen een traktatie voor maar 79 calorieën!
Ik denk dat ze door de volcolon wat lobbig/dik zijn geworden maar niet minder zoet.
Ik zal ze eens gaan proberen met melk, karnemelk, kwark of Optimel, dat moet de drinkyoghurt zijn niet de gewone yoghurt. Ze kunnen dan alleen maar lekkerder worden. Mango en koffie heb ik geprobeerd.
Prettig weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2021 13:55    

Reageer met quote
Astride schreef:
Dag Crebster, heb de shakes geprobeerd, uiteraard met mijn zakje volcolon en ik moet zeggen een traktatie voor maar 79 calorieën!
Ik denk dat ze door de volcolon wat lobbig/dik zijn geworden maar niet minder zoet.
Ik zal ze eens gaan proberen met melk, karnemelk, kwark of Optimel, dat moet de drinkyoghurt zijn niet de gewone yoghurt. Ze kunnen dan alleen maar lekkerder worden. Mango en koffie heb ik geprobeerd.
Prettig weekend!

Hallo Astride, fijn dat de shakes van Dieet Pro je bevallen. De fruit shakes zijn het lekkerst met bio karnemelk, bio yoghurt of Franse kwark. Ik zou niet voor Optimel kiezen, veel te bewerkt en onnodige zoetmakers erin. Gewoon natuurlijke zuivel, anders krijg je nog meer ongezonde koolhydraten binnen. Zonde!
Natuurijk is dit de tip van de dag, maar ik zou nooit meer voor die zooi kiezen. Als je die chocomel, caramel, cappuccino gaat proberen is ie lekkerder met magere bio melk. Die zijn niet lekker met de andere zuivel. Ha ha ha... maar ieder zijn eigen smaak. Lekker uit proberen en ervoor gaan.

Succes met stabiliseren, het gaat je lukken.

Groetjes van Crebster en een fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 30 okt 2021 13:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 113, 114, 115  Volgende
Pagina 88 van 115