Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hier ben ik nog even...

Zo een gaaf liedje Disco... en die tekst... ze hebben nog gelijk ook! Luister maar...Ik heb het nu als ringtone op mijn telefoon, zal schrikken zijn als die ineens afgaat Ik val van me stoel van het lachen!

https://www.youtube.com/watch?v=q67Cn9-i4MQ&list=RDq67Cn9-i4MQ&start_radio=1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 okt 2021 10:42    

Reageer met quote
Vrijdag 8 oktober 2021,

Donderdag gezellig naar mijn oude vriendin geweest en vandaag heel vroeg opgestaan en op de fiets naar Hoogvliet gefietst. Totaal 39,8 km en ruim 1100 kcal verbrand.
Samen daar naar de kapper geweest, hoe romantisch. Mooi geknipt en maskertje erin gehad. Zalig met een warme handdoek op je kop. Ha ha ha...

Heb net hutspot gemaakt. Dat kook ik niet, maar de peen en ui smoor ik, dan de aardappels er doorheen en ja... lekkere kruiden erdoor, knoflook, Italiaanse kruiden, peper etc. met een slavink.Heerlijk.

Vanmiddag nog naar de molen Het Vliegend Hert geweest en twee zakken cakemix gekocht voor mijn zus en zwager. Morgen gaan we naar mijn zus en zwager toe. Leuker toch dan bloemen die cakemix? Hier kan ze wat mee en ze vinden het samen ook zo lekker. Zondag is namelijk mijn zwager jarig. En in plaats van een cadeau, gaan we een keer lekker lunchen met elkaar. Dat is voor beide verjaardagen, van zus dus en zwager.
Nu is het te druk voor mijn zus, ze heeft MS en die voorbereidingen met verjaardagen (haar kinderen/kleinkinderen komen zondag) is ze veel te moe. Dus die lunch zit nog in het vat. We gaan morgen wel even de agenda's naast elkaar leggen daarvoor.

We gaan morgenochtend trouwens eerst even langs moeder, haar nieuwe haarstuk is er, dan komt de kapper gelijk weer dat haarstuk aanpassen en wat haartjes knippen en nekhaartjes wegscheren. Je kent het wel. Dus dat kwam goed uit dat ik ook daarna door kan gaan naar lieve zus.

Wat ook best moeilijk is, is aanstaande zondag als mijn zwager jarig is. Dat is namelijk ook de sterfdag van een andere lieve zus. Zo moeilijk en zo dubbel...

Zondag mijn gedachten verzetten en ga ik bakken, ik mis mijn cake, maar ook het bakken. Dan eet ik wel van iets anders minder, maar een plakje gezondere cake op zijn tijd. Buiten dat... mijn andere vriendinnen willen zo graag proeven.

Wens iedereen een fijn weekend, geniet van elkaar en elke dag zeker met dit heerlijke herfstweer.

Knuffel van Crebster.

Menu

Totaal 1273 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 21 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Halvajam 24 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
115 kcal

Lunch
Gouda's glorie plantaardige halvarine 21 kcal
Volkorenbrood met pompoenpitten 193 kcal
Water 0 kcal
Halvajam 47 kcal
Ice coffee 158 kcal
419 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Magere melk 95 kcal
Slavink 222 kcal
Winterpeen 51 kcal
Ui 58 kcal
552 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Oliebol 161 kcal ( ja ja, ik weet het... had mijn man gekocht, wel eruit gefietst)
185 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 17:39    

Reageer met quote
Zondag 10 oktober 2021,

Wat een vruchtbare dag zeg, heerlijk weer mijn huis gedaan, bed verschoond, gewassen en gestreken. Een klein plukje is nog niet droog. Voorlopig kan ik verder weer lekker gaan fietsen, wandelen of lezen. Heerlijk vooruitzicht als dat zou kunnen. Ben zelfs klaar met de teksten en muziek voor hier in Brielle. Daar gaan ze ook zingen met demente mensen en kan de partner ook mee. Ook mensen van buitenaf met dementie met hun partner kunnen bij die nieuwe stichting komen zingen. Het moet nog allemaal opgezet worden begreep ik, dus... Verder kan ik het niet begeleiden, ik ben gewoon geen vaste factor, omdat mijn lijf zo pijn kan doen. Maar ze zaten om die muziek om mee te zingen en natuurlijk de teksten erbij te springen, want ik had het bijna panklaar op mijn pc. Moest het even aanpassen. Toen dacht ik al: Hier moet ik wat mee doen. Alles dus gereed.

Ben nu ook kapot hoor, dus zo lekker nog een voetbalwedstrijd kijken op Ned. 3. Spanje - Frankrijk in Milaan. Dus dat is niet zomaar een wedstrijd. Gaaf hoor.

Oja... Heb de knop serieus weer omgezet en nu moet het er maar van komen... ik ben weer begonnen met shaken. Ben bijna 69 kilo en snoepte veel te veel, zeker gister bij zus. Het was heerlijk, maar nu ga ik weer aan de slag met afvallen. Voor kerst wil ik 65 kilo zijn.
Dat stabiliseren lukt nog even niet, omdat ik ook niet op streefgewicht ben. At veel te veel koolhydraten, echt dom.

Mijn man gaat ook wat afvallen, alhoewel hij mooi slank is, maar toch. Wel gezellig, toch?

Dus mijn menu is niet zo spannend meer.

Shake Dieet Pro (chocolade smaak) met magere melk in de ochtend, shake Dieet Pro (banaan smaak) met kwark in de middag en kleine prak van weinig aardappelen, veel groente en wat mager vlees.
Tot nu toe gaat het prima en drink ook veel water. Voel me goed gemotiveerd.

Morgen vroeg op, man moet naar de tandarts en daarna weer lekker naar moedertje en gaan we weer zingen als moeder zich goed genoeg voelt.

Groetjes en fijne avond allemaal van Crebster. We gaan ervoor! cheerleader

Menu

Totaal 816 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro chocola 76 kcal
Magere melk 95 kcal
171 kcal

Lunch
Dieet Pro banaan 57 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark 104 kcal
162 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Sperziebonen 56 kcal
Magere varkenslappen 189 kcal
466 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
16 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 18:59    

Reageer met quote
Maandag 11 oktober 2021,

Hallo allemaal,

Vanmorgen weer vroeg opgestaan, want mijn man moest naar de tandarts, die zit ook in Zoetermeer, waar ook mijn moeder en verdere familie woont, dus ook weer langs mijn lieve moeder gegaan en gezongen. Het ging niet zo best met zingen. Ze hoort het niet en ze kan het ook niet meer zien. Zo zielig, normaal zingt ze uit volle borst mee, maar ze kan de tekst niet zien, dus dan maar la la la...

Ik ben goed van start gegaan en niets gesnoept, ook geen warme chocomel uit de automaat bij moeders. Ik dronk thee. Het gaat goed, alleen wat meer beweging zou beter zijn. Morgen lopen naar de huisartsenpost, dan bloedprikken betreft mijn cholesterol. Neem nu om de dag een pilletje daarvoor in, dus even kijken of dat voldoende is.

Verder ga ik morgen (hoop ik) lekker fietsen en als het regent dan maar gezellig knus lezen. Heb nu zo een gek boek.

Wens iedereen een fijne avond, straks weer voetval kijken. TV Nederland – Gibraltar in de Kuip. Ha ha ha... Makkie!!!

Groetjes van Crebster

Menu

Totaal 847 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro chocola 76 kcal
Magere melk 95 kcal
171 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro banaan 57 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Magere Franse kwark 94 kcal
Pecannoten, ongezouten 50 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
Lijnzaad 24 kcal
252 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Witlof 32 kcal
Hamlappen (varken) 154 kcal
407 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
16 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 18:23    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Crebster,
is dat niet erg weinig, iets meer dan 800 calorieën per dag, Je eet wel gevarieerd maar je moet toch soms wel erg veel honger hebben? Dat zegt iemand die 20 dagen op 700 calorieën per dag heeft geleefd. Maar jij hebt een actiever leven dan ik, jij bent altijd bezig, sopt je eigen huis, staat vroeg en nog meer.
Oké, je kent jouw lijf.

Wat anders, ik vind je nieuwe ringtoon erg grappig, dat doe jij toch maar. Jij krijgt vast veel commentaar.

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 21:27    

Reageer met quote
Dinsdag 12 oktober 2021,

Goedemorgen allemaal,

Astride@ Ha ha ha... Moest wel lachen om je bericht. Nee, ik heb geen honger en voel me heel goed als ik shakes neem. Veel water drinken, dat helpt enorm. Ik krijg nu veel meer eiwitten en vitamine B12 binnen dan in een gewoon dieet.
Als ik brood eet dan voel ik me zo volgevreten en ja... ik snoepte ook veel te veel. Je wordt moe en lui.
Buiten dat, de shakes zijn super lekker. Nu wil ik gewoon eens een keer mijn streefgewicht halen en dat gaat nu ook echt lukken. Ben alweer 4 ons afgevallen. Voor de kerst moet ik 65 kilo zijn en ja... ik heb zo een kop, dan gaat dat ook gebeuren. Hoe dan ook. Daarna weer stabiliseren, ook dat kan ik. Als ik niet zo gesnoept had, dan was ik niet aangekomen. Stom

Verder ben ik echt geen druk persoon, want dat kan ik helemaal niet meer aan. Mijn rug en schouders zijn zo versleten. Dus moet ik echt de werkzaamheden verdelen.
Zondags doe ik samen met mijn man het huis etc. en dan is het alleen nog maar een keer stoffen en stofzuigen. Na het koken en de afwas doe ik altijd de keuken schoon houden, dus dat hou ik bij. Boodschappen doet mijn man op de fiets, ik heb er een pest hekel aan dus zo druk ben ik echt niet. Muziek en teksten zijn klaar, dus dat is nu ook over.
Mijn ringtone is super... je wordt gelijk vrolijk, ha ha ha....

Heb net bloed wezen prikken en straks ga ik lekker lezen. Het regent hier, maar misschien straks nog ff wandelen of fietsen. Ik kijk wel. Eet vandaag wel een stukje cake van mijn zus, die heeft nu ook zo een cake gebakken die ik ook maak, alleen heeft zij echt geen suiker of roomboter gebruikt, alleen zonnebloemolie, dadels, vijgen en walnoten. Ik ga het proeven.

Morgenmiddag zingen in Brielle, dat heet het Aanschuifkoor, vreselijk lachen is dat en iedereen is welkom om mee te zingen en dat elke maand. Het zit dan ook echt vol die zaal. Het is een en al feest met al die mensen die zingen uit volle borst.

Groetjes van Crebster, have a nice day and be strong.

Menu

Totaal 1055 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Pro Dieet chocola 76 kcal
Magere melk 95 kcal
171 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Pro Dieet banaan 57 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Pecannoten, ongezouten 72 kcal
234 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Broccoli 47 kcal
Kipfilet 156 kcal
424 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 200 kcal
224 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 9:34    

Reageer met quote
Woensdag 13 oktober 2021,

Dinsdagavond:.ja ja... Gisteravond heerlijk gewandeld. Ik kwam wel in het donker thuis, maar daar geef ik niet om. Dit is denk ik wel het laatste avondwandelingetje geweest. Als ik ga wandelen zou ik middags moeten gaan. Maar wat een zonsondergang, prachtig en zo genoten!

Vandaag: Mannetje en ik gaan zo fietsen naar Hellevoetsluis, we hebben eigenlijk niets nodig, maar wil gewoon dagelijks wat bewegen. Mijn lijf wil niet altijd, maar op dit moment mag ik niet klagen.

Vanmiddag naar het Aanschuifkoor, voor het eerst sinds ruim anderhalf jaar. We gaan het meemaken.

Verder voel ik me prima met mijn shakes, het gaat me echt weer lukken. De weegschaal schiet omlaag. Heerlijk!

Wens verder iedereen een hele fijne zonnige dag toe.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 898 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Pro Dieet chocolade 76 kcal
Magere melk 95 kcal
171 kcal
Lunch
Water 0 kcal
Pro Dieet banaan 57 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Magere Franse kwark 78 kcal
208 kcal

Avond
Water 0 kcal
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Bietjes gekookt 51 kcal
Slavink 222 kcal
494 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
24 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
"Shake Dieet Pro (chocolade smaak) met magere melk in de ochtend, shake Dieet Pro (banaan smaak) met kwark in de middag" las ik deze week in jouw (eet)dagboek.

Ik ga ze nu ook kopen, want mijn SA producten zijn op en het is altijd handig om ze in huis te hebben.
Heb jij voorkeur voor een smaak en waar kan ik ze het beste kopen, gebruik jij een blender en moet ik nog magere melk en magere kwark kopen?
Natuurlijk kan ik het opzoeken in de eerder berichten maar jij kan het zo bloemrijk verwoorden dus vraag ik jou maar.

Dank je....

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 10:35    

Reageer met quote
Astride schreef:
"Shake Dieet Pro (chocolade smaak) met magere melk in de ochtend, shake Dieet Pro (banaan smaak) met kwark in de middag" las ik deze week in jouw (eet)dagboek.

Ik ga ze nu ook kopen, want mijn SA producten zijn op en het is altijd handig om ze in huis te hebben.
Heb jij voorkeur voor een smaak en waar kan ik ze het beste kopen, gebruik jij een blender en moet ik nog magere melk en magere kwark kopen?
Natuurlijk kan ik het opzoeken in de eerder berichten maar jij kan het zo bloemrijk verwoorden dus vraag ik jou maar.

Dank je....

Goedemorgen Astride,

Leuk dat je ook die shakes gaat doen bij Dieet Pro. Ik bestel altijd bij Dieet Pro. nl. Heel betrouwbaar.

Bij andere sites lijkt het wel goedkoper, maar je betaald dan wel weer de verzendkosten, dat schrijven ze er nooit bij. Je hebt voor dat geld, bij Dieet Pro zelf, ook extra waterbekers en shakebekers. Erg leuk. Heb er zoveel staan nu. Dat komt dat die pakketten met al dat extra's veel goedkoper zijn dan dat je twee producten besteld. Nadeel is dat je steeds meer van die beker krijgt.
Je moet wel vooraf een account maken. Heb ik ook gedaan. Ik heb ook nooit ellende gehad met de verzendingen of wat dan ook. Volgende dag in huis als je voor ruim 15:00 uur besteld.

De code voor extra korting is 1005034. Die krijg je met een folder mee bij elke bestelling (niet kwijtraken) en nog extra punten, maar omdat het je eerste bestelling is, heb je die code nog niet. Daarom dat ik het aan je geef, misschien lukt het om extra korting te krijgen. Die staat voor 15 % korting, bovenop de korting die je krijgt als je een voordeelpakket neemt. Wat ook leuk is, dat je een gratis weekmenu erbij krijgt.
Lees maar eerst even hoe het allemaal werkt. Zie link hieronder.

https://www.dieetpro.nl/hoe-werkt-dieet-pro/

Als je twee smaken besteld ben je goedkoper uit met het pakket aluminium beker en drinkbeker.

https://www.dieetpro.nl/product/ffwb-pakket/

De code voor extra korting is 1005034.

Vergeet je smaken niet erbij te voegen!!!

Ik ben gek op de smaken mango, banaan, aardbei en chocolade. De rest is wat vlak van smaak. (karamel of cappuccino smaken)
Kersen en die andere vruchten smaken heb ik nog niet geprobeerd. Die zullen ook heerlijk zijn.

De fruitsmaken doe ik altijd met bio karnemelk, Franse magere kwark of bio yoghurt, lekker fris. Waarom bio, dat is nog romiger en zachter van smaak.
Chocolade, shake neem ik met bio magere melk. Met karnemelk of kwark is het niet te drinken, ha ha ha...

Ik doe twee niet volle scheppen in een shake beker, dan de shakebeker voor een kwart vullen met melk of karnemelk, ligt aan de smaak die je hebt. Dan met een kleine gard alvast de shake doorroeren, ook goed in de randjes en dan de rest van de melk erin gieten, weer doorroeren en dan de deksel erop en maar shaken... Het lost vrij goed op, maar wel het de tijd geven door goed te shaken.

Wens je heel veel succes en als het ff kan... lekker wandelen erbij.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 9:50    

Reageer met quote
Donderdag 14 oktober 2021,

Dansen Gelukkig ben ik weer aan het afvallen. Disco

Verleden week had ik mijn gewicht verkeerd ingevuld. En daarna woog ik ineens 68.8 kilo. Nu weeg ik gelukkig wat minder. 68,1 kg.

Mijn grafiek klopt gelukkig wel weer, omdat ik Ellen geschreven had om het te veranderen. Bedankt Ellen!

Wat is het donker zeg, toen ik opstond en het was al bijna 9 uur. Grap

Heerlijk geslapen, tja... logisch, want ik had gister een drukke dag voor mij doen.

Dinsdag: Eerst 's morgen samen met mijn schat gefietst naar Hellevoetsluis, het was zalig weer. En wat kleuren de bomen mooi rood vlakbij de Lidl. (Zie foto)
Gelukkig zag ik het net op tijd dit jaar. Bij de Lidl gelijk ook wat boodschappen gedaan. Die winkels hebben we hier in Brielle ook, maar het gaat om de beweging, vandaar dat we het wat verder opzoeken. Het kan ook weer, samen boodschappen doen, heel vreemd voor mij. Zat zo lekker veilig onder mijn steen. Maar je wordt er wel wereldvreemd door.

En dat blijkt wel... ik ging 's middags naar het Aanschuifkoor in Brielle met mijn vriendin, heb er maar twee. Die andere is op vakantie, die gaat meestal ook mee. Maar... de vriendin waar ik nu mee ging, kent zoveel mensen. We moesten nog even in het theater wachten en dan ineens is ze weg en staat ze te praten met mensen die ze lang niet gezien heeft, dat geeft niet hoor, maar... Sta ik daar alleen tussen al die gezellige pratende clubjes mensen... woon al ruim 9 jaar in Brielle, ik kom nergens, dus ik ken ook niemand. Maar goed... we mochten naar onze stoelen nadat er een coronacheck was gedaan en maar zingen uit volle borst. Zo leuk...

Wat ook leuk is om te schrijven is dat ik een giga groot boeket bloemen heb gehad voor de muziek en teksten die ik aangevoerd heb voor de demente mensen hier in Brielle. Ze waren zo blij en beginnen gelijk met een try-out aanstaande maandagochtend. Nou... daar doe je het dan voor. Dan voel je je niet zo een waardeloos figuur. Je beetje nuttig voelen, doet de mens goed...

Vandaag: Ontbijt klaar gemaakt, afgewassen, gestoft en gestofzuigd en in mijn dagboek van de weegclub geschreven.
Voel me weer super met mijn shakes en heb ook veel meer energie. Neem dan ook extra multi vitamines en vitamine C, dus tja... kom maar op!

Wens iedereen een fijne dag toe en ga ervoor! Ik ga nu douchen en vanmiddag naar mijn oude vriendin.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 881 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 76 kcal
Magere melk 95 kcal
171 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro banaan 57 kcal
Gemberwortel 1 kcal
234 kcal

Avond
Water 0 kcal
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Andijvie 39 kcal
Magere runderlappen 4st/ 108 kcal
368 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
Cafe noir 83 kcal
107 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 86 van 93