Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 73, 74, 75  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Dinsdag 20 april 2021,

Huil Huil Huil Helaas 7 ons erbij Stom

Goedemorgen lieve mensen,

Wat een heerlijk zonnetje en wat heb ik heerlijk geslapen. Het huis is ook al schoon, dus ga ik straks lekker in de zon op het balkon lezen. Vanmiddag na de lunch ga ik fietsen en skeeleren (40 km.) Daar is het prima weer voor.

Gister eerst bij moedertje en zus geweest en die zus van mij had me toch lekkere poffertjes gemaakt en...chocolade fudge. Dat is toch heerlijk zeg. Vraag me niet hoe ze dat maakt, maar er zit van alles in en dan toch crèmig, hemels. We kwamen ook in gesprek op een onderwerp waar ik haar heel goed mee kon helpen. Haar ondergebit is ook zo slecht maar ze heeft ook nog eens MS. Die combi is niet leuk, mensen. Hoe zij het allemaal klaar speelt weet ik niet, maar wat een doorzetter is dat. Ze is altijd moe, nou... ze doet meer als ik. Kleding maken, breien, bakken en koken. Ze haalt alles uit het leven. Heb diep respect voor haar. Heb haar wat advies kunnen geven en daarmee kon ze aan de slag.

Vandaag weer netjes aan de shakes, want als ik op die tour ga met al die chocola, dan groei ik dicht. Niet dus Uitroep

Nieuwe week mensen, we gaan het weer proberen om het netjes te houden.
Soms eet ik dus niet wat ik opschrijf betreft groente, ik wissel nog wel eens ronde klok van 16:00 uur.
Maar dit gaat het worden vandaag.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 868 kcal

Ontbijt
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Kruidvat Chocolade Maaltijd Shake 56 kcal
133 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
Kruidvat 100% pure whey strawberry 59 kcal
Water 0 kcal
148 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Bietjes gekookt 53 kcal
Slavink 139 kcal
424 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Koffie, cafeïnevrij 4 kcal
Rozijntjes 65 kcal
Jonagold 80 kcal
165 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 apr 2021 9:25    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Balen dat je ook aangekomen bent.
Eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee, ik laat het maar los.
Vanmiddag voor het eerst Autodrop gekocht, ook geproefd. Kom ik erachter dat ik dat eigenlijk veel te zout vind! Dus dat ga ik meenemen naar het werk donderdag of het weekend!
Ik denk trouwens donderdag!! Want ik hoef dat allemaal niet zelf op eten.
Ik heb net een opdracht bij Skinnyminds gedaan, misschien ga ik 'm nog opschrijven wat ik allemaal geleerd heb bij Skinnyminds. Wel heel leuke opdracht!

Ik denk dat ik ook niet te laat naar bed ga, morgen wil een vriendin fietsen met mij, maar ze gaat wel beetje vroeg weg Rollende ogen
Maar wil eerst nog een natuurdocumentaire van haar bekijken, dus ik ga weer offline.

Groetjes en liefs tante Zon, ps gewoon doorgaan hoor!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 apr 2021 19:54    

Reageer met quote
Woensdag 21 april 2021,

Goedemorgen allemaal,

Het is mij gistermiddag weer gelukt om eerst lekker te fietsen en toen te gaan skeeleren. Daarna moest ik weer terug fietsen. Het was zalig om te doen, het was echt een genietmomentje met gunstige weersomstandigheden. Toch totaal 1071 kcal. verbrand.

Heb nu een screenshot gemaakt van het resultaat op Runkeeper, dan kan je de kcal. zien die ik verbrand. Vind ik wat spannender.

Betreft de voeding heb ik het behoorlijk op de rit tot nu toe en moet het gewicht langzaam weer gaan zakken. Als de benen het willen, ga ik vanmiddag lekker ff wandelen. Niet joggen, want ik moet zuinig zijn op de beentjes en spiertjes.

Wens iedereen een fijne dag, ik ga zo eerst weer ff lezen.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 833 kcal

Ontbijt
Magere melk 76 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
133 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Kruidvat 100% pure whey strawberry 59 kcal
Water 0 kcal
148 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Witlof 32 kcal
Kipfilet 125 kcal
389 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Rozijntjes 65 kcal
Jonagold 80 kcal
165 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 apr 2021 9:12    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Balen dat je ook aangekomen bent.
Eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee, ik laat het maar los.
Vanmiddag voor het eerst Autodrop gekocht, ook geproefd. Kom ik erachter dat ik dat eigenlijk veel te zout vind! Dus dat ga ik meenemen naar het werk donderdag of het weekend!
Ik denk trouwens donderdag!! Want ik hoef dat allemaal niet zelf op eten.
Ik heb net een opdracht bij Skinnyminds gedaan, misschien ga ik 'm nog opschrijven wat ik allemaal geleerd heb bij Skinnyminds. Wel heel leuke opdracht!

Ik denk dat ik ook niet te laat naar bed ga, morgen wil een vriendin fietsen met mij, maar ze gaat wel beetje vroeg weg Rollende ogen
Maar wil eerst nog een natuurdocumentaire van haar bekijken, dus ik ga weer offline.

Groetjes en liefs tante Zon, ps gewoon doorgaan hoor!! Erg blij

Hallo Zonnetje,

Ik baalde zeker dat ik aan was gekomen, maar ik doe het mijzelf aan, door stomme dingen te eten. Krijg ook vaak van mijn oude vriendin chocola. Nu zat er weer rollo's in de brievenbus, maar die leg ik neer aanstaande woensdag op de haven. Die gasten snoepen graag wat. Doe ik in een trommeltje, kan iedereen pakken en ik ben er van af.

Oei oei...drop! Niet doen hoor Zonnetje, wees verstandig. Je bent net zo goed bezig, het houdt ook zoveel vocht vast. We houden elkaar scherp! Grap

Fijn dat je die opdrachten weer doet van Skinnymind, zo kom je er toch ook.
We gaan zeker door, opgeven is geen optie.

Fijne dag en maak er iets gezelligs van.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 apr 2021 9:17    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Ach, voor een keertje drop eten is niet zo erg vind ik. Als ik maar niet altijd er weer voor ga zeg maar. Dus gisteren had ik zo'n dagje, maar op zich nog niet al te veel drop. Wil ik ook niet meer, daar heeft Skinnyminds wel voor gezorgd!
Vandaag heb ik ook alweer gefietst! Heel fijn.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 apr 2021 11:37    

Reageer met quote
Vrijdag 23 april 2021,

Goedemorgen mensen van het goede leven,
Gister was ik lekker actief en mijn slaapkamer lekker gesopt, bed verschoond, manlief is zo allergisch voor alles, dus dat moet echt vaak schoongemaakt worden en zeker gestoft met natte doek. Maar goed...gelijk het hele huis maar weer gedaan, was toch bezig met een lekker Ajax soppie en de was hing lekker buiten en 's avonds de boel gestreken. Crebbie weer blij.

En dan had ik nog wat... ben ik gister trots op mezelf geweest. Toen ik naar mijn oude vriendin ging had ik mezelf erop gewezen om sterk te zijn en geen ijs met aardbeisaus en slagroom te eten. Dan krijg ik me toch een bokaal. Niet dus...de lieve schat vond het niet leuk, maar wel stoer dat ik zo sterk was. Grap

Vandaag is het wachten of er idd een pakje van Wish komt, met mijn wielrennersbroekje. Hoop het wel, maar ik heb niets meer vernomen alleen dat het de 23e deze maand zou komen. We gaan het mee maken. Bestel nooit bij die gasten, zo vreemd en dan komt het helemaal met het vliegtuig of de boot naar Nederland, zit je weken te wachten... Ben niet zo een internetshopper en zeker niet bij die rare winkels uit China.

Maar goed... vandaag ga ik afspraken maken voor morgen. Mijn man wil een donker blauwe spijkerbroek en ik moet wat schoonmaakmiddelen kopen voor te poetsen van de keuken bij de haven. Ik haal altijd Dusty, dat is geweldig spul en het ontvet alles. Gister had ik nog wat vlekken op mijn T-shirt. Die had ik aan gedaan met poetsen op de haven, maar die waren er dus niet uit gegaan met de was. Dus Dusty erop en hoppa... echt schoon Uitroep
Geweldig spul.

Heb wel net alvast mijn spaghetti gekookt, dan scheelt in de koolhydraten. Kijk er naar uit.

Groetjes van Crebbie en een hele zonnige dag gewenst.

Menu

Totaal 884 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Ei 64 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
183 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
137 kcal

Avond
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Spaghetti, volkoren 134 kcal
Mager rundergehakt 246 kcal
Mix voor macaroni & spaghetti 19 kcal
Macaroni spaghetti groenten 29 kcal
Tomaten ketchup 12 kcal
Chilisaus 7 kcal
542 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
20 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 apr 2021 8:17    

Reageer met quote
Zaterdag 24 april 2021,

Goedemorgen,

Het is alweer zaterdag zeg...helaas gister is er niets binnen gekomen van het bedrijf Wish. Goedkope zwendelaars, moet nu tot 1 mei wachten. Het zal wat zijn zeg! Nooit kopen daar. De reviews zijn ook heel slecht.

Vanmiddag gaan we shoppen, samen op de fiets naar Hellevoetsluis, ja ja...ik heb drie afspraken moeten maken. Nu weten we al wat we willen kopen, manlief wil een donkerblauwe broek en heb ik daarvoor dubbele afspraken gemaakt bij twee winkels H&M en Open32, zodat we samen kunnen kijken. Had zelf nog een bon van Douglas van 25 euro, nou...daar heb je daar bijna niets voor zonder bij te betalen, dus ook daar een afspraak gemaakt. Ik ga voor Arganicare producten, gezichtscrème en haarshampoo/conditioner, heb op internet al gekeken wat ik kan kiezen, dure zaak hoor. Heb altijd nivea Grap
Dan ook nog naar de Wibra voor dusty voor de haven, ook dit op afspraak, dus ook lekker rustig in de store, want je moet maar denken, dat als de winkels volgende week gewoon weer open gaan, dat het stik druk wordt.
Is dit achteraf een betere oplossing. Nu weet je zeker dat er bijna niemand in de zaak loopt. Had van mij zo mogen blijven met al die besmettingen. Veel te vroege versoepelingen. Nu maar hopen dat diegene die nog niet geënt zijn, geen druktes opzoeken en voorzichtig blijven doen.

Wens iedereen een fijn weekend en geniet van alles wat je gaat doen.

Groetjes Crebster.

Menu...2 x shakes en 140 gr Airfryer patatjes met mayo en halve loempia. Tussendoor een cracker met rookvlees.
Gelukkig ga ik nog 17 km fietsen.

Totaal 967 kcal. Eten

Update van de zaterdagmiddag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 apr 2021 8:51    

Reageer met quote
Maandag 26 april 2021,

Goedemiddag allemaal,

Zondag heb ik niet veel gedaan en ook zeer weinig gegeten, niet dat het helpt, maar laat ik er geen gewoonte van maken om te snaaien. Heb niets meer in huis betreft ongezond eten, dus dat is lekker makkelijk.

Maandag

De wekker was gezet en waren dus op tijd op. We gaan meestal op de maandag naar mijn lieve moedertje toe. Eerst afspraken gemaakt bij de huisarts een voor mijn man en vrijdag voor controle cholesterol en medicatie bespreken. Ik wil die dure medicijnen niet meer gebruiken. Er zijn veel goedkopere die niet veel kosten.

Lekker dus bij moeder geweest en warme chocolade gedronken. We hadden chrysanten meegenomen. Rood, wit en blauwe. Meestal doet mijn man ze in een vaas zetten, maar Nee hoor...ze wilde perse helpen. Zo lief...maar ze is wel ontzettend moe en dan moet ze de hele dag nog verder met zitten in de huiskamer etc. Voor het eerst zei ze dat ze denkt dat het allemaal niet meer zo lang duurt, ze wil slapen! Ze wilde ook zo graag geknuffeld worden, dus haar lekker geknuffeld en zij mij. Moest sterk zijn om niet te gaan huilen. Gek niet, maar ik neem altijd warm afscheid van haar, omdat ik zo bang bent dat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn.

Weer veilig thuis gekomen en net onze lunch gebruikt. Bruin brood en een gebakken ei en nog een bruine boterham met van alles erop. Dat vind ik zo lekker als ik thuis kom na moeders bezoek.

Ga straks oo ff wandelen 10 km. Even de haren in de wind. Dat is goed voor mij want ik val ook niet echt af en beweeg te weinig in een week.
Ik kom ook niet aan, hoor. Maar ik zou het fijn vinden om toch wat af te vallen.

Vanavond komen mijn spullen binnen van Douglas, leuk! Ga gelijk mijn haar wassen met de producten die ik gekocht heb.

Betreft morgen... we halen beslist geen gebak morgen op Koningsdag. Rotzooi allemaal, ben net zo lekker anti-suiker bezig en mijn man geeft er ook helemaal niets om. We zien wel. De plannen zijn in ieder geval goed, nu de uitvoering ervan.
Als het dan toch moet, heb ik liever een grote reep chocola en aangezien ik tegen mijn man heb gezegd dat ie niets meer voor mij in huis mag halen voor mij, dan doet ie dat trouw. Grap
heb wel een handsinaasappel in huis, die zijn ook oranje en gezond.

Nou mensen, de nieuwe week is begonnen, morgen weer wegen. Hoop dat het meevalt.

Groetjes van Crebster een een fijne dag.

Menu

Totaal 1079 kcal

Ontbijt
Magere melk 76 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
133 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Brood, volkoren 164 kcal
Ei 110 kcal
Rookvlees 11 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Roomboter, ongezouten 37 kcal
370 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Broccoli 47 kcal
Mager rundergehakt 172 kcal
451 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Rozijntjes 65 kcal
Handsinaasappel 41 kcal
126 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 12:43    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Je bent lekker sportief bezig, lees ik. Wandelen, fietsen, skeeleren en poetsen. Als het nu maar wat warmer wordt. Die wind blijft maar koud.
Morgen komen mijn boodschappen van AH en daar zitten helaas oranje tompoucen bij.
Ik heb met mijn zoon afgesproken, dat hij er twee kan komen halen.
Mijn man en ik nemen de andere twee bij de thee ‘s avonds. En dan zijn ze gelukkig weer op.
Ik heb nog niet gewogen voor deze week, maar ik ben bang dat er niets af is.
Groetjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 21:08    

Reageer met quote

Goedemorgen lieve allemaal,

De dag kan niet meer stuk, ik kan eindelijk een afspraak maken voor mijn prik Lachen Ik las net in de krant dat het zo snel gaat en dat ik een afspraak kon maken. Niet online, maar via het portaal van het bericht en...Gelukt. Niet helemaal in Rotterdam, want ze hadden nog plek in Spijkenisse en wel aanstaande maandag al. Ik ben me toch blij. Nu mag ik echt knuffelen met mijn moedertje, zonder mondkapje en mag ik ook dicht tegen haar aan zitten. De maatregelen zijn weer versoepeld bij mijn moedertje.

Wat minder is, is dat ik niet afval. Schaam Schaam Ik ben toch behoorlijk sportief geweest. Waarschijnlijk toch verkeerd gegeten. Alhoewel ik niet boven de 1100 kcal kom. Maar goed...we zien het wel, we gaan gezond door. Het lukt op dit moment iets beter.

Gister nog lekker 10 km gewandeld en het beviel me prima.

Vandaag probeer ik toch weer te fietsen en te skeeleren, wat goed is voor zeker 40 km. Even aankijken wat het weer doet en dat er niet al teveel wind is. Heb er wel reuze zin in.

Nou mensen, iedereen een hele gezellige dag en maak er iets gezelligs van.

Groetjes van blije Crebster.

Menu

Totaal 954 kcal

Ontbijt
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
183 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
137 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 39 kcal
Mager rundergehakt 197 kcal
468 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Rozijntjes 65 kcal
Jonagold 40 kcal
Handsinaasappel 41 kcal
166 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 8:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 73, 74, 75  Volgende
Pagina 66 van 75