Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 73, 74, 75  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Yeah! Een groen hokje, ik ook ohhh
Vanmorgen heb ik 24.5 kilometer gefietst, nou ja, vanmorgen en vanmiddag! Ik moest ook nog terug fietsen Fiets Toen was het alweer over 12:00 uur.
Oh leuk dat je weer dinsdag weer gaat wegen, kunnen we elkaar goed in de gaten houden Ik val van me stoel van het lachen! Heelblij
Gefeliciteerd met je zusje!
Ook ik heb de was gedaan, moet nog opvouwen, maar goed, kan nog wel. En ik moet nog papieren opzoeken voor de belastingdienst, ga ik vanavond doen met mijn broer via what's app beeldbellen.

Succes weer met bewegen en niet teveel snoepen ohhh

Groetjes en liefs tante Zon cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Update Dinsdag 13 april 2021,

cheerleader Ik heb het weer gedaan Uitroep

Ruim 40 km gesport en ruim 1000 kcal. verbrand.

Heen gefietst naar Geervliet dat is 9,7 km
Toen geskeelerd 20 km door de Bernisse heen.
Toen weer terug van Geervliet naar Brielle, dat was weer 9,7 km.

Ben super te vree en dat voor een oma van bijna 60 jaar. Ik hoop nog heel lang te kunnen skeeleren. Dat is zo verslavend. Heb een heerlijk fietspad gevonden, nou...dat lijkt wel fluweel, zo mooi glad is de weg.

Iedereen de groetjes en blijf bewegen mensen!

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 15:38    

Reageer met quote
Woensdag 14 april 2021,

Goedemorgen lieve mensen,

Vanmorgen was ik op tijd opgestaan en heb eerst de was weg gevouwen. Mijn man was ook gelijk opgestaan met mij en die ging alvast de eitjes koken voor het ontbijt. Wat een teamwork Uitroep

Straks ga ik mijn boek lezen, misschien krijg ik het wel uit, zo een spannend boek. Heerlijk.
Dan ga ik vanmiddag naar de haven op de fiets. Lekker de keuken poetsen. Heb al een appje gestuurd dat ze de vaatwasser aan moet doen, dat scheelt weer een uur, voordat dat ding warm is en gebruiksklaar. Krijg altijd zulke leuke appjes terug. Leuk dat het gewaardeerd wordt dat poetsen.

Menu

Totaal 1126 kcal.

Voortaan schrijf ik mijn menuutjes wat gezelliger op met alleen de totale kcal. Het is bijna hetzelfde wat ik eet, maar zo staat het wat interessanter.

Ontbijt is een cracker met een gekookt eitje, kipkerriesalade. Met een heerlijk bakje cafeïnevrije koffie met koffiemelk.

Tussendoor cafeïnevrije koffie met koffiemelk en een halve gevulde koek. (ja ja.. die had mijn man ook weer gehaald.)

Lunch is een aardbeien shake met yoghurt, lijnzaad en wat rozijntjes erin en een kopje Zonnatura groene thee met verse gember en kurkuma.

We eten makkelijk vandaag. Manlief eet een aardappeltje met bruine bonen en ik met erwtjes, alles uit een potje, maar wat een kcal. zitten in de erwtjes zeg. Maar wel gezond. Ik heb er nog een klein gehaktballetje bij en wat jus. Voor mijzelf maak ik balletjes van 70 gram als ze gebakken zijn. Ik heb wel trek in een hele grote, maar die dingen bevatten ook zoveel kcal, dus dan maar iets minder van al het lekkers. Voor mijn man ligger er wel wat grotere ballen in, want die komt nog steeds niet aan met zijn 75 kg.

's Avonds tussendoor een glas groene thee gember, cafeïnevrije koffie met koffiemelk en misschien een halve jonagold. Dat weet ik nog niet. Meestal zit ik vol en na 18:00 uur willen we niets meer nuttigen. Alhoewel...

Gisteravond toverde mijn man een mini ijsje uit de vriezer, ik keek helemaal verbaasd. Tja...dat moet ie natuurlijk niet in huis halen, maar het was heel lekker. Hij kan het wel gebruiken, hij moet juist aankomen. Ha ha ha...Maar goed, dat mini ijsje mocht ook wel na al dat skeeleren en fietsen, maar het moet geen gewoonte worden dat snoepen. Zonde van alle inspanningen.
Gelukkig moet ik vanmiddag nog 3 uur flink doorwerken in die haven, dus het mag vandaag wat meer zijn, maar geen ijsjes meer voor mij.

Maar goed...je moet het leven vieren en dat doen we elke dag.

Wens iedereen een hele fijne dag toe met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 8:11    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Fijne dag vandaag!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Toen wij nog een trekhaak met fietsenrek op de auto hadden, reden we naar Maassluis. Daar zetten we de auto op het parkeerterrein bij het station en dan gingen we met de fiets op de pont. Aan de overkant begon dan de Brielse Maas route van ongeveer 60 km. Prachtige route.
Maar toen waren we nog jong en konden dat.
Nu hebben we geen trekhaak meer, maar inmiddels wel een e-bike. Naar Hoek van Holland is 18 km.
Dan vanaf de Berghaven met de RET fast ferry naar de landtong of Maasvlakte. En via Maasluis weer terug naar huis. Een dikke 50 km. Dan voel ik mijn zitvlak ook protesteren. Wij doen er wel een hele dag over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 7:58    

Reageer met quote
Goedemorgen Josephine,

Heerlijk hoor dat fietsen en ook wij hebben zadelpijn, meer mutsenpijn, want ik ben soms helemaal open, ook na 10 km fietsen. Heb daarvoor een fietsbroek gekocht. Die moet nog geleverd worden. Ben heel benieuwd hoe dat gaat, want ik kan bijna niet fietsen. Nu is mijn man eindelijk zover en heb ik dat weer.
Als straks weer alles open is, dan kunnen we onze gang gaan en lekker een bakkie op het terras doen. Nu vind ik er niets aan. Ook die afspraken maken voordat je mag winkelen, bah...het enige voordeel is dat het wel lekker rustig is in de winkel.

Wens je een fijne fietstijd, je bent ook lekker bezig zo.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 9:00    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Wat heb ik lekker geslapen, ik had mijn oordoppen in gedaan. Ik hoor een heel vervelende brom in de slaapkamer. Weet niet waarvan en die eenden houden hun kop ook niet. Hele groepsverkrachtingen 's nachts in die vijver van ons. Krijgen ze ook nog eens jongen, nog meer van die herrie makers in de vijver. Mijn man vindt het erg als die reigers en meeuwen op die jongen af komen, maar ik zeg altijd: 'Daar hebben ze een jaar op moeten wachten'. Lachen
Anders heb je nog meer van die herrie krengen waar je nachten van wakker lig. Ha ha ha...Neten worden ook luizen hoor!

Ach...zo is de natuur nu eenmaal.

Vanmiddag gaan we de prik voor mijn man halen. Lekker stukje rijden, want we moeten helemaal naar de Spaanse Polder. Niet normaal...alles was vol...geloof je het zelf??? Locatie Zestienhoven Den Haag/Rotterdam gaat zelfs dicht, omdat er te weinig mensen komen.
Begrijp jij het nog???
Ik ga heel brutaal doen en vraag of er nog wat over is va die Pfizer vaccin, dan ben ik ook gelijk geënt. Een brutaal mens heeft de halve wereld, ja toch?

Dit wordt vervolgd, zou toch wat zijn zeg als dat lukt.

Ik wens iedereen een fijne dag toe, ik ga aan de koffie met een halve gevulde koek. Geloof het of niet, maar ondanks dat lekkers, val ik toch af. Beweeg ook veel sinds die schouder weer 100% is. Ben zo blij wat dat betreft.

Groetjes van Crebster.

Menu met totaal 970 kcal.

Ontbijt: Shake met magere melk

Tussendoor: Cafeïnevrije koffie, koffiemelk, met een halve gevulde koek

Lunch: Shake met Yoghurt, lijnzaad en rozijntjes

Tussendoor: Cafeïnevrije koffie met koffiemelk

Diner: Aardappelen, sperziebonen met een slavinkje en een glas magere melk

Tussendoor: Groene thee gember met verse gember en kurkuma en cafeïnevrije koffie met koffiemelk en heel veel water.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 9:14    

Reageer met quote

Wat zijn we weer vroeg op vandaag. Heerlijk, maar oh zo verwarrend gedroomd, ben er gewoon van slag van.

Gistermiddag naar De van Nellefabriek in de Spaanse Polder geweest voor de inenting van mijn man. Hoopte ook een vaccin te krijgen, maar ik mocht nog niet eens naar binnen. Sta ik dan...in de kou... en druk. Sta ik al die mensen te bekijken en wat zijn sommige mensen oud en versleten zeg. Slecht gekleed en ze zien er grauw en grijs uit. Vraag me dan af of zo ooit gesport hebben of hebben ze zo hard moeten werken, hoe is hun leven geweest? Best interessant mensjes kijken.
Dan komt mijn man er weer aan zie hem vrolijk naar mijn toe lopen met een big smile en dan denk ik: 'Wat is die man fit en wat ziet hij er ontzettend goed en lekker uit'. Wat dat betreft mag ik niet klagen met mijn mooie mannetje.
Hij heeft een beetje een stijve arm van die prik, maar verder totaal geen last. Het ging ook best snel, maar wat een drukte daar.

Toen hebben we lekker gesnackt in Hoogvliet, dus mijn menuutje klopt gister van geen meter, ha ha ha...OOOhhh wat was het lekker zeg.
Vandaag dan maar de sperziebonen met een slavink. Eten

Straks gaat mijn man de Boodschappen doen en ik ga zo op de gitaar spelen. Die staat naast mij in het kleine kamertje. Het keyboard heb ik een tijd geleden verkocht. Ik deed er niets meer mee, muziek schrijf ik niet meer, dus tja...we wachten nog steeds op ons nieuwe bureau. Nog ff geduld, einde van de maand zou het bureau komen. Vandaar dat het kamertje waar het bureau komt te staan opgeruimd moest worden. Staat ook een stuk netter nu.

Wens iedereen een fijne dag toe en geniet. Het is nog steeds te koud voor het jaar, maar wel een gezellig zonnetje.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lief dat je in mijn boekje kwam! Ik ga nu even weg. Kom later weer terug! Fijne dag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 9:39    

Reageer met quote
Maandag 19 april 2021,

Had het weekend ff pauze genomen, want het eten is ook niet om over naar huis te schrijven. Het smaakt me allemaal veel te goed.
Ik woog 68,5 kg vanmorgen, dus het wordt me toch een rood vlak morgen. Eigen schuld, maar...wel genoten hoor.

En weet je wat...ik was doodmoe van al die koolhydraten... ben dus niet goed bezig. Ook niets gedaan betreft sporten of zo. Bah...

Nieuwe week en nieuwe kansen. Schrijf toch maar weer mijn menuutje op. Vul het altijd dagelijks in bij Voedingscentrum. Gaat prima!

Straks naar moedertje en daarna een bakkie doen bij mijn zus, eindelijk. We zijn nu bijna allemaal geënt, dus veilig zat. Ruim een jaar geleden, dat ik haar zag. Wordt eens tijd, niet?

Fijne dag allemaal en maak er het beste van deze nieuwe week.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 868 kcal

Ontbijt
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Kruidvat Chocolade Maaltijd Shake 56 kcal
133 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
Kruidvat 100% pure whey strawberry 59 kcal
Water 0 kcal
148 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Bietjes gekookt 53 kcal
Slavink 139 kcal
424 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Koffie, cafeïnevrij 4 kcal
Rozijntjes 65 kcal
Jonagold 80 kcal
165 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 8:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 73, 74, 75  Volgende
Pagina 65 van 75