Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Maandag 15 maart 2021,

Goedemorgen allemaal,

Hè hè, daar ben dan weer. Mijn man is idd vandaag beter verklaard en hoeft niet meer terug. Ook de professor nog kunnen bedanken voor al zijn goede werk. Wat een wonder dat manlief van alle ellende is verlost waar die al dertig jaar mee liep. Tip voor de littekens...zinkzalf. Dat ik daar niet zelf op was gekomen...ha ha ha...

Straks ik nog, als de dokter mij belt betreft mijn schouders, ben heel benieuwd, want dit kan gewoon niet zo verder. Word vervolgd.

Vandaag eet ik wat meer, eens kijken wat het doet met mij. Nu is alles weer op en ga ik af en toe verder met de shakes. De laatste tijd heb ik gewoon geen zin meer in shakes, kan toch ook niet goed zijn om dat zo lang te doen. Maar ja...het gebit wil nog niet zo lekker, ben blij als ik mijn nieuwe gebit krijg en later implantaten. Geduld, geduld.

Zo schijnt het zonnetje en zo regent het, raar weertje...

Fijne dag allemaal met de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1306 kcal

Ontbijt
Banaan 120 kcal
Jus d'orange 34 kcal
Liga Baby Biscuits 116 kcal
Havermout 37 kcal
Lijnzaad 48 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Bio organic magere yoghurt 21 kcal
382 kcal

Lunch
Brood, volkoren- fijn 163 kcal
Ei 110 kcal
Sla, ijsberg- 1 kcal
Ananas jam 49 kcal
323 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Bloemkool 44 kcal
Slavink 222 kcal
Jus 43 kcal
392 kcal

Tussendoor
Gevulde koek half 123 kcal
Chocolademelk, uit automaat 86 kcal
209 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2021 12:33    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Hoe was je weegmoment? Ik ben benieuwd!

Wouw, goed nieuws van je man!!

Succes met je schouders.

Groetjes en liefs tante Zon cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 13:51    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Hoe was je weegmoment? Ik ben benieuwd!

Wouw, goed nieuws van je man!!

Succes met je schouders.

Groetjes en liefs tante Zon cheerleader

Hallo Zonnetje,

Je gelooft me niet, maar ik heb me vergeten te wegen. Ik had het ontbijt klaar gemaakt en gelijk ons bed verschoond en een paar wassen gedraaid en het huis gesopt en ons pc kamertje opgeruimd en wat op marktplaats gezet. Heb het er zo druk mee gehad en nooit meer aan het wegen gedacht. Ik heb al dagen mij niet gewogen, dus de klad komt erin. Ik ga morgen me gelijk wegen als ik uit bed kom Stom

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 16:41    

Reageer met quote
Dinsdag 16 maart 2021,

Hallo allemaal,

Zoals ik al hier boven schreef, ik heb me niet gewogen vandaag. Totaal vergeten. Was gelijk aan het werk gegaan. In de ochtend voel ik me beter als later op de dag, dan heb ik al mijn kruid verschoten. Het regende ook dus ook niet gewandeld. Foei...word een beetje lui.

Gisteravond ben ik gebeld door de arts van de Bergmankliniek, maar hij moet me toch zien. Ben alles al vergeten wat ie gezegd heeft, dus zonde van het belletje, maar goed...volgende week woensdagochtend moet ik er naar toe. Die afspraak had ik al, dus...

Morgen dus wegen, hoop dat het mee valt, maar ik ben bang van niet.

Vandaag wel goed opgelet en zelfs de knappertjes die ik gehad heb weggegooid. Niets meer in huis, weg ermee en... DOOOOOOR!!!

Groetjes van Crebster en een fijne avond allemaal.

Menu

Totaal 1010 kcal

Ontbijt
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
Special flakes chocolate 124 kcal
Lijnzaad 48 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
256 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
144 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Erwten zeer fijn 104 kcal
Kipfilet 125 kcal
461 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Jonagold 80 kcal
Koffie, cafeïnevrij 4 kcal
Gedroogde rozijnen 52 kcal
152 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 16:48    

Reageer met quote
Woensdag 17 maart 2021,

Goedemorgen lieve mensen,

Heb me gewogen hoor en...Disco 2 ons afgevallen Grap

Had het echt niet verwacht, want ik eet nu best anders en gevarieerd, maar...wel meer water gedronken en niets gesnoept. Kan je nagaan hoeveel dat scheelt. Ook naar het toilet geweest, dat scheelt ook nog als dat voor het wegen gebeurt.
Ben wat meer gemotiveerd, nu er weer wat vanaf is. Wil nu echt weer onder 67 kg gaan wegen. Dus doorpakken en gaan...!

Ben een paar dingen aan het verkopen op marktplaats en het lukt nog ook. Leuk toch een meevallertje, ha ha ha...ik heb er altijd zo een lol in.

Nou mensen, ik ga vanmiddag ook weer een poging doen om 10 km te wandelen. Dan val ik nog meer af en het is goed voor me. Even de haren in de wind.
Vanavond vroeg naar mijn vriendin. Haar vriend is aan het stemmentellen, dus is ze voorlopig alleen thuis. Dat gaan we ff nuttig gebruiken en bijkletsen.

Maak het niet te laat... vanavond ook de laatste serie op Net 5, dubbele afleveringen waren dat. Spannend...dus ik ben op tijd weer thuis.

Wens iedereen een fijne dag en plezier.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 1145 kcal

Ontbijt
Magere melk 76 kcal
Special flakes chocolate 82 kcal
Kruidvat 100% pure whey chocolate 38 kcal
202 kcal

Lunch
Jus d'orange 45 kcal
Banaan 120 kcal
Liga Baby Biscuits 116 kcal
Bio organic magere yoghurt 42 kcal
Lijnzaad 48 kcal
Gemberwortel 1 kcal
376 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Broccoli 47 kcal
Jus 43 kcal
Mager rundergehakt 197 kcal
Magere melk 95 kcal
465 kcal

Tussendoor
Handsinaasappel 82 kcal
Water 0 kcal
102 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 11:48    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Voordat ik ga koken, moest ik even in je boekje schrijven ohhh
2 ons minder, is beter dan 2 ons erbij he!

Dus ga gewoon verder met waar je mee bezig was. Want soms duurt het ook wel eventjes geloof ik.
Lekker bewegen gaan en gezond eten! Trouwens, ik heb ook nog speculaasjes die maar niet opkomen. Gewoon omdat ik er niet naar tal. Eigenlijk best bizar, maar zo word ik wel een Skinnyminder!
Ook ik wil eerst alles opmaken voordat ik weer wat nieuwe producten koop. Dus ik hoef niet zoveel boodschappen doen, behalve de groenten en vlees dan. Als ik vlees eet Lachen

Soms weet ik ook echt niet wat ik moet gaan eten, vandaag een soepje, omdat ik niet echt trek heb. Ook byzonder, hihi, mijn maag is kleiner aan het worden (nu pas Ik val van me stoel van het lachen!

Groetjes en liefs tante Zon ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 18:08    

Reageer met quote
Donderdag 18 maart 2021,

Goedemorgen allemaal,

Zonnetje@ Tja, dat snoepen is echt een dingetje hoor voor mij. Ben gek op koekjes en chocolade.
Na een paar dagen goed bezig te zijn geweest, moet ik gewoon iets lekkers hebben. Nu stel ik het uit hoor en wil het persé niet, maar net boodschappen gedaan, ik wachtte buiten en ja hoor. Manlief heeft een gevulde koek gehaald. Die gaat straks door de helft, maar toch...weer gesnoept. Wel erg gezellig samen smikkelen bij een bakkie koffie. Ik ben een echte zoete kauw en lust bijna niets wat echt gezond is, bijvoorbeeld rauwkost.

Vanmorgen ben ik begonnen met een grote fruithap met een halve avocado, omdat het schijnbaar erg gezond is. Die willen we 2 x in de week eten, ergens in verwerkt of zo en maar een halve per keer. Ik vind ze zo uit het vuistje niet lekker dus doe ik het door het fruit heen. Als je het maar binnen krijg, niet waar? Verder niet teveel bewerkte dingen en zoveel mogelijk vers eten, dan moet het lukken.
Elke dag vul ik mijn eetmeter in en zie ik hoeveel ik eet. Ik wil niet boven de 1200 kcal. zitten. Ik voer mijn eetpatroon een beetje op, zodat ik niet meer zo laag zit in de kcal. Ik doe mijn lichaam teveel kwaad met teveel shakes, dus die beperk ik een beetje.
Ben gewoon zoekende, maar als ik toch wat afval, ben ik super gelukkig en ja... blijven bewegen. Dat bewegen is een dingetje voor mij, maar doe het wanneer het kan, het lukt niet altijd.

Gistermiddag toch gewandeld en zoveel gezien, heerlijk gewoon. Reigers bouwen nesten, een witte reiger die staat te turen, fuutjes doen hun dansritueel, dat is zo prachtig om te zien en het concert van de vogels, dat begint al vroeg in de ochtend. Het roodborstje doet hier erg zijn best, ik hoor hem als eerste heel vroeg. Ik geniet zo van die kleine dingen. Heerlijk...

Nou, weer genoeg geschreven, vanmiddag naar de oude lieve dame en lekker bijkletsen.

Fijne dag allemaal,

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1124 kcal

Ontbijt
Banaan 120 kcal
Jus d'orange 34 kcal
Liga Baby Biscuits 55 kcal
Bio organic magere yoghurt 42 kcal
Lijnzaad 48 kcal
Avocado 179 kcal
484 kcal

Lunch
Kruidvat 100% pure whey chocolate 57 kcal
Magere melk 95 kcal
Gemberwortel 1 kcal
157 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Witlof 32 kcal
Jus 43 kcal
355 kcal

Tussendoor
Gevulde koek 123 kcal
129 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 12:11    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Ik ben dus helemaal geen snoepkont ohhh
En dat meen ik echt, maar ja, ik heb veel geleerd afgelopen jaar bij Skinnyminds natuurlijk.

Ik houd wel van gezond eten, maar soms eet ik ook wel eens een patatje of wat anders lekkers. Wat ik dus lekker vind is, vegan ijs en ook chips. Laatst heerlijke chips gekocht bij de Lidl, hmmmmmmmm. Chips in de smaak mosterd smullen
Avocado is ook heel gezond, vind het heerlijk om 't in de groene smoothie te doen.

Ga vanavond lekker vroeg naar bed, ben best moe.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 20:35    

Reageer met quote
Vrijdag 19 maart 2021,

Wat een zonnige dag. Vandaag ga ik mijn spullen verkopen, de mensen komen het ophalen, in de ochtend eentje en in de middag eentje. Wat een leuke hobby en dan die leuke mensen aan de deur. Wel veilig hoor en op afstand.

Het is verder een rustig dagje betreft het eten. Ff een dag laag in kcal. Er moet gewoon nog wat vanaf.
Vandaag ga ik nog heel even tussendoor naar het huis van een vriendin. Zij is een paar weken met de camper weg en dan controleer ik het huis als het waren en de post ff wegleggen, anders wordt het een zooitje.

Wens iedereen een fijne dag en geniet, kan in wachten op de lente.

Groetjes van blije Crebster.

Menu

Totaal 925 kcal

Ontbijt
Magere melk 76 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
137 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
155 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 39 kcal
468 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Handsinaasappel 82 kcal
Rozijntjes 65 kcal
167 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 10:12    

Reageer met quote
Zaterdag 20 maart 2021

Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen vroeg opgestaan, Disco want mijn lieveling is jarig. Happy Birthday Wat dan zo feestelijk is, dat de zon in huis schijnt. Heerlijk.
Gauw ff het huis aan kant gemaakt en het prutje van de babi pangang klaar gemaakt. Eten De pasta heb ik gister al gekookt, ze zeggen dat het beter is als je dat 24 uur van tevoren kookt.
Rond 14:00 uur kwam mijn man zijn zoon en heeft gezellig meegegeten en ging pas rond 19:00 uur weg. Die jongen kan zo lekker thuis zijn bij ons. Super gezellig.
Ook heeft mijn man Lief wat verjaardagskaarten gehad en die staan op het dressoir. Het was een zeer geslaagde verjaardag en lekker rustig.
Heel lekker gegeten, dus dat moet even gecompenseerd worden de rest van de dagen voor het wegen.

Zondag 21 maart 2021

Waar is de zon??? Ha ha ha...ach, je kan niet alles hebben, toch?
Lekker geslapen, het ontbijt klaargemaakt en het vlees gebraden.
Het wordt een rustig dagje, ik had zo graag willen skeeleren, maar of dat nu verstandig is? Misschien ga ik wel wandelen, als we maar bewegen en het liefst verstandig bewegen. Ik kijk wel wat het wordt.
Morgen gaan we naar ons moedertje toe, ben er nerveus van, want ik weet niet hoe ik haar aantref. Zal een kaarsje voor haar branden.

Wens iedereen een fijne zondag toe, met de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 872 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
139 kcal

Lunch
Magere melk 95 kcal
Kruidvat 100% pure whey chocolate 38 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Special flakes chocolate 124 kcal
262 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Snijbonen 52 kcal
Jus 30 kcal
Runderlappen 4st/ 109 kcal
Magere melk 95 kcal
369 kcal

Tussendoor
Handsinaasappel 82 kcal
102 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 9:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 60 van 93