Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Hai Crebster,

Nog steeds goed bezig zie ik..

Liefs, vlinderrr

Hallo Vlindertje,

Hoe gaat het met jou, wat leuk dat je ff lans kwam. Gezellie hoor.

Groetjes van Crebster en hou je goed hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 15:19    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Je gaat goed zie ik, ga zo door!
Gelukkig gaat het goed met je mannetje!
Fijne dag Crebster.!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Dank je wel lief Zonnetje, ik ben ook blij dat ik zo stabiel blijf. Wat mij ontzettend goed bevalt is dat ik niets meer eet na 18:00 uur. Dat scheelt een slok op een borrel.

Jij ook een fijne dag en kijk uit hoor.

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 15:21    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Hoe gaat het vandaag?
Hier gaat het goed, vandaag tot 2 keer op de fiets geweest. Eerst naar een vriendin om een kerstboek weg te brengen en ook cup a soup wat ik niet meer eet. En net nog naar een andere vriendin, ik had 2 chocolaatjes die ik toch niet mag hebben (zit melk in). Dus dat heb ik in haar brievenbus gedaan met een briefje erbij.
Ga nog een opdracht uitwerken in m'n Skinnyminds schriftje. Ik heb 'm al gemaakt bij Skinnyminds, maar moest nog even schrijven in m'n schriftje, want als ik dan weg ben bij Skinnyminds, kan ik altijd het teruglezen als ik een moeilijk moment heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 16:06    

Reageer met quote
Woensdag, 16 december 2020,

Hallo allemaal,

Zonnetje@ Het gaat prima hier, lekker veel gelezen vandaag en weinig gedaan. Mannetje ligt gezellig op de bank ook zijn boek te lezen.
Dus eigenlijk niet zoveel te melden. Ook fijn als de rust in huis is gekeerd.
Leuk dat je zo aan je vriendinnen denkt, erg lief van je. Succes met je skinnyminds, heel verstandig dat je het allemaal opschrijft, dan kan je idd alles nog eens aandachtig doorlezen als het minder gaat.

Fijne avond en voor straks eet smakelijk,

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1279 kcal

Ontbijt
Havermout 112 kcal
Melk, mager 88 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
226 kcal

Lunch
Whey chocolade 65 kcal
Yoghurt, mager 74 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Krokante muesli met noten 48 kcal
320 kcal

Avond
Bloemkool 33 kcal
Aardappelen 75 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
Jus 64 kcal
Melk, mager 88 kcal
457 kcal

Tussendoor
Handsinaasappel 41 kcal
Kerststol 155 kcal
Rookvlees 11 kcal
Roomboter, ongezouten 44 kcal
Water 0 kcal
277 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 16:36    

Reageer met quote
Vrijdag 18 december 2020,

Goedemiddag allemaal,

Ben een beetje laat, maar ik heb lekker 10 km gewandeld.
's Morgens heb ik het een beetje druk met manlief en kom dan niet aan schrijven toe. Het gaat goed met hem, alhoewel hij niet aankomt. Dat is wel ff een dingetje, maar goed...hij krijgt weer wat kleur op het gezicht en ook nog ff hier naar de Plus gelopen samen. Ging goed, hij is best fit en hij had de pas er goed in Ik val van me stoel van het lachen!

Ik was ook afgevallen en woog vanmorgen 66,4 kg. Snap er niets van, want ik eet gewoon kerststol en chocolade. Niet veel hoor, kleine beetjes, maar toch...Smile

Wens iedereen een fijne avond en geniet van deze tijd.

Menu

Totaal 1218 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
143 kcal

Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Whey 54 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
214 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Witlof 24 kcal
Kipfilet 125 kcal
343 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Jonagold 80 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
Kerststol 155 kcal
Chocolade, melk 274 kcal
519 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 16:47    

Reageer met quote
Zaterdag 19 december 2020,

Het is al weer laat in de middag. Vannacht weer zo slecht geslapen. Dat komt door die rib. Dat speelt ineens op. Soms weet ik me geen raad meer. De kettlebells en grondoefeningen heb ik voorlopig gestaakt, maar wandel nog wel. Moet toch in beweging blijven, maar 's avonds klap ik in, zo maar....bah...

Ondanks het ongemak is het super gezellig in huis. Mannetje zit nu weer voor het eerst achter zijn laptop. Hoop dat het zitten nu gaat komen, maar...nog pijnlijk hoor.

Het is vandaag een rare dag betreft eten. Manlief moet extra en ik beslist niet, ha ha ha..
Ik heb rundvlees stukjes voor het mannetje met verse knoflooksaus van volle mayo en verse kruiden en dat alles gaat op eiwitrijk brood.
Ik neem vanavond havermoutpap met rozijntje. Ik ga ff niet mee in deze lekkernij. Had ook nog een stukje kerststol en wat chocolade op, dus dat is nu voor vandaag genoeg. Toch kom ik beslist niet aan, ha ha ha...zou ik het uitgevonden hebben???

Wens iedereen een fijne zaterdagavond met de groetjes van

Crebster.

Menu

Totaal 975 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
135 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Whey 54 kcal
Water 0 kcal
214 kcal

Avond
Magere melk 57 kcal
Havermout 123 kcal
Gedroogde rozijnen 39 kcal
219 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Rookvlees 11 kcal
Handsinaasappel 41 kcal
Kerststol 155 kcal
Chocolade, melk 164 kcal
407 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 15:36    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Zondag 20 december 2020,

Lekker heel het huis gedaan en bed verschoond en de wassen gedraaid, opgehangen en gestreken. Dus dat is klaar.

Maandag 21 december 2020,

Vroeg opgestaan, man verzorgd en toen de boodschappen gedaan voor kerst en het meeste heb ik in huis. Wat een regen, dus regenpak aan gedaan. Heerlijk met je neus in de wind. Dan weet je dat je leeft. De mensen waren ook erg aardig en houden de moed erin.
Alleen de verse dingen nog halen en...kippenpoten. Dat is traditioneel op middag/avond voor kerst, gaan we die lekker op smikkelen.
's Middag nog een boek gelezen, dus het is helemaal tof en knus hier met de christmasstation aan van Sky....

Dinsdag 22 december 2020,

We waren weer vroeg op, we gingen ook heel vroeg naar bed. Er is niets op tv wat wij leuk vinden, alleen VI met Johan Derksen en de schavuiten. Zo lyrisch.
Ook vandaag weer gewogen en ik was me blij...1 ons eraf. Disco

Gister waren het er meer, maar toen was ik helemaal leeg. Ik zag 66,3 kg staan, maar...dat telt niet. Ik schrijf op wat ik op de dinsdagochtend op de weegschaal zie staan. Dat is wel zo eerlijk.

Toch eten we lekker van al het heerlijks mee, maar met balansen gaat het goed. Soms laat ik wat staan, zoals vandaag het vlees. Ik moest nog ff boeken ruilen en aardappelen halen. Zie ik tompoezen liggen voor 99 cent, dus tja...meenemen die zooi, maar... dan eet ik vanmiddag weinig, schrap mijn cracotte met rookvlees die ik tussendoor eet en geen fruit.
Ach ja...ik wil gewoon niet aankomen maar wel een beetje genieten van deze heerlijke dagen met al dat lekkers, dus dan maar zo en het lukt nog steeds.

Ook weer mijn man verzorgd met heel ander verband en gazen. Dat is zulk mooi spul zeg. Groen gaas voor diepe wonden en ze zien me er mooi uit die wonden. De genezing gaat langzaam hoor, maar de wonden zien er steeds roder uit. Manlief is er heel makkelijk onder en heeft het naar zijn zin en gelukkig geen pijn. Vandaar ook de boeken die ik haal bij zo een kastje aan de weg. Dan heeft ie wat te lezen, want weken zo liggen op de bank word je ook zout van.
Zo lief van die mensen die dat kastje aan de weg hebben met die boeken, hing er een kaartje bij met Fijne Feestdagen.

Nou...dit was het weer van een paar dagen, soms heb ik het zo druk en heb ik geen zin om achter de pc te zitten.

Ga zo weer bij de kerstboom zitten, radiootje aan, boek erbij en samen genieten we de hele dag door.

Wens iedereen een fijne dinsdag toe en maak er wat moois van vandaag.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 918 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffiemelk, halfvol 8 kcal
142 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Whey Protein Vitalis 54 kcal
Water 0 kcal
166 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sperziebonen 63 kcal
257 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Tompouce 259 kcal
Kerststol 85 kcal
354 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 11:25    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je gaat lekker hoor, ga zo door!

Fijne dag gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 11:29    

Reageer met quote
Woensdag 23 december 2020,

Vanmorgen vroeg opgestaan, mannetje verzorgd en toen ontbeten. Daarna de laatste boodschappen gedaan. Ohhh wat was het druk, dus ik ben er letterlijk door de winkel gerend. En een regen, ik had mijn regenpak aangedaan, want elke keer door die zeikzooi is niet te doen. Maar...ik heb alles. Zelfs bij de ambachtelijke slager lekker biefstuk voor de mannen gehaald. Mijn stiefzoon komt gezellig de eerste kerstdag bij ons vieren. Gaan we hem lekker verwennen, want die jongen is vrijgezel en zo alleen. Niet dat ie het erg vindt, maar met kerst hoort niemand alleen te zitten.
Ook nog 's middags naar de haven gegaan en gewerkt. Was gezellig en na afloop een advocaatje met slagroom en chocoladesaus gegeten. De fles hadden ze verwarmd voor mij, want het stond in de koelkast en tja...dan krijg je de advocaat er niet uit, ha ha ha...om je rot te lachen dat ze dat voor mij doen.
Alleen weet ik niet hoelang ik die keuken nog kan schoonmaken, die pijn in de schouders en rib, ohhhh...vreselijk. Heb verder de hele avond voor pampus op de bank gelegen. Ik zie wel.

Donderdag 24 december 2020,

Het is bijna zover, mijn magische kerst begint eigenlijk al vandaag. Vanmorgen eerst mijn man verzorgd en toen...de vruchtenbowl gemaakt. Met natuurlijk heel veel soorten fruit uit blik, notenwijn, rum, boerenjongens en Coebergh bessenjenever met kaneel en een blaadje laurier en kruidnageltjes erin geprikt. Dit alles staat op het balkon lekker in te trekken. Mijn man en ik hebben een lepeltje geproefd en ik had gelijk een opvlieger. Whoehahaha....ik ben totaal niet gewend aan alcohol, maar advocaatjes en bowl in deze tijd is voor mij het summum.
Als de buien over zijn gewaaid, ga ik op de fiets naar Hellevoetsluis naar Kippie om kippenpoten te halen, ook dat is traditie. Dan eten we ons klem aan die poten en dat feest begint vanmiddag om 16:00 uur. Dit zijn van die komische momenten. Mijn man en ik liggen in een deuk aan tafel met die kippenpoten voor ons, elk jaar weer en maar smullen. Verder hebben wij eigenlijk niet nodig.

Jullie zullen wel denken, wat gaat die Crebster nu doen? Maar wees gerust, ik eet niet van alles mee de kerstdagen en sla een paar dingen over. Ik ga het niet op mijn eetmeter bij voedingscentrum zetten deze dagen, want dat bederft de pret.
Dinsdag ga ik weer wegen en dan zijn we er nog niet. Dan komen de oliebollen eraan en beignets, heerlijk.

Ik wens iedereen net zulke fijne feestdagen als dat ik het beleef, want wat er ook gebeurt, kerst moet je zelf maken. Dat zit in je hart.

Heel veel liefs met een warme groeten van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 10:24    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Fijne Kerstdagen gewenst!

Liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 19:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 48 van 93