Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik kom je even een heel goed weekend toe wensen. Ben deze week behoorlijk ziek geweest. Maar nu gelukkig weer aan de betere hand. 1 voordeel is dat ik aardig wat kilo's kwijt ben. Lachen Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 12:38    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Ik kom je even een heel goed weekend toe wensen. Ben deze week behoorlijk ziek geweest. Maar nu gelukkig weer aan de betere hand. 1 voordeel is dat ik aardig wat kilo's kwijt ben. Lachen Cool

Dank je wel Morgenroodje en heel veel sterkte. Gauw weer opknappen hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 17:11    

Reageer met quote
Vrijdag 20 november 2020,

Hallo allemaal,

Deze week zit ik in een rollercoaster qua emoties. We hadden ons ingeschreven voor een ander huis in Rhoon. Zo maar om te kijken of het zou lukken en wat denk je?....We konden zo een huis uitzoeken, ha ha ha...Gaan we niet doen. We zijn er ff geweest, want ze zijn nog aan het bouwen, maar oooohhhh...zo aan een drukke weg en bij de Metro, die honderd keer langs dendert. Wat een herrie en heel dichtbij de Botlek, dus met oosten wind ga je over je nek van de petroleumlucht. We schrokken ons rot, wat een vreselijke locatie om daar te wonen, zeg. Bah...
Blijf lekker in ons Brieltje.

Toen een oproep voor mijn lieverd van het Erasmus, die krijgt een zware operatie op 1 december. Hij heeft HS aan het zitvlak.
Hadden nooit gedacht dat ie zo snel zou worden opgeroepen met de corona toestanden.
4 dozen spullen voor de verzorging is er gebracht via Post.nl. Nou, de schrik zit er goed in. Kan er niet meer zo goed tegen, denk ik. We hebben gekozen om zelf de verzorging te doen, ben er mee bekend, dus...
De ervaring met thuiszorg is niet echt hoopgevend. Ze wassen hun handen niet, geen mondkapje en ergens in een tas zitten de handschoenen en weinig afstand en je moet maar afwachten wanneer ze tijd hebben, dus je wacht de hele dag en dat twee keer per dag, dus Nee...ik doe het zelf.

Zat net zo lekker in mijn comfortzone, maar ach...het moet gebeuren. Ben altijd zo bezorgd. Heb het liever zelf dan dat ik het moet aanzien.
Ik zal mijn lieverd goed verzorgen als ie weer thuis is en lekker verwennen. Ga toch maar volgend weekend de kerstboom zetten, want anders denk ik dat het er niet van gaat komen en dat vind ik zo ongezellig. Dus volgende week kerst in huize Crebster, zeer tegen onze principes in hoor.

Hier de link wat de aandoening is. Eng hoor. Brrrr...

https://www.erasmusmc.nl/nl-nl/patientenzorg/aandoeningen/hidradenitis-suppurativa

Maar...we gaan er voor. Mannetje is blij dat ie geholpen wordt. Hier branden kaarsjes met een knipoog naar boven.

Ondanks alle hectiek iedereen een fijn weekend. Ik ga aan de magere erwtensoep van kip en wat worst, niet teveel.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 18:21    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Sjongejonge wat is dat dan van de thuiszorg denk ik dan.
Bij waar ik werk, is het gelukkig beter geregeld als ik zie dat de thuiszorg werken (want de aanleunwoningen zijn ook bij het verzorgingshuis). Dat zit er zeg maar aangeplakt. Ik heb daar zelf ook in het begin gewerkt, maar toen was het nog niet van de thuiszorg. Moet zeggen dat ik daar altijd heerlijk gewerkt heb!

Succes met alles, zo te lezen heb je het maar druk.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 20:30    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Sjongejonge wat is dat dan van de thuiszorg denk ik dan.
Bij waar ik werk, is het gelukkig beter geregeld als ik zie dat de thuiszorg werken (want de aanleunwoningen zijn ook bij het verzorgingshuis). Dat zit er zeg maar aangeplakt. Ik heb daar zelf ook in het begin gewerkt, maar toen was het nog niet van de thuiszorg. Moet zeggen dat ik daar altijd heerlijk gewerkt heb!

Succes met alles, zo te lezen heb je het maar druk.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Goedemorgen trouw Zonnetje, ja ja...die thuiszorg laat hier soms wat steken vallen. Nu zullen ze niet allemaal van de thuiszorg zo nalatig zijn hoor. Maar...voor de zekerheid ga ik lekker zelf die wonden verschonen. Heb alles al in huis, behalve de betadine, die gaan we straks halen bij de apotheek samen met zijn spuitjes Nadroparin, in plaats van zijn bloedverdunners. Komt goed!

Fijne dag en maak er wat van met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 9:39    

Reageer met quote
Dinsdag 24 november 2020,

Goedemorgen allemaal,

Ben gelijk gebleven in mijn gewicht Disco en ik ben me toch blij. Dansen
Ik kon zo slecht naar de wc, dus heb ik daar thee voor genomen. Nu gaat het goed.
Na de chocolade letters en balansen ben ik gelijk gebleven, Grap had het niet verwacht.
Heb gister ook nog lekker 10 km gewandeld. Een vriendin vroeg me of ik nog een bakkie bij haar kwam drinken, maar ik koos voor de wandeling. De zon scheen zo heerlijk, dan ga ik niet binnen zitten en zeker niet op visite in deze tijden. Of ik ben thuis of ik ga fietsen of wandelen, maar ik zoek het nog steeds zo min mogelijk op.
Straks nog ff naar het Kruidvat, lekker vroeg en rustig. Moet een cadeautje kopen voor mijn lieve oude vriendin. Heb al een rijm van drie kantjes geschreven met de hand, want dat waardeert ze meer dan een getypt gedicht. Ha ha ha...
Verder blijf ik thuis en moet ze een paar weken zonder mij i.v.m. operatie van mijn man, maar dat weet ze, de schat.

Buiten dat ik toch wel zenuwachtig ben, gaat het goed met het eten. Ik snaai niet, soms dan wat chocolade, maar dat compenseer ik met de lunch, dat is dan alleen een shake zonder rozijntjes en havermout. Dat wordt toch dan ff te veel. Ook na het avondeten nemen tot nu toe nog steeds niets, alleen wat fruit rond een uurtje of 20:00 uur en dat gaat heel goed.

Nou lieve mensen, we tellen af...nog 7 nachtjes...brrrr...

Groetjes van Crebster.

Toch maar even mijn menuutje opgegeven. Wil proberen om toch de 65 kg te halen. Ff doorzetten!

Totaal 818 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
96 kcal

Lunch
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Whey Protein Vitalis 72 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
165 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
Andijvie 39 kcal
430 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
Water 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Jonagold 80 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
Rookvlees 11 kcal
127 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Goed dat je op gewicht bent gebleven! Dat is ook een kunst vind ik.
Ik heb eigenlijk nog heel weinig sinterklaassnoep gegeten, 1 bakje chocoladepepernoten, dat is het. Ik heb geen zin om daardoor aan te komen. Ook ik ben blij, maar dat heb ik in m'n boekje geschreven.
Spreek je later weer, ik ga nu naar een serie kijken, is wel leuk. Ik ben niet zo van de series, maar deze is wel echt een vrouwenserie en ik geniet daar dan wel van.

Groetjes en liefs tante Zon Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 17:26    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hee Crebster,

Hier ben ik dan eens in jouw dagboek.
Ik wilde toch even weten wat er met jouw manlief staat te gebeuren. Heftig voor jullie allebei, hij moet het ondergaan en dan jij de verzorging. Dat is nou eens échte liefde!
Jullie komen er samen wel, ik wens jou en je man veel geluk, hopelijk is het allemaal snel genezen.

Tot gauw, en houd moed! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 8:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45
Pagina 45 van 45