Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Oh lekker bietjes! Ik heb vanavond zelfgemaakte nasi gemaakt met rode bietjes, witte kool rijst, gehakt, gedroogde tomaatjes en kruiden. Was heerlijk!
Verder alles goed? Lukt het met bewegen?

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Oh lekker bietjes! Ik heb vanavond zelfgemaakte nasi gemaakt met rode bietjes, witte kool rijst, gehakt, gedroogde tomaatjes en kruiden. Was heerlijk!
Verder alles goed? Lukt het met bewegen?

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Hallo Zonnetje, trouwe vriendin,

Het gaat hier heel goed. Ben vaak in het huis bezig van die stomme klusjes. Lampen schoonmaken en lampjes vernieuwen, bovenraampjes zemen van de deuren en dat soort klusjes. Altijd wel wat te doen.
Toevallig ga ik zo lekker nasi maken, helemaal vers met magere kip filet en gebakken eitje erbij, heerlijk. Ik ga het zo al maken dan kan het prutje lekker intrekken.
Met bewegen gaat het ook goed. Alhoewel in nog niet veel gewandeld heb. Vanmiddag ga ik of fietsen of wandelen. Kijk wel. Betreft blijf ik zo rond de 66,5 en 66,9 kg hangen. Vind ik heel netjes. Soms snoep ik ook wel eens hoor, moet kunnen. Ben helemaal gek op chocola, dus tja...een keer in de week een kleine letter samen met man deel ik dat. Ha ha ha...Ach..het leven is te kort om altijd maar in de plooi te lopen, ja toch?

Wens je een fijne vrijdag, bijna weekend...Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 11:14    

Reageer met quote
Vrijdag 6 november 2020,

Wat gaat de tijd toch snel...maar wat een prachtige dagen met al die zon. Daar ben ik heel blij en dankbaar voor.

Vandaag op tijd opgestaan, we slapen niet meer zo lang, dat is raar Vraag

Na het ontbijt ben ik weer aan de slag gegaan op mijn matje in de huiskamer en buikoefeningen gedaan. 40 oefeningen x 20 en dan overige oefeningen 50 x 10. Bil, been en buikoefeningen. Heerlijk. Ik heb nu de timer zo ingesteld dat ik niet meer hoef te tellen.
Daarna een half uur met de kettlebell gezwaaid en dat is goed voor 286 kcal. Al bij al een uurtje bezig geweest. Lekker SkyRadio aan, heerlijk.
Daarna zette mijn schatje koffie en dat is zo heerlijk na al die inspanningen. Hij had weer een halve gevulde verse koek erbij, jammie...Gaat lekker zo...Smile

Vanmiddag ga ik of fietsen of wandelen, weet het nog niet, maar dat ik naar buiten ga is duidelijk. Moet er uit...

Eerst even het prutje van de nasi maken, zodat het lekker kan intrekken en dan ga ik de hort op. Mannetje kijk vanmiddag de Vuelta, nog een paar dagen. Zondag is het afgelopen.

Zo ziet ongeveer deze vrijdag voor mij eruit, dus... het is weer een actief dagje.

Fijne vrijdag, geniet ervan...heerlijk het zonnetje...Liefs Crebster.

Menu

Totaal 1092 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
139 kcal

Lunch
Gedroogde rozijnen 39 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
Havermout 37 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
235 kcal

Avond
Water 0 kcal
Kip saté 86 kcal
Zilvervlies basmatirijst 131 kcal
Groenten, bami-/nasi- 33 kcal
Kipfilet 156 kcal
Ei 110 kcal
516 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
Filet americain mager 41 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
Gevulde koek 123 kcal
200 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 11:28    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster, ik kom je even een heel goed weekend toe wensen.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 21:27    

Reageer met quote
Zondag 8 november 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

Zaterdag 7 november 2020,

Gister was ik helemaal van slag. Mijn man had bericht gekregen dat we ons konden inschrijven voor een nieuw huurappartement. We hadden ons ooit daarvoor ingeschreven, omdat ik het zo slecht naar mijn zin had hier waar we wonen met al die oude kletsmajoors.
Dat is al weer bijna anderhalf jaar geleden dat we hadden gereageerd en nu moesten we van alles invullen. Nou...mooi niet en daarbij...we willen niet weg uit ons mooie huis. We gaan anders kleiner wonen, duurder, andere plaats en het lijkt me zo ongezellig daar...alles weer inpakken en uitpakken, bah...we gaan het niet doen, wel verder gereageerd. We kunnen altijd Nee zeggen. Moet er niet aan denken, nu we zo lekker gesetteld zijn, zeker door coronatijd konden we eens goed aan het thuis zijn wennen en daarbij...we zien niemand meer, dus heerlijke rust gecreëerd. Ha ha ha...

Was helemaal ondersteboven van het idee dat we hier weg zouden gaan...oooohhh Nee Uitroep

Ook het vrijetijdspak van Bader voor mijn man is binnengekomen, zo mooi en netjes. Lekker voor in huis. Hij is zeer tevreden. Staat zo mooi.

Gisteravond hebben we vegan erwtensoep gegeten. Die was lekker alleen die stukjes wat worst moest voorstellen...bah...hou daar maar mee op met die zooi, ha ha ha...ook eiwitbrood gegeten met beleg en een gebakken eitje. Heerlijk brooddagje. Ongeveer 1200 kcal.

Nu is het zondag en ik heb het bed verschoond, gewassen en straks ophangen en strijken, gestofzuigd en ... de runderlapjes staan ook weer te pruttelen. Al bij al een lekkere actieve ochtend. We gaan zo aan de koffie, heerlijk.

Wens iedereen een fijne zondag en geniet van het zonnetje, ik zo straks nog ff eruit. Weet nog niet wat ik ga doen. Wandelen of fietsen.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 878 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Zonnatura natuurlijke stoelgang 0 kcal
Magere melk 70 kcal
Havermout 112 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
208 kcal

Lunch
Gedroogde rozijnen 39 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Havermout 37 kcal
235 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Witlof 28 kcal
Magere runderlappen 110 kcal
332 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
103 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 10:47    

Reageer met quote
Maandag 9 november 2020,

Joepie, we hebben een verzorgingsproduktenpakket gewonnen van de Postcodeloterij. Douchegel, bodylotion en handgel van een of ander merk. Ha ha ha...Lachuhhh...

Gistermiddag lekker gefietst met mijn vriendin langs het Haringvliet, mooie toch van ruim 40 km. Wat een heerlijk weer was het om te fietsen en maar babbelen onderweg. Prachtige kleuren van al die blaadjes die nu op de grond liggen.
Helaas geen tussenstop, alles is dicht, maar...dat geeft niet.

Op een gegeven moment fietsten we richting Zuidland via de Bernisse, Heenvliet terug door Zwartewaal langs de Brielse Maas naar huis. Ohhh, zo'n mooie omgeving en ook nog langs ons oude huis gefietst in Heenvliet. Die bewoner stond buiten en hebben een praatje gemaakt. Echt leuk.

Nu is het maandag, wat gaan we doen? Ik was vroeg op, maar ik weet nu hoe het komt. Ik neem altijd een pil in van 1500 mg vitamine C, die hoeveelheid ga ik niet meer doen. Ben er hyper van en kom niet tot rust. Het lijkt mij beter om die pil te halveren. Kijken wat het dan doet.

Vandaag stap ik voor een paar dagen over van de shakes naar eiwitrijkbrood betreft lunch met een cracotte erbij.
's morgen neem ik nog steeds een cracotte met een gekookt eitje en kipkerriesalade of havermoutpap met rozijntjes, maar nu in de middag ga ik ook eens over op dat speciale brood. Kijken wat het doet, hihi...moet toch een keer van de shakes af. Anders moet ik weer shakes bij kopen en ach...ik vind rond de 66 kg. aan gewicht heel mooi. Streef is nog steeds 65 kg. Dat doe ik om alert te blijven. Wie weet lukt het nog. Nu ben ik eigenlijk al tevreden. By the way...je wordt zo vellerig en dat staat me erg tegen. Die huid herstelt niet meer nu ik ouder word helaas.
Maar... ik ben gezond, fit en slank, wat wil je nog meer.

Vanmiddag ga ik wandelen samen met mijn lieverd en nog even genieten van het mooie weer, voor je het weet is het over met de pret. Ook al lopen we van bankje naar bankje, we lopen totaal toch 7 km. en dat is erg veel voor mijn man. Ik val van me stoel van het lachen!

Wens iedereen een mooie dag en heel veel plezier.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 845 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
139 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Eiwitbrood Lidl 86 kcal
Gekookte worst 79 kcal
Becel margarine / halvarine pro activ 21 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
264 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Magere runderlappen 110 kcal
337 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
103 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 9:36    

Reageer met quote
Dinsdag 9 november 2020,

Goedemorgen allemaal,

cheerleader Ik ben gelijk gebleven, wat een opluchting! Disco

Weer lekker geslapen, maar het lichaam wil al een paar dagen niet wat ik wil en heb veel pijn in schouder, arm en rug/stuit en ribben, alsof een rib door mijn longen prikt. Eergisteren na die lange tocht fietsen had ik al het gevoel dat het allemaal in het lijf niet lekker zat en na gister, toen we weer gefietst hadden was het echt helemaal fout.
Dus nu maar weer rust op de plaats voor een paar dagen, want dit is niet leuk meer.

Het brood eten bevalt me totaal niet. Ik vind het vleesbeleg vreselijk en heb veel te snel al trek, dus blijf ik voor de lunch toch maar bij mijn Dieet Pro met bio yoghurt, dat vult voor veel langere tijd, het is heel lekker en krijg geen trek tussendoor. Ook weer opgelost.

Vandaag een beetje keutelen in huis en waarschijnlijk lezen. Had weer wat boeken toegestuurd gekregen van een vriendin. Erg lief.

Wilde ff deze video delen, betreft een griet die niet meer bijkwam tijdens haar filmpje, betreft de hilariteit om persconferentie Team Trump bij tuinaannemer, foute locatie Ik val van me stoel van het lachen!

https://www.dumpert.nl/item/8012543_8bd3c6b3

Wens iedereen een fijne dag en hou vol, blijf lachen!

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 895 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
139 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Dieet Pro 65 kcal
Havermout 37 kcal
221 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Snijbonen 40 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
431 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
103 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 9:18    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Fijn dat je op gewicht bent gebleven! Dat is ook een kunst op zich vind ik.
Succes met alles, ook met je lichaam! Veel leesplezier vandaag.

Groetjes en liefs tante Zon cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 11:06    

Reageer met quote
Vrijdag 13 november 2020,

Zonnetje@ Hallo vriendin, ik was zeker blij dat ik nog hetzelfde woog, want ik had best gesnoept, niet veel, maar toch...moet er wel veel voor wandelen en fietsen als ik wat lekkers eet. Hihi...

Hallo allemaal,

Wat een prachtige dag weer en we waren lekker vroeg op. Manlief ging de boodschappen doen, er was niemand in de winkels, ha ha...dat zijn wel voordelen van de corona...lekker rustig boodschappen doen.
Heb een paar dagen niet geschreven, maar dat wil niet zeggen dat ik aan het verslappen ben, juist niet. Meer dan 1000 kcal krijg ik niet binnen en wandelen doe ik nog steeds. Ook dat gesnoep is nu wel over. Gewoon geen chocoladeletters in huis halen en anders moet mijn man het maar verstoppen. Lachen
Heb gewoon geen zin om elke keer de pc op te starten en zo spannend is ons leven niet en zitten heel veel thuis.

Vrijdag de dertiende...het gaf ons altijd geluk, wij hadden iets met de nummers 13 en nummer 2...

Had nog een lekker prakkie nasi in de vriezer, die gaan we soldaat maken vanavond. Eten

Wens iedereen een fijne dag, bijna weekend. Geniet ervan.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 951 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
148 kcal

Lunch
Whey Protein Vitalis 65 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Havermout 37 kcal
Water 0 kcal
221 kcal

Avond
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Zilvervlies basmatirijst 98 kcal
Wok groente Thais 56 kcal
Kipfilet 156 kcal
Ei 110 kcal
477 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
103 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 9:47    

Reageer met quote
Dinsdag 17 november 2020,

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer en wat ben ik blij Disco dat ik maar 1 ons ben aangekomen. Had weer aan de chocoladeletters gezeten , samen met mijn man, ha ha ha...het was zoooo lekker smullen die Sint en Pieten tijd weet wat, dus...1 x per week wat lekkers in de schoen! Sinterklaas Zwartepiet

Had ff geen zin om te schrijven in mijn dagboek. Heb veel gesport en gelezen. Mijn pc doet ook soms zo gek. Dan wel en dan niet internet. Duurt allemaal veel te lang. Word er gek van en dan stop ik met schrijven.

Via mijn mobiel kan ik alles invullen in de Eetmeter van Voedingscentrum en dat doe ik ook nog steeds dagelijks. Anders ben ik bang dat het fout gaat.
Maar...al bij al gaat het goed en voel me prima.
Eet niet meer dan 1000 kcal per dag en sport om de dag ruim een uur in de ochtend en 's middag 10 km wandeling.
Verbrand met die dag sporten dan ruim 1100 kcal.
Elke dag lukt niet, want die spieren in de benen komen in opstand en ook die steken in mijn rug/ribben zijn dan niet te harden.
Dat is dan een teken dat het teveel is geweest. Manlief masseert de rug na het sporten en na het douchen en dat is heerlijk en dat is precies wat het lijf nodig heeft. Ben zo dankbaar dat ie dat dan ff doet.

Schrijf mijn menuutjes niet meer uitgebreid op hoor, want het is altijd rond de 1000 kcal. als ik niet snoep, natuurlijk. Smile

Ochtend: Cracotte met gekookt eitje met een beetje kipkerriesalade, bakkie cafeïne vrije koffie.
Middag: Shake met magere yoghurt, havermout en rozijnen met een kopje groene thee met verse gember, kurkuma.
Avond: Beetje aard, veel groente en soms wat onbewerkt vlees/ei en glas magere melk
Tussendoor koffie, groene thee met verse gember en kurkuma, handje rozijnen of een cracotte met mager beleg een appel en heel veel water.

Wens iedereen een goede week en fijne dag toe en ga ervoor. Ik zal wat minder schrijven, ik verslap niet.
Zo ja...dan ga ik weer elke dag schrijven.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 44 van 93