Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Maandag 19 oktober 2020,

Een nieuwe week en dus weer nieuwe kansen. Het gaat een feestelijke week worden. Woensdag zijn we al 25 jaar bij elkaar. Al die herinneringen toen we zo ontzettend verliefd werden en nu...zielsveel van elkaar houden.

Vanmorgen vroeg opgestaan, want de auto moest ff naar de garage. Mijn gordel zat omgedraaid en dat is toch een dingetje hoor. Ik ergerde me rot. Er zit garantie op de auto, dus dat hebben we samen eerst gaan doen. Dus..vroeg opgestaan en dat is niets voor deze dame. We slapen altijd zo lekker uit tot soms wel 9 uur, Lachen

We eten vandaag hachee, ik heb nog een gedeelte van de runderlap kunnen laten liggen. Hihi...Ik kijk er helemaal naar uit. Heerlijk!

Verder weer ff strak deze dagen, want zo goed ik mijn best doe, het gaat er maar slecht af die laatste kilo's. Snap er niets van. Ik zou ook wat meer water kunnen drinken, dat doe ik nog iets te weinig, zeker in de ochtend.

Wens iedereen een fijne dag, ik ga zo maar weer lezen en vanmiddag een 10 km wandeling. Weer of geen weer.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 843 kcal

Ontbijt
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Water 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Bio organic karne melk 80 kcal
152 kcal

Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
159 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Hachee, met zout 192 kcal
343 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Becel margarine / halvarine dieet 20 kcal
Jonagold 40 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
Gekookte worst 39 kcal
189 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 9:27    

Reageer met quote
Dinsdag 20 oktober 2020,

Vandaag geen feestje...halve kilo aangekomen. Huil huil

De spierpijn is soms te erg om een heel eind te lopen.
Ook dat begrijp ik niet dat ik elke keer zo een spierpijn kan hebben. Heb ik nog nooit gehad in mijn leven. Ben nu toch ruim 5 maanden aan het bewegen en sporten.

Maar goed...we gaan er weer voor, maar ik baal wel. Morgen hebben we een feestdag, we zijn 25 jaar bij elkaar, maar ik laat het maar voor wat het is, we kunnen nu toch niet uit eten gaan, dus dan maar een gewoon prakkie. Schaam Schaam

Wens iedereen heel veel kracht om door te gaan en positief blijven als het ff tegen zit.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 712 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Whey Protein Vitalis 72 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
149 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
159 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Ei 64 kcal
Broccoli 47 kcal
316 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
Water 0 kcal
Jonagold 80 kcal
90 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 8:44    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Balen dat je deze week 5 ons aangekomen bent Sip
Maar goed, je gaat al zo goed vind ik.

Succes deze week weer.
Trouwens, dit is helaas de laatste week van Skinnyminds, gaat zo hard, een half jaar is niks. Dus ik ga deze week knallen!!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 18:10    

Reageer met quote
Woensdag 21 oktober 2020,

Disco 25 jaar bij elkaar ... op slag verliefd...nog steeds verliefd cheerleader

https://www.youtube.com/watch?v=BtwOeoeWhoo

Wat een dag, de hele ochtend met het OV in de weer geweest, dat betekend...hele dag mondkapje op, ha ha ha...
Manlief moest een mri laten maken, maar...nu is het feest.
We zouden gaan uit eten, maar nu eten we kippenpoten van Kippie, zo lekker, sla en gebakken aardappelen met ijs toe.

Zal niet zeuren dat ik teveel gegeten heb volgende week Grap

Deze tekst stond op onze trouwkaartje.

Fijne dag allemaal op deze liefdevolle dag.

Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Gefeliciteerd met deze speciale dag!
Zijn jullie vandaag 25 jaar bij elkaar of 25 jaar getrouwd?
Nou, jullie eten lekker hoor vanavond. Kan geen restaurant tegen op Lachen
Geniet er lekker van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 14:04    

Reageer met quote
Donderdag 22 oktober 2020,

Het was een lekker dagje. Huisje weer ff gestoft en gestofzuigd. Toen 's middags naar mijn oude lieve vriendin gegaan. Was super gezellig en altijd zoveel bij te praten, meestal luister ik wat ze te vertellen heeft. Als iemand bijna 90 jaar is, dat is zo interessant en ook hoe men alles beleefd heeft.
Daarna gegeten en voetbal gekeken.
Feyenoord tegen Dinamo Zagreb. Helaas gelijkspel, maar toch een puntje erbij. Ze hadden dit kunnen winnen, maar goed...

Vrijdag 23 oktober 2020,

Vanmorgen op tijd opgestaan en naar Zoetermeer gegaan. Lekker stukje gereden en bij het Stadshart bij Manfield schoenen opgehaald. Die vond mijn man zo mooi en zeer geslaagd. Erg druk, dus gauw weer de auto in en naar huis.
Straks nog ff wandelen en lekker eten koken. Niets speciaals hoor, maar ik heb trek, hihi...
Het gaat weer goed met afvallen, zit weer in de flow.

Groetjes en fijne dag allemaal van Crebster.

Menu

Totaal 837 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Karnemelk 75 kcal
150 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
159 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sperziebonen 50 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
452 kcal

Tussendoor
Filet americain mager 41 kcal
Water 0 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
77 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 13:38    

Reageer met quote
Zaterdag, 24 oktober 2020,

Het was nog vroeg toen ik mijn bed verliet, dus eerst ff het nieuws zitten lezen op mijn mobiel.

Tja...wat gaan we doen. Heb veel hobby's, maar totaal geen zin om maar iets te bedenken. Als het niet regent ga ik fietsen vanmiddag.
Trouwens...ik had gistermiddag echt geen puf om te wandelen.Het was een wandeling van toch nog 10 km die me veel energie kostte, maar toch gedaan. Was gewoon niet fit, raar hoor. Wel mooi met al die gekleurde bladeren en het ruikt zo lekker buiten.

Het lukt weer om af te vallen en sterk te zijn en daar ben ik super blij mee. Gaat me echt weer lukken hoor, die 65 kg te halen Lachen

Heb mijn voeding aangepast bijvoorbeeld knäckebröd met pompoenpit vervangen voor de cracrotte, magere melk i.p.v. halfvolle melk. 's middags de kipkerriesalade ingeruild voor filet americain. Porties aardappelen goed opletten, dat werd steeds meer en ook de jus kan minder, dat werd ook steeds meer. Ben ik gek op, maar nu ff niet. En...niet snoepen tussendoor, dat scheelt ook. Nu nam ik maar een heel klein beetje chocolade 1 x in de week, maar ik moet het gewoon niet doen en blijft het bij soms hagelslag op brood. Dat lukt weer...heb er nu ook niet echt behoefte aan als ik eerlijk ben, kan de gedachten weer goed verzetten.

Na het avondeten eet ik niets meer, tot de volgende ochtend. Maar...dat deed ik al...dan heeft je lichaam lekker de tijd om de boel te verbranden.
Als ik met het eten bezig ben, dan heb ik al reuze trek, maar...ik pak mijn puzzelboek en ga ondertussen lekker mijn hersens kraken. Dat is me toch een goede afleiding en ik leer er ook nog van met al die rare woorden, ha ha ha...en ja...sporten of in ieder geval een uur beweging per dag. Dat moet echt...met regen neem ik de kettlebell bij de hand en maar thuis zwaaien, alleen nu meer meer zo lang. Verstandig blijven.

Fijne zaterdag allemaal, blijf positief en blijf maar lekker binnen en maak het gezellig.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 853 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
139 kcal

Lunch
Whey Protein Vitalis 65 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
155 kcal

Avond
Eiwitbrood Lidl 86 kcal
Eiwitbrood Lidl 86 kcal
Becel margarine / halvarine omega 3 plus 41 kcal
Ei 110 kcal
Hagelslag puur 66 kcal
Melk, mager 88 kcal
477 kcal

Tussendoor
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Filet americain 36 kcal
82 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 8:52    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je gaat weer lekker lees ik, ga zo door!
Ik ben ook lekker bezig, alleen wel wat gesnoept gisteravond na m'n werk ohhh Maar goed, af en toe kan dit toch wel en ik had de hele dag helemaal niet zoveel gegeten, dat scheelt gelukkig dan weer.
Vandaag weer een avonddienst, dus dan wordt het weer lastig als ik thuis kom. Gisteravond had ik gewoon echt ontzettend trek!
Ook ben ik bezig met m'n nieuwe sport met m'n kettlebell, hihi, YouTube aan en dan de nieuwe oefeningen gaan doen. Moet wel een beetje rustig aan gaan doen, maar ik ben te enthousiast Sport Hihi, maar komt vast wel weer goed, moet even kijken hoe en wat, want het is ook nieuw voor mij.
Wat leuk is, is dat een deelneemster van Skinnyminds ook een kettlebell gekocht heeft schreef ze gisteravond bij Skinnyminds. Echt leuk, we motiveren elkaar echt heel goed, je hebt ons aangestoken!
Fijne zondag en tot later weer! Ben wel benieuwd naar ons weegmoment en of ik onder de 90 kilo uitkom. Vrijdagmorgen ben ik wel afgevallen, wel 1 kilo en zat toen wel onder de 90 kilo. Hoop dat dit zo blijft.

Groetjes en liefs tante Zon Sport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 10:50    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Je gaat weer lekker lees ik, ga zo door!
Ik ben ook lekker bezig, alleen wel wat gesnoept gisteravond na m'n werk ohhh Maar goed, af en toe kan dit toch wel en ik had de hele dag helemaal niet zoveel gegeten, dat scheelt gelukkig dan weer.
Vandaag weer een avonddienst, dus dan wordt het weer lastig als ik thuis kom. Gisteravond had ik gewoon echt ontzettend trek!
Ook ben ik bezig met m'n nieuwe sport met m'n kettlebell, hihi, YouTube aan en dan de nieuwe oefeningen gaan doen. Moet wel een beetje rustig aan gaan doen, maar ik ben te enthousiast Sport Hihi, maar komt vast wel weer goed, moet even kijken hoe en wat, want het is ook nieuw voor mij.
Wat leuk is, is dat een deelneemster van Skinnyminds ook een kettlebell gekocht heeft schreef ze gisteravond bij Skinnyminds. Echt leuk, we motiveren elkaar echt heel goed, je hebt ons aangestoken!
Fijne zondag en tot later weer! Ben wel benieuwd naar ons weegmoment en of ik onder de 90 kilo uitkom. Vrijdagmorgen ben ik wel afgevallen, wel 1 kilo en zat toen wel onder de 90 kilo. Hoop dat dit zo blijft.

Groetjes en liefs tante Zon Sport

Hallo Zonnetje,

Wat gaaf zeg dat jullie de kettlebell hebben uitgevonden, ha ha ha...het is echt een goede work-out hoor. Heb je die app al gedownload, is nog makkelijker om dan te trainen. De app heet ook 'Kettlebell'. Je ziet het aan de afbeelding, dat is ook een kettlebell.

Ik doe dan de 'core' oefeningen (middenlijf) omdat ik zo graag wat meer spieren op de billen, binnenkant benen wil hebben en de buik weg wil trainen en armen.
Maar je gaat je ook zo goed voelen na de training. Wel goed de cooling down doen, anders kan je niet meer lopen van de spierpijn, hihi..

Heel veel plezier en wat worden wij fit straks en slank.

Groetjes van Crebster, echt leuk om dit alles te lezen, zeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 11:31    

Reageer met quote
Zondag 25 oktober 2020,

Wat hebben we weer extra lang geslapen zeg. Leve de wintertijd, dat vind ik ook heel gezellige tijd, omdat de kaarsjes nog eerder aan gaan, zo knus samen op de bank met de lichtjes aan, ik verlang al naar kerst. Dat brengt een beetje sfeer in huis.

Wij hebben geen last van dat uur terug. We hadden de klokken al rond 21:00 uur terug gezet en toen om 23:00 uur naar bed gegaan....dus...reken maar uit...lekker liggen knorren hoor.

Vanmiddag gaat manlief weer even de tijdrit kijken op de tv van de Giro Italië, laatste dag en daarna kijk ie de Vuelta. Tour van Spanje. En dan nog het voetbal, dus hij komt aardig aan zijn trekken, terwijl ik weer een eind ga wandelen.

Nu vind ik de tv toch ontzettend slecht betreft programma's, dan kijk ik ook liever samen de voetbalwedstrijden. Dan kijken we ook uit naar de maandag- en vrijdagavond met VI op Veronica, we moeten zo lachen om die Johan Derksen, wat een zeikerd is dat toch en die van der Gijp en Jan Bosman en maar lachen en stompen naar elkaar. Ze kunnen niet van elkaar afblijven.
Dit is puur vermaak. Dan kan je tenminste nog echt eens lachen om die rare gasten. Niemand blijft gespaard, dat vind ik dan wel eens minder, want ze gaan wel eens over het welbekende randje.

Gistermiddag toch nog ruim 30 km gefietst en wat een arbeid zeg. Ik reed richting het Haringvliet en hoe dichterbij ik bij het water kwam, hoe harder het ging waaien en ja...altijd tegenwind daar. Maar...dat is goed voor het lijfie. Zelfs nog ff gezeten op een bankje en naar het water gekeken, naar de golven, het ging behoorlijk te keer. Zag zelfs nog een bootje varen, die had het niet makkelijk met al die wind, niet verstandig.... Ruim een halve liter water met citroen gedronken, dus dat gaat prima zo. Ben weer de oude, werd een beetje lui en was ik de spierpijn zo zat, maar het gaat weer beter. Niets doen is geen optie.

Vanmorgen heb ik ook weer het bed verschoond en de was gedraaid. Sommige dingen hangen buiten, zolang dat nog gaat. Wel wat wind, dus het moet drogen volgens mij. Huisje weer gestofzuigd en aan kant, maar ook een runderlapje gebraden. Lekker mager eten vandaag en morgen.

Crebster gaat er weer voor en de weegschaal was ook weer gunstig en daar ben ik toch zo blij mee. Ik was zo ontsteld dat ik zo was aangekomen. Het ligt ook een beetje aan de stoelgang, dat is een drama soms en zeker met shakes.
Nu ben ik nog meer water gaan drinken en dat gaat beter. Ik heb poeders van de huisarts voor die ontlasting, maar dan toch ... ben voorlopig weer wakker geschut en... niet teveel chocoladeletters eten. Eentje per week zo'n kleintje mag van mezelf, maar dan houdt het ook op voor de week. Dat gaat ook prima en ben sterk genoeg om dan niet naar meer te verlangen.
Ook na het avondeten is het geen probleem meer om dan niets meer te nuttigen. Deden we eigenlijk nooit, maar door visite en zo, haal je dingen in huis voor de zekerheid als iemand komt.
Dus die coronatijd is best positief voor ons, want er komt niemand meer langs, dus we hoeven ook niets in huis te halen.
Elk nadeel heeft zijn voordeel volgens Johan Cruijff. Ik val van me stoel van het lachen!

Ach, we maken er maar een grapje van, want anders gaan we de winter wel heel erg saai in. Af en toe een geintje moet kunnen.

Nou lieve mensen, ga ervoor en blijf optimistisch, dan ga je ook wat gezelliger door het leven en zeker nu.

Lieve groeten en een hele fijne gezellige zondag.

Crebster.

Menu

Totaal 974 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
142 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Havermout 37 kcal
Gedroogde rozijnen 39 kcal
235 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Magere runderlap 110 kcal
Broccoli 47 kcal
362 kcal

Tussendoor
Filet americain mager 41 kcal
Water 0 kcal
Jonagold 80 kcal
Magere Franse kwark 52 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
235 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2020 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 42 van 93