Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Update 5 mei 2020,

Wat een waardeloze dag zeg. Ik zat me toch te vervelen. Lekker vanmiddag het huis gedaan en dan ook de extra dingen, zoals doucheputje, onderkant van een glasplaat van mijn toilettafel. Dat soort dingen. Dan ga je vanzelf je weer goed voelen. Ik wilde vandaag rustig aan doen, maar het is zo stil overal ...pfff...Bevrijdingsdag...nou, die is ook mooi aan ons neus voorbij gegaan, om het maar netjes te houden.

Tussen het soppen door ook nog even mijn oude vriendin gebeld. Die zit ook maar alleen. Haar dochter heeft op Facebook gezet dat haar moeder zo alleen zat. Die dochter heeft heeeeel veel vriendinnen van vroeger en kennen haar oude moeder ook.
Ze heeft denk ik al 60 kaarten gekregen, door die oproep. Allemaal van mensen, die vroeger als kind bij hun thuis hadden gespeeld en brieven van vrienden van de kleinkinderen. Nou...lachen niet? Elke keer zegt ze: 'Ik heb weer post gekregen, waar heb ik dat aan te danken?'. Ze heeft ook al 3 bossen bloemen gekregen via de post. Zo lief...
Tja... ik heb mijn moeder ook een giga grote kaart gestuurd, zodat ze hoop ik weet dat ie van mijn man en mij is. Hi hi...Dat moet opvallen voor Moederdag. Ben er echt verdrietig van.
Ben het zo spuug zat! Laat die mensen toch niet zo alleen zitten.
Fluiten Het duurt te lang, ik zit hier al een tijdje. Fluiten

Heb voor de gein en uit verveling weer Fatsecret (ook een afval clubje) eens opgezocht, stond ik ook ingeschreven en daar kan je van alles invullen wat je die dag gegeten heb, maar ook wat jouw beweging was. Echt interessant. Alleen de site is niet zo duidelijk en gezellig, heb er echt ff mee moeten stoeien.
Weegclub blijft het winnen hoor Ellen cheerleader

Bestede tijd over 24 uur - Calorieën 3072

Activiteiten/Oefeningen: Totaal 13,5 uur en 2227 calorieën

TV Kijken 4 u 696
Zitten 4 u 487
Huishoudelijk Werk 2 u 435
Bureauwerk 2 u 261
Koken 1 u 174
Fietsen (Ontspannen) - <16 km/h 30 min 174

Slapen/Rusten 10 u, 30 min 845

Slapen 8 u 627
Rusten 2 u, 30 min 218

Nou lieve mensen, dat was het weer.

Fijne avond van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 15:43    

Reageer met quote
Jodelootje schreef:
Lekker kiloknaller dame!

ja leuk niet? Het gaat best goed, niet al teveel trek, alleen als ik ga koken, dan is het ff moeilijk. Maar ik voel dat het allemaal zijn werk doet. Maag krimpt!

We houden vol! Groetjes en bedankt voor je reactie. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Je kunt een kopje drinkbouillon nemen tijdens het koken of een paar kleine augurkjes mocht je bang zijn om te zwichten voor snaaien....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 16:09    

Reageer met quote
Jodelootje schreef:
Je kunt een kopje drinkbouillon nemen tijdens het koken of een paar kleine augurkjes mocht je bang zijn om te zwichten voor snaaien....

Lief dat je zo aan mij denkt, maar ik lus al die dingen niet betreft augurken, komkommer, tomaat, radijs etc, ben zo een giga zeikerd. Had wel een halve puntpaprika op net, dan heb je ff wat te knabbelen. Die drinkbouillon is wel lekker, zal ik eens gaan halen, kan een blokje bouillon toch ook zijn?

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 16:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Is erg zout koop dan de zoutarme versie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 16:32    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Is erg zout koop dan de zoutarme versie

Hallo Ellen,

ja, dat is ook weer zo, nou...dan maar water, zit je ook vol van. Het is maar een klein momentje.

Bedankt voor het meedenken.

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 18:02    

Reageer met quote
Woensdag 6 mei 2020,

Het is weer een gewone dag en...de zon schijnt. Daar gaan we van genieten. Vanmiddag gaan we heerlijk fietsen door de polders.
Hier alvast mijn menu, maar daar kan na het fietsen nog een cracker met sla en filet americain bij komen. Ik blijf rond de 1000kcal. Vanmorgen de shake overgeslagen, had echt ff geen trek.

Fijne dag allemaal,

Crebster

Totaal 659 kcal

Ontbijt
Groene thee gember 20st/ 0 kcal
Water 0 kcal

Lunch
Yoghurt, mager 74 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Andijvie 33 kcal
Runderlap 212 kcal
403 kcal

Tussendoor
Zonnatura natuurlijke stoelgang 0 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Paprika 23 kcal
Appel jonagold 76 kcal
102 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 8:35    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 11:11    

Reageer met quote
Donderdsag 7 mei 2020,

Wat een mooie dag!

Straks ff gymmen en met de kettle bell gooien en vanmiddag ff poetsen bij mijn lieve vriendin. Vandaag poetsen en volgende week babbelen, zo gezellig altijd. Moet de tijd in de gaten houden bij haar, want ik ben al zo vaak erg laat thuis gekomen heb geen tijd bij me, batterij van mijn horloge is leeg. Moet ik ff laten maken, maar ja...die winkelcentra is voor mij nu niet zo een dingetje op dit moment.

Fijne dag allemaal, ik sla ff mijn menu voorlopig ff over, want ik zit zo ongeveer op 800 á 900 kcal.
Echt veel variatie zit er nog niet in.

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 9:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 5 van 93