Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Zondag 11 oktober 2020,

Goedemorgen allemaal,

Gister hebben mijn man en ik het bankstel eens echt grondig schoongemaakt. We hebben zo een bank met aan de buitkant zittingen die elektrisch uitgeschoven kunnen worden naar ligstand. Dat zag eronder dus niet uit. Je komt er ook heel slecht bij, maar nu ik toch slanker ben is het goed gelukt. Super schoon. Ook maar gelijk andere hoeken eens goed aangepakt in de woonkamer en in de slaapkamer op de kast. Dat is me toch een vreselijk ding...zo hoog en het is een hoekkast, je kan er bijna niet bij, zelf op de ladder is het moeilijk, dus ging manlief op de trap en ja...lekker stofvrij die zooi. Soms heb je van die dagen, dan moet je die gekke klussen ff doen. Nu maar hopen dat het loont, manlief is zo ontzettend allergisch en waarvan??? Werk me soms te pletter in dit huis om het zo stofvrij mogelijk te houden. We zien wel.

De zon schijnt (nog) en ik hoop straks te gaan wandelen. Vandaag geen tussendoortjes en ff streng zijn, want het gaat niet de goede kant op. Dus ik ga mezelf testen of ik nog streng kan zijn. Grap

Straks een lapje sudderen, lekker mager en dan heb ik voor twee dagen lekker vleesje.

Fijne zondag en maak er wat van.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 804 kcal

Ontbijt
Havermoutpap 112 kcal
Melk, halfvol 113 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
251 kcal

Lunch
Dieet Pro 55 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Mandarijn 28 kcal
167 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Sperziebonen 63 kcal
Magere runderlappen 110 kcal
Melk, halfvol 90 kcal
346 kcal

Tussendoor
Jonagold 41 kcal
41 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 9:43    

Reageer met quote
Maandag 12 oktober 2020,

Wat waren wij vroeg op vanmorgen, mijn man moest naar de tandarts en die hebben we nog steeds in Zoetermeer. Normaal zouden we daarna door naar moedertje gaan, maar helaas is haar afdeling gesloten voorlopig, maar die tandarts stond al, tja...

Oja...gister in plaats van te wandelen ben ik gaan rolschaatsen. Ik durfde het weer aan. Alles ingetaped betreft de voeten, dus blaren kunnen er niet van komen deze keer. Van Brielle via Zwartewaal, Heenvliet, door de polder van Geervliet richting Spijkenisse geschaatst, nou...dat was me een eind. Totaal ruim 26 km. Ik was gelijk van huis uit gaan rolschaatsen. De twee houten bruggen die je dan tegen komt gingen best goed om over heen te klunen. Ik was bang dat ik dat niet durfde, maar ik had nu ook geen zin om eerst naar een plek te gaan fietsen en dan de rolschaatsen aan te gaan doen. Zit dan ook niet lekker om buiten die dingen aan te doen.
Alleen op de terug weg erg veel tegenwind en de weg ging alsmaar omhoog. Op de heenweg is dat alleen maar prettig en wind mee, heerlijk, maar de wind werd steeds erger. Dat had ik ff verkeerd ingeschat, maar goed...
Doodmoe maar voldaan lekker 's avonds op de bank naar het Nederlandse Voetbal zitten kijken, wat een blamage...dat gaat niets worden. Ben benieuwd wat die zeikerds op Veronica Inside (VI) zeggen. Ha ha ha...

Verder goed op gelet wat de voeding betreft. Geen extra dingen gegeten en alleen een appel als tussendoortje. Moest even kijken of ik het nog kon, maar dat balansen gaat nog steeds prima. Op een gegeven moment en dat is eerder dan ik had gedacht, spreek je je zelf toe dat ik sommige dingen gewoon niet moet doen of heel weinig. Zoals chocola of wat lekkers bij de koffie. Voorlopig niet moet ik dat laten.

Morgen weer wegen! Ben heel benieuwd of er toch nog iets vanaf is gegaan.

Wens iedereen een fijne avond, groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 862 kcal

Ontbijt
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
183 kcal

Lunch
Whey Protein Vitalis 72 kcal
Havermout 19 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
Gemberwortel 2 kcal
207 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Broccoli 47 kcal
Magere runderlappen 4st/ 110 kcal
Melk, halfvol 113 kcal
353 kcal

Tussendoor
Jonagold 80 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 11 kcal
120 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Zie bij Runkeeper dat Rozenburg erop staat. Grappig, daar woonde mijn exvriend.
Wat leuk dat je aan het rolschaatsen bent.
Ik herinner me nog dat de trein langs Spijkenisse reed als ik het goed heb. Grappig eigenlijk.
Brielle zijn we ook wel eens geweest met de auto, dan reed hij daar heen. Hij vond auto rijden sowieso leuk, hij reed vaak in zijn auto.
Veel weggeweest met hem.
Ik was 24 jaar, tijd geleden, maar wel een hele mooie tijd gehad met hem.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 19:18    

Reageer met quote
Dinsdag 13 oktober 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

De dag van de waarheid Disco Weer twee ons afgevallen Dansen

En waarom ben ik nu zo blij...ik had afgelopen week een paar keer lekker gesnoept, dat moet ook kunnen hoor, dus..ik viel niets meer af en zelfs wat aangekomen. Eigen schuld, want ik had mij voorgenomen om dat niet meer te doen. Geen suikers, of in ieder geval minder.
Toen werd ik zo kwaad op mezelf en gelukkig dat alles er af is en zelfs twee ons extra afgevallen. Op het nippertje, anders had ik mooi een rood vakje na een half jaar mijn best doen, zonde toch? hihi...ben blij dat ik mezelf heb terug gevonden. Wel een goede les dat ik wel op moet blijven letten en mij niet zo moet laten gaan.

Zonnetje@ Leuk dat je hier in de buurt heb rondgereden met een vriendje van vroeger, wat gaat de tijd snel. Hier is ook bijna niets veranderd en zeker in die dorpjes niet. Dat vind ik wel fijn, want ik hou niet van veranderingen. Dat raakt mij uit het evenwicht. Raar niet? ja joh, als de tijd van vroeger komt, dan worden we echt oud Ik val van me stoel van het lachen!

Vanmiddag ga ik met mijn liefste vriendin lekker wandelen en bij praten. Ik wil niet ergens wat drinken, want ik ben als de dood dat ik wat oploop. Hier in de restaurantjes vind ik het veel te klein en op elkaar zittend, Nee...ik wacht mijn tijd wel af. Gewoon lekker wandelend praten of op een bankje zitten na de wandeling. Zie wel. Ben super blij dat ze er weer is. Ze waren gaan kamperen door Nederland voor 6 weken. Gelukkig is ze weer veilig thuis.

Nou lieve mensen, hou de moed erin en kijken wat er vanavond gezegd wordt. Ik denk dat we weer goed op slot gaan. Beter zo, want we moeten van dat virus af.

Liefs en groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 889 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Melk, halfvol 90 kcal
168 kcal

Lunch
Gedroogde rozijnen 39 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Havermout 19 kcal
Water 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
217 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Bietjes gekookt 51 kcal
Gehaktbal 243 kcal
445 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Water 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
60 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 9:01    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Weer iets eraf, ga zo door!
ja, dat was een mooie tijd met hem, 4 maanden leuke dingen gedaan met hem. Ook een keer naar Brussel geweest. En als afscheid gingen we een dag naar Brussel, dat was echt een hele mooie afscheidsdag, ik wilde een afscheid van hem nemen. Maar hij wilde vrienden blijven, maar ik kan dat niet met m'n exen. Dus dat was wel een mooie afscheid voor hem en mij.
Over veranderingen, daar kan ik ook moeilijk tegen, maar ja, ze veranderen Hilversum juist heel erg, tja wat doe ik eraan.

Groetjes tante Zon Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 9:24    

Reageer met quote
Woensdag 14 oktober 2020,

Nou...we zaten gisteravond massaal in Nederland voor de buis te kijken wat de premier had te zeggen betreft het virus en wat me eraan moeten gaan doen, echt doen! Terug bij af. Het viel me nog mee dat het geen intelligentie lockdown was. Nu maar hopen dat we samen het virus er onder krijgen. Gewoon doen wat ze vragen, dan komt het best goed. Zal echt nog wel een jaar duren, voordat we weer een normaal leven mogen gaan lijden met alles erop en eraan.

Gistermiddag was ik een bakkie gaan doen met een vriendin en bij gepraat. Erg gezellig. Dat was dus het laatste bakkie buiten de deur voorlopig. Het was ook heel stil. Kwam nog langs een leuke zaak met ontzettende gave mondkapjes, dus maak ik van de nood maar een deugd. Ik vind ze keigaaf en straks met de winter is het lekker warm aan je hoofd. Ook voor manlief een hele leuke met een voetbal erop gekocht en je kan ze ook nog verstellen bij de oren, wat wil je nog meer.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Na gebruik het mondkapje mooi in een plastic zakje doen en thuis dat ding uitwassen en strijken. tja...en afstand houden. Thuis zitten we al heel vaak, dus...Komt helemaal goed.

Wens iedereen heel veel sterkte en tel je zegeningen. Sommige mensen hebben het nu echt zo zwaar. Dat moeten we niet vergeten.

Lieve groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 928 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
183 kcal

Lunch
Gedroogde rozijnen 39 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Havermout 19 kcal
Water 0 kcal
217 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Gehaktbal 216 kcal
Rodekool, blik / glas 48 kcal
469 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Water 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
60 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 8:45    

Reageer met quote
Donderdag 15 oktober 2020,

Crebster is gestoken door de werkbij. Gistermiddag het kleine kamertje helemaal gesopt, ramen gezeemd en de vitrage lekker gewassen. Het ruikt weer fris.
Vandaag het bed verschoond en de hele slaapkamer aangepakt. Bed van zijn plaats gehaald en het bed bijna uit elkaar gehaald en gesopt. Achter de kast eens goed gestoft met plumeau en stofzuiker zover ik kon, dat ging goed joh. Daar lag echt veel stof. Manlief is zo allergisch, dus ik pak nu elke dag een kamer aan inclusief ramen, vitrage etc. Op een gegeven moment heb je dan alles gedaan en moet het dan toch minder zijn met het stof en voor mijn lieverd moet het toch beter gaan worden. Hij blijft maar snotteren en een giga loopneus. Daar heeft ie al jaren last van, maar nu is het dag en nacht. Echt heel vervelend voor hem.
Ondertussen wordt het huisje weer als nieuw, heerlijk. De was hangt in de zon te drogen, ik kan er zo van genieten.

Toen ik bezig was de slaapkamer te kuisen, was mijn man boodschappen aan het doen. De mensen komen niet meer in de Lidl zonder mondkapje, eindelijk....nu moeten de mensen het wel op doen. Wat ik zo lief vond was dat mijn man een lange sportbroek had meegenomen van Australian maatje...M, lachen dat ie dat nu weet. Hij past zo mooi, dus daar ga ik lekker in wandelen als ik klaar ben met soppen in huis. Was helemaal verrast.

Vanmiddag ga ik naar mijn oude vriendin een bakkie doen, doe ik altijd op de donderdagmiddag. We eten soms wat ijs met slagroom, maar ik ga toch echt 'Nee' zeggen. Anders eet ik dat elke week als het aan haar ligt en dat wil ik niet. Een bakkie thee is genoeg.
Vanmorgen al wat lekker bij de koffie gehad, een verse halve gevulde koek, dus verder de klem erop. Vanavond ook geen vlees, is goed zo.

Nou mensen, het is weer een vruchtbare dag en ohhh die zon. We worden getroost met de zon in deze tijd. Dat was in maart ook al zo.

Heel veel liefs van Crebster en blijf de mooie dingen om ons heen zien.

Menu

Totaal 869 kcal

Ontbijt
Havermout 123 kcal
Melk, halfvol 113 kcal
Rozijnen 39 kcal
Kaneel 6 kcal
281 kcal

Lunch
Melk, halfvol 90 kcal
Gemberwortel 2 kcal
171 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Andijvie 39 kcal
Jus, gemiddeld vet, bereid zonder juspoeder 85 kcal
207 kcal

Tussendoor
Jonagold 80 kcal
Gevulde koek 116 kcal
Koffie, cafeïnevrij 4 kcal
Koffiemelk, halfvol 11 kcal
211 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 10:28    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je bent maar druk bezig geweest in de slaapkamer!
En ik ben maar druk aan het lezen ohhh een boek uitgelezen en nu weer begonnen met een nieuw boek. Hihi, ik kan wel een bibliotheek beginnen, zoveel boeken ik in huis heb Schaam Schaam Maar ja, ik ga ze toch echt lezen, dat is een mooi plan/voornemen. Heerlijk om te lezen. Nu lees ik een thriller, het boek heet: "De wijde hemel", is ook een film van/over. Geschreven door Alice Sebold. Ben net begonnen met lezen, ooit volgens mij ook de film ervan gezien. Maar ik weet het niet zeker, maar maakt ook niet uit.

Fijne dag!! Leuk dat je man een mooie broek hebt gekocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 10:36    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Je bent maar druk bezig geweest in de slaapkamer!
En ik ben maar druk aan het lezen ohhh een boek uitgelezen en nu weer begonnen met een nieuw boek. Hihi, ik kan wel een bibliotheek beginnen, zoveel boeken ik in huis heb Schaam Schaam Maar ja, ik ga ze toch echt lezen, dat is een mooi plan/voornemen. Heerlijk om te lezen. Nu lees ik een thriller, het boek heet: "De wijde hemel", is ook een film van/over. Geschreven door Alice Sebold. Ben net begonnen met lezen, ooit volgens mij ook de film ervan gezien. Maar ik weet het niet zeker, maar maakt ook niet uit.

Fijne dag!! Leuk dat je man een mooie broek hebt gekocht.

Hallo Zonnetje,

Ik lees ook zo graag, maar nu eerst ff de boel schoon, ben ik gelijk klaar met kerst, dan hoef ik alleen maar de boel bij te houden.
Ik ga eens kijken of er een ebook van is. Ben gek op thrillers. Heb je nog tips betreft boeken die spannend zijn? Leuk voor mijn man, die leest nu heel veel. Kunnen toch niet weg.
Geniet maar lekker hoor van je boeken, ik ga ff kijken naar dat boek van je. Bedankt voor de tip.

Fijne leesdag, hihi...van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 10:57    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Een leuke tip is voor vrouwen zijn boeken van Linda van Rijn.
Ken je haar? Ze schrijft mooie vrouwenthrillers.
Voor mannen? Moet ik even over nadenken, hoor je nog van mij.

Vandaag en morgen heb ik avonddienst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 11:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 40 van 93