Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je gaat ook lekker weer, ga zo door zeg ik dan!
Soms heb ik dat ook wel eens, dat ik veel te laat ga lunchen, lekker handig, nou eigenlijk niet. Maar dan neem ik meestal een cracker met iets erop.
Lekker brintapap, daar houd ik ook van!
Succes verder weer en tot later!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 sep 2020 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Zaterdag 12 september 2020,

Goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijke dag weer. Het gaat nog steeds goed. Gister was ik wat laat met invullen in mijn dagboek. Had een extra groot eind gewandeld. Had nu 12 km in de benen zitten. Dat is toch nog ff teveel, voelde mijn rug en dat is niet de bedoeling, toch. We houden het maar op een 10 km.
Gister lekker gegeten en had weer een babi pangang gemaakt. Gewoon met volkoren mie, wat kip en heel veel bami/nasi groente.

Vandaag gaan we weer lekker fietsen samen, dat is ongeveer 32 km., en nu maar hopen dat we geen lekke band krijgen, Grap

Wens iedereen een hele fijne dag toe met de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 892 kcal

Ontbijt
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Bio organic karnemelk 80 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
155 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Pruimen 32 kcal
191 kcal

Avond
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Brood, volkoren 164 kcal
Ei 110 kcal
Ontbijtspek 69 kcal
411 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
136 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020 9:23    

Reageer met quote
Zondag 13 september 2020,

Hallo allemaal,

Weer een hele zonnige mooie dag en dat voor de zondag, ha ha ha...ik zat al rond 9:30 uur op het balkon met een goed boek. Rond de middag nog lekker gefietst ruim 34 km. deze keer alleen helaas. Stond ik nog voor een gesloten sluis, leuk gezicht om die bootjes zo te zien varen en schutten.

Deze week heb ik super mijn best gedaan, maar ook wat meer gegeten, dus het afvallen zal langzamer gaan, maar ja...ik beweeg me een ongeluk. Moet tot een goed resultaat leiden dinsdag.
Langzaam aan naar normaal eten. Ik merk wel als ik te weinig water drink, dat ik het hongergevoel krijg en dat wil ik dus niet. Vandaag heel veel water gedronken, zeker al 2 liter bij elkaar gedronken, zonder de thee en koffie gerekend en ben er nog niet, want 's avonds drink ik nog wel 3 glazen water.
Had door het vele water drinken ook niet mijn bord leeg gegeten, dus het loont. Was ook best een grote prak en dat kan ik echt niet meer op. Dus eigenlijk boek ik alleen maar vooruitgang. Meer eten, meer bewegen en meer water drinken, minder prak op de avond.

Tegenwoordig doe ik ook meer oefeningen voor buik, bil en binnenkant benen. Erg leuk om erbij te doen, hoe meer spier je opbouwt hoe meer vet je nog verbrand. Misschien ook de reden dat ik niet meer zoveel af aan het vallen ben. Wie weet...de huid mag voor mij wel wat strakker worden. Ben nu best kreukelig Lachen

Verder een hele fijne dag geweest.

Wens iedereen een fijne nieuwe week en kracht om het allemaal vol te houden.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1093 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
182 kcal

Lunch
Brinta 103 kcal
Melk, halfvol 113 kcal
Havermout 19 kcal
Lijnzaad 33 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
273 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Biologische bietjes gekookt 53 kcal
Kipfilet 125 kcal
Ui 15 kcal
Ontbijtspek 69 kcal
Melk, halfvol 113 kcal
458 kcal

Tussendoor
Jonagold 38 kcal
Pruimen 32 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Zonnatura natuurlijke stoelgang 0 kcal
183 kcal

Deze week 144,7 km afgelegd en 4680 kcal verbrand

Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 19:08    

Reageer met quote
Maandag 14 september 2020,

Heel vroeg opgestaan, want we hadden een afspraak in het Erasmus Rotterdam en heel laat thuis gekomen, dus heel weinig gegeten. Bah...

Dinsdag 15 september 2020,

Disco toch nog 2 ons eraf met pijn en moeite hoor. Dansen

We gaan door, nu lekker de fiets op en genieten, tot laterssss.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 sep 2020 10:13    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Aangenaam, ik ben dus ook 2 ons afgevallen Lachen Lachen Maar beter 2 ons eraf dan 2 erbij vind ik.
Jullie ook lekker gefietst? Ik dus ook, een hele ronde! Eerst naar Baarn, een boerderij waar je gezonde boodschappen kunt doen. Dus dat mooi weer gedaan, daarna naar Soest door het bos. Ik heb genoten van de rit. En in Soest heb ik dus weer veel te veel gekocht bij de Xenos! Maar goed, dat had ik echt nodig, dus ik heb er zeker geen spijt van. Ook leuke kaartjes en een grote kaart voor mijn moeder. Echt leuk, ze hebben daar altijd leuke kaartjes liggen en ook leuke spulletjes! Ik heb nu eindelijk een goed wandrekje voor in de douche gekocht. Want die ik had viel steeds van de muur af en dat is natuurlijk zo onhandig. Had ik bij Ikea gekocht, maar ik denk dat deze beter is zoals ik het zie.
Succes met afvallen en je komt er heus wel! Maar de laatste loodjes wegen ook het zwaarst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2020 19:08    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, hier ben ik weer. Had het zo druk Lachen

Update Dinsdag 15 september 2020,

We zijn heerlijk gaan fietsen en nog lekker geslenterd door het winkelcentrum van Spijkenisse, het was niet druk, vandaar. Niet veel gekocht, want ik ben niet zo een shopper, wel kijken niet kopen, hihi...
We hebben 31 km gefietst en 's avonds heb ik nog 10 km gewandeld. Het was nog zo een mooie avond en dan kassie kijken...brrr...heb een hekel aan tv. Er was toch voetbal, dus kon manlief lekker op zijn gemakkie kijken.
Ook overal Nee opgezegd en was super sterk.
Totaal 828 kcal gegeten en ruim 1600 kcal verbrand.

Update Woensdag 16 september 2020,

We waren op tijd op en heb het huis maar gedaan. Ik wist niet dat het zo zonnig zou worden. Maar goed, heb veel te doen deze week en wil een schoon huisje. Gelukt!
Ook naar de haven gefietst (totaal maar 12 km hoor) om de keuken te poetsen. Kwam er iemand van de verzekering om foto's te maken van de keuken die blonk als een spiegel, was bijna klaar ha ha ha...heb me gelijk onsterfelijk gemaakt zo leuk van die gasten het van de haven, wat eer van mijn werk.
Zelf wilde ik niet op de foto, want ik vertrouw helemaal niets op socialmedia, vandaar. Er werd gevraagd of ik erbij op de foto wilde, maar ik vind dat stom. Wat doet mijn persoon toe aan een verzekering voor de haven, misschien werd de keuken dan wel meer waard, nu ik zo slank ben???? Ik val van me stoel van het lachen!

Geen polonaise aan mijn lijf.

Wel erg gelachen om die gasten, betreft mijn naam...die is nogal moeilijk. Heel verhaal, maar erg gelachen.
Totaal 984 kcal gegeten en 1388 kcal verbrand.

Donderdag 17 september 2020,

Vroeg opgestaan, we gaan onze nieuw auto ophalen. Ben zo nerveus. Wat een leuke bezigheid is dat.
Vanmiddag naar mijn lieve oude vriendin. Het is weer donderdag en ga ik elke week lekker ff praten met die schat.
Zo is de dag al weer aardig vol.
Misschien vanavond rolschaatsen??? Daar heb ik reuze zin in en anders wandelen 10 km.

Iedereen een fijne dag, hier schijnt nog steeds de zon en een prima temperatuurtje. Dat wordt weer genieten.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 850 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
183 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Pruimen 16 kcal
175 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Broccoli 47 kcal
Ei 64 kcal
316 kcal

Tussendoor
kipkerriesalade 43 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
176 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020 9:13    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je bent ook zo druk, net als ik Lachen
Denk ook aan jezelf hoor!!
Succes weer en tot later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020 16:05    

Reageer met quote
Vrijdag 18 september 2020,

Vandaag naar mijn moedertje gegaan, de schat. Ze was weer zo blij, maar had erg pijn aan haar linker voet. Ze moest op haar rollator zitten om vooruit te worden geduwd. Verder begon ze toch zo af en toe te zingen. We hadden warme chocomel meegenomen, want we mogen niet meer op de eerste etage met haar komen om wat te drinken. Doen we het maar zo en...mondkapje op. Dat vindt ze toch zo afschuwelijk. Zegt elke keer: 'Doe af dat ding, wat kan mij het nou schelen.' Ze weet niet echt waarom het is, het dringt niet meer tot haar door. Gelukkig maar, want ze komt heel relaxed over en dat is ook de bedoeling. De ellende wordt haar gespaard en ik hoop ook dat het virus haar niet te pakken krijgt.
De auto rijdt heerlijk en we zitten samen te kicken. Manlief glimt als een glimworm. Lachen

We hebben gister spinazie gegeten met gekookt eitje en half kipfiletje en de shakes natuurlijk. Totaal 892 kcal gegeten.

Zaterdag 19 september 2020,

Even op de weegschaal gestaan en het gaat weer goed, gelukkig. Ik ben ruim onder de 68 kg. Blij toe. Kan weer mijn lange jurkje aan. Die hangt al 6 jaar in de kast, erg niet? Nu staat ie erg mooi.

We waren op tijd op en toch nog ff het huis gedaan en het bed verschoond en de wassen gedaan. Het ligt bijna allemaal weer in de kast. Heerlijk met dat weertje.
We wilden opschieten, want we gingen ook nog fietsen. Heb een heerlijk ijsje gegeten. Moest gewoon ff. Ook zalig genoten ervan, geen spijt. Hij is er ook weer af gefietst.
Nu weer gaan met die banaan. Ha ha ha...

Fijne avond allemaal en de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1362 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Gemberwortel 2 kcal
122 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
159 kcal

Avond
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Activplus 38 kcal
Ei 220 kcal
Volkoren vloer brood sesam 178 kcal
Suiker 40 kcal
kipkerriesalade 71 kcal
685 kcal

Tussendoor
kipkerriesalade 43 kcal
Water 0 kcal
Magnum classic 263 kcal
396 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 18:17    

Reageer met quote
Zondag 20 september 2020,

We hebben lekker een ontbijtje gedaan, wat boodschappen gedaan op de fiets en ff in de zon gezeten met een boek.

Al gauw werd ik na de lunch onrustig en besloot lekker te gaan rolschaatsen. Oooohhhh...wat heerlijk en die zon erbij en niet teveel wind.
Ik ga altijd bij een busstation zitten om die rolschaatsen om te doen, dan ben ik gauw op het asfalt. Dat is 10 minuten fietsen, gelijk een goede warming up en cooling down.

Eenmaal op de schaatsen kon ik niet meer ophouden. Het ging zo goed.
Van Brielle richting Zwartewaal, langs Heenvliet door de polder naar Spijkenisse. Ff op een bankje gezeten in de zon en toen weer door. Ha ha ha...ik kon mijn lol niet op...totdat...Blaren!!! Toen moest ik nog 10 km.
Thuis gekomen heb ik de schade opgenomen...nou...voorlopig ff niet schaatsen. Tot bloedens toe de linker hiel helemaal open en rechter hiel grote blaar, maar die heb ik doorgeprikt, maar ook onder mijn rechter voet bij de grote teen een grote blaar en linker voet zijkant een dikke blaar onder het eelt, auw. Baal enorm. Als de blaren over zijn, dan ga ik de zwakke plekken met kamperspiritus insmeren. Dan wordt de huid wat steviger en poeder in de rolschaatsen en veel betere sokken in de rolschaatsen. De stof zit te wrijven op de hielen, moeten gladde sokken zijn.

Maar....ik heb toch genoten!

Menu Totaal 912 kcal uit voeding en ruim 1437 kcal verbrand Erg blij

Laatst aangepast door Crebster op ma 21 sep 2020 18:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 18:20    

Reageer met quote
Maandag 21 september 2020,

Ontzettend slecht geslapen vannacht en een spierpijn op plaatsen, nou nou.... Heb ik weer. Ik leer het nooit, hihi...beter zo, dan helemaal niets doen.
Voorlopig ben ik out of order met die open hielen, kan geen schoen aan.

Maar wat een feestelijke dag, vandaag met onze mooie auto naar De Punt bij het Grevelingenmeer gegaan. Heerlijk de hele dag in de zon en maar lezen jongens. Zalig, zo genoten aan het water. Morgen weer.
Wel gezellig gemaakt inclusief koffie met een gevulde koek en een krentenbol.
Je weet maar nooit hoe lang we nog van het weer kunnen genieten.
Morgen zou het ook weer heerlijk weer zijn, dus gaan we weer met onze mooie bolide. Alleen geen lekkernijen meer, dat was eenmalig Lachen

Wens iedereen een fijne avond toe en groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1205 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Gemberwortel 2 kcal
186 kcal

Lunch
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Bio organic karnemelk 80 kcal
155 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Magere runderlappen 110 kcal
348 kcal

Tussendoor
kipkerriesalade 43 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Water 0 kcal
Krentenbol 134 kcal
Gevulde koek 246 kcal
516 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 18:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Volgende
Pagina 36 van 37