Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 73, 74, 75  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo'n kettlebell lijkt me ook gaaf, hihi. Maar ja, ik heb m'n hoelahoep waar ik heel blij mee ben. Dan voel je trouwens ook je spieren die je normaal niet gebruikt. Ik heb altijd spierpijn in m'n kont Lachen en ook in m'n middenrif Rollende ogen Maar ja, daar doe ik het voor, dan weet ik ook dat ik goed bezig ben geweest. Erbij gistermiddag heb ik ook nog gehoelahoept op Armin van Buren, echt gaaf muziek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Zo'n kettlebell lijkt me ook gaaf, hihi. Maar ja, ik heb m'n hoelahoep waar ik heel blij mee ben. Dan voel je trouwens ook je spieren die je normaal niet gebruikt. Ik heb altijd spierpijn in m'n kont Lachen en ook in m'n middenrif Rollende ogen Maar ja, daar doe ik het voor, dan weet ik ook dat ik goed bezig ben geweest. Erbij gistermiddag heb ik ook nog gehoelahoept op Armin van Buren, echt gaaf muziek!

Goedemorgen Zonnetje,

Een kettlebell erbij kan heel goed samen met hoelahoepen, omdat een kettlebell alle spieren pakt over heel je lichaam en het is weer eens wat anders. Je koopt ze voor nog geen 5 euro bij de Action. Ik heb een 4 kg kettlebell en dan de app er speciaal bij, ontzettend leuk om te doen. Zeker met muziek op de achtergrond. En dit kan je dus ook lekker doen thuis. En maar zwaaien met de bell. Ha ha ha..
Heb hier een link van de app geplaatst, kan je zien wat ik doe. Meestal core strength ( buik, billen en boven armen)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fitifyapps.kettlebell&hl=nl

Fijne dag vandaag en groetjes van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op vr 28 aug 2020 7:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 7:43    

Reageer met quote
Vrijdag 28 augustus 2020,

Vanmorgen met een hoop kabaal buiten wakker geworden. Ze verzinnen steeds weer nieuwe dingen om herrie te maken. Nu weer een riolering wat ze aan het doorspoelen zijn. Ze zijn er al uren mee bezig. 7:30 uur begonnen ze al ermee. Lekker bezig!

Het werd al goed gemaakt door mijn mannetje, want die had een ontbijtje gemaakt. Heerlijk, daar word je vrolijk van.
Misschien vandaag er nog ff tussenuit en overhemden halen voor manlief, want we hadden zulke mooie gezien voor de helft van de prijs. Nu is de helft van duur ook duur, maar oh zo mooi.

Gisteravond nog gewandeld. Had mijn regenjas mee, maar niet nodig. Toen kwam ik nog een gezellige buuf tegen en gekletst toen ik thuis kwam. Ook wel eens leuk. Verder hoor ik of zie ik niemand hier op de etage en dat is lekker rustig. Wij bemoeien ons met niemand, kunnen ze ook niets over je zeggen. Dat is hier heel erg met die oude mensen die niets te doen hebben.
Deurtje dicht en lekker genieten in het mooie huisje van ons.

Wens iedereen een fijne dag wat voor weer het ook is.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 757 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Ei 64 kcal
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
187 kcal

Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 55 kcal
139 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sla met slasaus 64 kcal
Ei 64 kcal
333 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Puntpaprika 8 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
Mandarijn 28 kcal
99 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 7:50    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je zegt: oude mensen die niks te doen hebben. Nou, de buurvrouw van mij is niet oud Lachen Maar die verveelt zich zeker ook om over mij te roddelen, maar boeien, ik kan er niet heel erg mee zitten eerlijk gezegd. Ik leef mijn leven en daar kan ze niks tegen zeggen.

Ik wilde ook wel gaan verhuizen, maar dat ik dus expres niet doen, want dan zijn zij blij en dat wil ik juist niet. Ik geniet hier mijn dagen en ik woon hier langer dan zij hier woont. Ze is er ook maar in komen wonen. En gelukkig zijn ze er niet altijd, dat geeft een opluchting voor mij. En ik sta boven hun, ik ga die briefjes die ze verstuurd nooit meer lezen. Trouwens de laatste briefje is al heel lang geleden die ik weggegooid heb. Ze kan zeker nu niks meer verzinnen Lachen Erbij zou zij wel willen dat ik ga verhuizen, maar dat gaat nooit gebeuren. Dan gaan zij maar verhuizen, een hutje op de heide, kan ze ook niet zeuren.
Maar als ze weer een briefje gaat sturen, gooi ik 'm gelijk in de container. Want dat is alleen maar negatief en ik ga niet met negatieve mensen om. Dat is mijn idee hierover. Zo had ik ook een vriendin, maar dat is geen vriendin meer, ze schreef een app-je waar leugens instonden. Nou de groeten denk ik dan, daar heb ik geen zin om vriendin mee te zijn. Ik ga alleen met positieve mensen om!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 10:20    

Reageer met quote
Zaterdag 29 augustus 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

Ohhh wat heb ik lang geslapen, nou ja geslapen...heb ook veel liggen draaien. Kon niet lekker liggen, alles deed pijn, maar toch geslapen en zelfs gedroomd dat ik ergens zat te vissen en ik zat onder de maden, bah!
Vandaag maar rustig aan doen en ff geen kettlebell. Als het droog blijft dan kunnen we nog gaan fietsen naar Hellevoetsluis of zo. Zien wel

Vanmiddag eten we een prakje macaroni, die had ik nog in de vriezer liggen. Dan hebben we die kcal. tenminste over de hele dag verbrand en vanavond een shake. Moet goed komen zo. Het afvallen gaat nog steeds goed, niet zo hard meer, maar gaat nu met onsjes eraf. Eet alleen wat ik mag en geen gekke dingen.

Gister toch nog ff naar Zuidplein gegaan met de auto deze keer en ook nog een prachtig overhemd gekocht en een trui voor mijn man. Dat was allemaal halve prijs en zo mooie kwaliteit. Zeer geslaagd en gauw weer naar huis gegaan. De mondkapjes plicht willen ze weer afschaffen in Amsterdam en Rotterdam, beter, want het is geen doen. Echt...mensen blijven weg en dat mondkapje is zo benauwd en akelig, zeker bij dat overdekte Zuidplein.
Ben tegen die vieze dingen en het helpt niets. Afstand houden, dat is beter.

Nou mensen, het is wat bewolkt hier in Brielle en er zou af en toe een bui vallen, maar we maken er toch een leuke dag van.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 869 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 66 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 73 kcal
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
Gemberwortel 2 kcal
148 kcal

Lunch
Macaroni Bolognese 262 kcal
Ei 110 kcal
Halfvolle melk 113 kcal
485 kcal

Avond
Water 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Mandarijn 28 kcal
178 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Jonagold 40 kcal
60 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 9:14    

Reageer met quote
zondag 30 augustus 2020,

Het is weer zondag...Bah!!! Echt hé, de meest saaie dag van de week. Kan er niets aan doen, maar oh wat ongezellig en dan die regen. Het houdt maar niet op. Lachen
We maken er maar wat van, eerst ff het huis fatsoeneren en dan maar weer lekker lezen.

Ondanks de regen een fijne zondag.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 785 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Karnemelk 73 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Mandarijn 28 kcal
176 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Mandarijn 28 kcal
167 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sperziebonen 63 kcal
Kipfilet 156 kcal
424 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Coca-cola zero peach 1 kcal
21 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 9:25    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

ja, het is weer zondag Lachen
Momenteel luister ik naar de preek van m'n eigen kerk, ook wel leuk om thuis te kijken en luisteren.

Eergisteren had ik weer iets, sjongejonge, nog maak ik er kwaad over. Ik heb alles opgeschreven in m'n boekje. Als je zin hebt, mag je het lezen.

Fijne zondag ondanks dat het regent. Veel leesplezier vandaag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 9:46    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

ja, het is weer zondag Lachen
Momenteel luister ik naar de preek van m'n eigen kerk, ook wel leuk om thuis te kijken en luisteren.

Eergisteren had ik weer iets, sjongejonge, nog maak ik er kwaad over. Ik heb alles opgeschreven in m'n boekje. Als je zin hebt, mag je het lezen.

Fijne zondag ondanks dat het regent. Veel leesplezier vandaag!!

Hallo Zonnetje,

Goedemorgen, hoe gaat het ermee? ja ik had het al in je dagboek gelezen.
Laat het maar met rust. Betreft die corona, tja...ik heb ook mijn bedenkingen met al die maatregelen, maar ik hou toch rekening met de kwetsbare mensen.
Geniet lekker en ga leuke dingen doen. Zo te lezen ben jij goed je dag doorgekomen zondag.
Hou je goed en maak je niet al te druk, doe ik ook niet.

Groetjes van Crebster en een fijne maandag, morgen wegen Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020 9:12    

Reageer met quote
Update zondag 30 augustus 2020,

Gister lekker mijn huis gedaan en 's avonds was het droog en 10 km gewandeld. Heerlijk! Erg snel gelopen deze keer. Ging zo lekker.

Maandag 31 augustus 2020,

Heerlijk ontbeten met manlief. Hij had alles al klaar staan. Gekookt eitje met cracker, zalig. Was niet de bedoeling, maar hij dacht dat het dinsdag was Lachen

We hopen vanmiddag nog ff te fietsen samen. Dat is lang geleden. Ff naar Hellevoetsluis.

Het eten is mager, ik ga zo mijn magere runderlappen opzetten, dat wordt weer smullen.
Tegenwoordig zie je verse kurkuma in mijn eet-lijstje staan. Dat doe ik 's morgens in de groene thee, samen met verse gemberwortel. Heel gezond en het werkt zuiverend.

Morgen weer wegen, kom maar op met de weegschaal, ik ga wel door! Duim

Fijne dag allemaal van Crebster.

Menu

Totaal 853 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Gemberwortel 2 kcal
186 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Blauwe bessen 16 kcal
Pruimen 32 kcal
187 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Magere runderlappen 110 kcal
348 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
133 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020 9:23    

Reageer met quote
Dinsdag 1 september 2020,

Disco Weer een halve kilo eraf cheerleader

Goedemorgen lieve mensen,

ja ja...de Creb gaat nog steeds lekker en we blijven doorgaan. Eet nog steeds niet erg veel en ik heb er helemaal geen last van. Soms heb ik zin om uit te gaan eten voor een keer of zo, maar dat is als ik 65 kg ben, dan gaan mijn man en ik lekker weer naar Oostvoorne. Jammie Eten

Je ziet het, met minder eten en veel beweging val je gewoon heel goed af en zeker met de shakes. Geen suiker, geen alcohol en foute vetten en zeker geen bewerkte producten.
Heb er nog steeds geen genoeg van en is goed vol te houden. Nu doe ik er meer fruit door de shake met de luch.Blauwe bessen en pruimen, heerlijk. Ben er blij dat die kilo's er eindelijk af zijn.

Gisteren ook nog lekker 25 km gefietst, het was heeeeerlijk. Fiets

Heb net een eboek gekregen dat ik lekker ga lezen, als het weer zo blijft. Het is bewolkt en zonnig, dus een wandeling vandaag zit er zeker in en misschien gaat mijn schatje mee.
Echt herfst weer en ik vind het gezellig zo. Ik geloof dat nu de zomer wel over is. Iedereen tevree, alleen ik heb het elke keer koud. Geef mij maar de zon en boven de 25 graden, dan voel ik me als een vis in het water. Ha ha ha...

Vandaag een rustig dagje, wilde de ramen doen, maar het gaat waarschijnlijk toch regenen, wacht het wel af. Het is meestal een aanslag op de schouders en rug en daar zit ik nu ff niet op te wachten. Morgen de keuken van de haven schoonmaken, dus ik moet opletten en nu niets forceren.

Wens iedereen een fijne dag,

Groetjes Crebster

Menu

Totaal 818 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Bio organic karnemelk 80 kcal
146 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Blauwe bessen 8 kcal
Pruimen 32 kcal
188 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Hachee, met zout 192 kcal
343 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Puntpaprika 8 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
141 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 8:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 73, 74, 75  Volgende
Pagina 33 van 75