Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 73, 74, 75  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Daar is Crebster weer en hoe. Wat een heerlijke week en wat hebben we geboft met het weer. Het leek wel Spanje. Het was heet, maar dat vinden wij dus heerlijk en willen beslist niet gaan klagen, daar ben ik te dankbaar voor met al die zon.
We hebben veel gelezen, gewandeld, gekaart en gefietst en ja...ook op de tandem, nou ik dacht dat ik niet meer bij kwam. Dat is teamwork hoor, maar het ging en wat was het warm Grap

We hebben ons lekker in de koelte van de boomgaard (appels -peren en pruimenbomen) verschanst, dat was onze redding, daar stond af en toe wat wind. Heel veel gelezen in de rust van de boomgaard, daar zat dus niemand. Die boomgaard met al zijn pracht stond er maar verpietert bij. Het fruit viel nu al op de grond zo een droogte en de bladeren vielen ook, het leek wel herfst. Gister ging de boer ze rapen en er appelmoes en perensap van maken.
Wij waren dus in Molenschot en wat een mooi gebied. Daar worden heel veel frambozen gekweekt, echt leuk om te zien hoe dat gaat. De boer gaf er uitleg over, toen we erom heen gingen wandelen.

We stonden dus op de boerencamping, nou...dat hebben we gemerkt. Ineens zat mijn man onder een giga grote straal van een bewatering. Die boer had vergeten de afsluiter erop te zetten. Stom Toevallig op dat moment stond ik in de caravan en deed net het kraantje aan van het keukentje. Snap je hoe ik geschrokken ben, want die grote straal van de besproeiing kwam keihard op het dak van onze caravan, tegelijk toen ik dat kraantje in de keuken open deed. Ik hoorde een gil van mijn man, dus ik dacht: 'Wat heeft ie nou, wat doe ik verkeerd?'
Man geschrokken en zeiknat, e-reader zeiknat en dagen niet kunnen lezen. Maar...ik had nog de boeken van Lucinda Riley in mijn Outlook staan en dus heb ik die gelezen via een app in mijn mobiel. Ging prima.

Donderdags kwam mijn man aan en was zo blij oor mij, want de e-reader deed het weer. Nou...ik was zo verbaasd, ik had die e-reader gehad van mijn liefste vriendin en eigenlijk al afgeschreven. Dus extra blij dat ie het weer deed. Wondertje?

Verder ging alles prima en heb heeeeeel veel 'Nee' gezegd, want het zijn echte bourgondiërs die vrienden waar wij bij stonden. Zij keek elke keer op als ik langs kwam toen ik in bikini liep, hihi...lekker slank.
Als afsluiter weer lekker uit wezen eten gegaan en gisteravond thuis gekomen.

Betreft het eten...hetzelfde patroon aangehouden als thuis met Dieet Pro. Dinsdag is mijn officiële weegdag en dan noteer ik het weer.

Ben superblij dat ik niet ben aangekomen, want dat weet ik wel.

Het voelt supergoed en blij dat ik weer thuis.

Al bij al een hele fijne onverwachte vakantie geweest in eigen land met tropische warmte en lekker er ff tussenuit geweest.

Wens iedereen een heel fijne zondag, want die hitte zijn we nog niet kwijt.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 984

Ontbijt:
Shake Dieet Pro met kwark

Lunch:
Dieet Pro met karnemelk

We eten vandaag als diner:
Aardappelen
Sla met slasaus
Gekookt ei
Mager runderlapje
Schepje jus

Tussendoor:
Cracker met filet Americain
Jonagold
Heel veel water, thee en 3 kopjes cafeïne vrije koffie met halfvolle koffiemelk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Wat fijn dat jullie zo'n fijne week hebben gehad.
Ik heb deze week vaak aan je gedacht, omdat ik weet hoe warm het kan worden in een caravan. Wij hebben ook een caravan gehad en ik heb er menig zweetdruppel laten vallen als ik in de caravan moest koken. Gelukkig hadden we de laatste jaren zo'n skottelbraai en kookten we buiten met mooi weer.

Fijn dat je in de boomgaard kon zitten. Geen last van wespen gehad?
En wat een geluk dat de e-reader het weer doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 11:24    

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Hoi Crebster,

Wat fijn dat jullie zo'n fijne week hebben gehad.
Ik heb deze week vaak aan je gedacht, omdat ik weet hoe warm het kan worden in een caravan. Wij hebben ook een caravan gehad en ik heb er menig zweetdruppel laten vallen als ik in de caravan moest koken. Gelukkig hadden we de laatste jaren zo'n skottelbraai en kookten we buiten met mooi weer.

Fijn dat je in de boomgaard kon zitten. Geen last van wespen gehad?
En wat een geluk dat de e-reader het weer doet.

Goedemorgen Dionbi,

Dank je wel voor je berichtje, leuk!
ja het was wel heet, maar we stonden ook gauw in de schaduw en dat was denk ik ons geluk. De avonden waren heerlijk en met koken was het wel warm, maar het ging goed.
Tja...we klagen gewoon niet, want de zon is ons alles. Normaal moet je daarvoor naar Spanje of Frankrijk en nu in ons heerlijke Nederland, want die is echt mooi. Zeker daar bij Molenschot. Betreft het koken, dat doe ik liever binnen, want dat gedoe om buiten te pielen met al dat gesjouw, Nee...dat hebben we nog nooit gedaan. Al die vliegen om je heen.
Er waren wel wat wespen, maar het viel mee en dat voor een boomgaard met overal rottend fruit. Mijn man is wel twee keer gestoken door een wesp, helaas.
Het was gewoon zalig en we kunnen er weer ff tegen. Gelukkig nog afgevallen ook Lachen

Fijne dag en tot schrijfs

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 8:48    

Reageer met quote
Maandag 17 augustus 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

Weer een zonnige dag en lekker temperatuurtje. Net het rundvlees opgezet, dat staat lekker te pruttelen.
Vanmiddag met mijn goede vriendin fietsen, ook weer leuk en lekker ff bijkletsen.
De was ligt al weer schoon in de kast, gestreken en wel, dus we kunnen weer verder.
Nu ff Douche

Fijne dag en geniet ervan

Groet van Crebster

Menu

Totaal 778 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
187 kcal

Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 55 kcal
139 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Andijvie 39 kcal
Runderlap 127 kcal
371 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
82 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 9:39    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Disco ja hoor, weer een kilo eraf en een gezond BMI Uitroep Dansen

Gistermiddag nog lekker gefietst met mijn allerbeste vriendin. Het was best spannend, want de wolken waren zo dreigend. De temperatuur wisselde flink. Lekker een bakkie gedaan bij paal 2 in Rockanje bij de strandtent. Nog niet geweest dit jaar en het was helemaal niet druk.

Toen ik thuis kwam heb ik lekker gekookt en daarna toch nog gaan wandelen, want mijn energie kan geloof ik niet op.

Totaal maandag 35,5 km en 1236 kcal verbrand. De week is goed begonnen. Heerlijk.

Dinsdag, 18 augustus 2020,

Lekker geslapen, ja vind je dat gek? Lachen
Wil straks nog buikoefeningen doen, die buik moet strakker. Dat kan alleen al er nog wat kilo's af gaan, maar wil het 'korset' goed verstevigen betreft mijn rug.
Vanmiddag gaan we nog ff Brielle in, als het goed is dan is er weer markt. Dat is zo gezellig in ons ouderwetse straatje.
Verder rustig aan en lezen op het balkon in de zon, als ie er is.

Iedereen een fijne dag en groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 833 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 105 kcal
160 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Blauwe bessen 16 kcal
155 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Gekookte bietjes 51 kcal
Runderlap 127 kcal
Ui 15 kcal
398 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
122 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 8:26    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Je gaat als een tierelier, wouw! Goed zo Crebster.
Deze week ben ik 1 ons aangekomen, nou dat is niet zo erg vind ik.
Samen ben ik 8.3 kilo afgevallen, wouw ben echt heel blij! En ik ben ook van m'n obesitas af (vorige week werd ik heel blij daarvan!)
Nog wel overgewicht, maar daar werk ik nu dus ook aan om een gezonde BMI te krijgen.
Leuk dat je naar de markt gaat, veel plezier!
Kan ik morgen misschien ook wel even doen in Hillywood, zal eens kijken of ik lekkere kaas kan kopen. En als het te druk is, is Zon zo weer weg Lachen
Fijne dag!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 11:04    

Reageer met quote
Woensdag 19 augustus 2020,

Het is weer een warme dag gelukkig, ik voel me daar zo goed bij. Alleen dat vochtige gedoe doet pijn aan mijn botten, maar ach...de zon schijnt en dat is zalig.

Vanmiddag ff een stukje fietsen naar de haven, keuken soppen en dan weer terug fietsen, dan heb ik mijn beweging ook weer gehad.

Wens iedereen een fijne dag toe en geniet.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 887 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
177 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
139 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Rodekool, blik / glas 48 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
450 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
122 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 8:53    

Reageer met quote
Donderdag 20 augustus 2020,

Goedemorgen allemaal,

Vandaag gooi ik mijn voeding en beweging over een andere boeg. Dat durf ik nu wel aan. Eens kijken hoe dat gaat met bijvoorbeeld het ontbijt.

Ontbijt was vandaag havermoutpap met lijnzaad, blauwe bessen en kaneel.

Lunch wordt een shake met karnemelk

Diner macaroni volkoren met wat luncheon meat en verse groente erin en wat tomaten puree.

Maar...ik heb ook mijn kettlebell weer gevonden en een giga leuke app om oefeningen te doen. Als je 20 minuten bezig bent, dan verbrand je 210 kcal en op de grond intensieve oefeningen voor de buik, 5 minuten 112 kcal.
Vandaag 1 x 5 minuten op de mat buikoefeningen gedaan en met de kettlebell 2 x 20 minuten.
Dus ruim 500 kcal verbrand. Ben helemaal blij en super fit. Nu moet die buik toch iets strakker worden. Lijkt wel gelatine plumpudding met landkaart Grap

Menu

Totaal 983 kcal

Ontbijt
Halfvolle melk 90 kcal
Havermout 112 kcal
Blauwe bessen 8 kcal
Lijnzaad 33 kcal
Water 0 kcal
Koffie 1 kcal
253 kcal

Lunch
Dieet Pro 73 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
148 kcal

Avond
Macaroni, volkoren 201 kcal
Ui 29 kcal
Knoflook 3 kcal
Tomatenpuree, geconcentreerd, blik 22 kcal
Verse kruiden 1 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
324 kcal

Tussendoor
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Jonagold 59 kcal
258 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 10:02    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoera voor je gezond gewicht!!

Ik heb ook een kettlebel gehad maar heb hem 1 keer losgelaten. Flinke deuk in het laminaat, toen mocht ik hem niet meer gebruiken van mijn man Lachen

Je bent super bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 20:09    

Reageer met quote
Update donderdagavond 20 augustus 2020,

Toch ook nog lekker gewandeld ook al was het erg warm, ha ha ha...lekker zweten. Tja...ik ga niet klagen. Nederland met zijn regen en vocht, brrrrr...zit er niet op te wachten. Gaan we daar weer over zeuren? Ik dus niet...geef mij maar 35 graden en ieder geval de zon!

Vrijdag 21 augustus 2020,

Beetje slecht geslapen, erg veel spierpijn door de kettlebell- en grond-buikspieroefeningen, hihi...terwijl ik altijd wel iets aan sport doe per dag, niet te geloven die spierpijn.
Lijk wel een oud wijf. Ha ha ha...

Vanmorgen de gym overgeslagen, eerst ff de spieren laten helen. Maar....wel de keuken gesopt en vanmiddag naar de haven gegaan om schoon te maken. Woensdag was het zo druk, toen was dat niet rendabel. Ik zei dat ik wel vrijdagmiddag terug zou komen en dat was dus vandaag...ben natuurlijk weer eens kreupel. Mijn lichaam wil dat eigenlijk niet meer, dat gewerk. Alles op zijn gemakkie doen, dan gaat het goed, maar van die uitspattingen wil mijn lijf niets van weten. Pech...ik doe het toch. Lekker ff lachen daar bij de haven met die mannen. Echt heel gezellig. Maar ik moet er voor boeten.

Wel lekker gegeten vandaag. In plaats van vlees, lekker gebakken champignons, uien, knoflook en bio puntpaprika in de sla met gekookt ei en wat aardappels. Was super lekker, nu had ik ook wel trek.
Heb nu ook een app die mij waarschuwt om een glas water te drinken. Ik moet er zeker 8 op per dag. Zeker na vanmiddag, dan zweet ik me een ongeluk.

Nu lekker ff rust en op de bank hangen.

Fijne avond allemaal van Crebster.

Menu

Totaal 954 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Ei 64 kcal
187 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Aardbeien 15 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sla met slasaus 69 kcal
Ei 64 kcal
Champignons 54 kcal
Ui 15 kcal
Knoflook 3 kcal
Puntpaprika 14 kcal
424 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
kipkerriesalade 57 kcal
190 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 19:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 73, 74, 75  Volgende
Pagina 31 van 75