Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Woensdag, 22 juli 2020,

Vanmorgen vroeg opgestaan en gewandeld. De club wilde tussentijds een bakkie doen met een klein plakje cake en dat was gezellig, maar net aan 5 km gelopen.

Straks nog ff poetsen in de keuken van de haven, dus dan heb ik weer genoeg beweging gehad vandaag. Ga altijd op de fiets, is toch ook weer 12 km.

Wens iedereen een fijne dag,

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 922 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Bio organic karne melk 80 kcal
135 kcal

Lunch
Zonnatura 100% rooibos 0 kcal
Water 0 kcal
Bio organic karne melk 80 kcal
Dieet Pro 55 kcal
135 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Bio organic karne melk 64 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Karbonade schouder 246 kcal
480 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
Cappuccino, met halfvolle melk 10 kcal
Cake 80 kcal
172 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2020 10:22    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel voor he bericht in mijn dagboek .
ik blijf mooi stabiel en wil niet heel veel meer afvallen .
ik eet gewoon alles met mate .Dat werkt goed .

succes met je shakes en meer normaal eten .

Fijne week .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2020 16:08    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Lekker fietsen en dan 12 kilometer heen en dus ook weer 12 kilometer terug denk ik?
Fijne dag gehad verder? Ik hoop het!

Ik hoor nu de bovenbuurman heel hard praten, echt ongelofelijk, ik geloof dat hij doof is, in elk geval wordt.
Maar ja, ik heb kan daar niet zo heel erg mee zitten. Ga zo nog even hard workout hoelahoepen doen met harde muziek Lachen Lachen LOL

Groetjes en liefs tante Zon ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2020 18:26    

Reageer met quote
Hallo lieve vriendinnen,

Eliza@ Knap dat je nu stabiel blijft. Ik ben er bijna en dan gaan we experimenteren wat we eten. Ben heel benieuwd of ook dat mij gaat lukken. De wil is er zeer zeker, dus afwachten. Blijf mij ook elke week op de dinsdag wegen. Dat het dan niet fout gaat.

Zonnetje@ Elke km die ik kan lopen of fietsen is mooi meegenomen, toch? ha ha ha...Heerlijk met je haren in de wind, ik geniet er zo van.

Donderdag 23 juli 2020,

Wat gaat de maand juli hard, zeg! En ook dus deze dag. Vanmorgen vroeg opgestaan, mij gepoedeld en haren mooi gemaakt. Toen samen met mijn man naar Hoogvliet gegaan, de markt op. Heb ook nog een leuk t-shirt gescoord, maatje M. Ben zo blij, hihi...Ook ander ondergoed met kant, ook maat M. Gaat de goede kant op. De broeken die ik nu draag zijn maat 38 en ook die gaan al aardig te groot worden. Alleen op de buik zit ie goed, wat een gein als ik maat 36 straks heb.

Vanmiddag koffie gedronken bij mijn oude lieve vriendin. Verleden week kon ze niet op mijn verjaardag komen en had ik haar gebakje opgegeten. Toen ik dat vanmiddag vertelde, schoot ze in de lach. Had nu weer hazelino's meegenomen. Die gaan per twee, maar...ik heb niet genomen, haar dochter komt elke dag langs en dat is zo een schat. Toen zei ik dat er ééntje voor haar in de koelkast staat. Dus...ben zo flink geweest, maar ohhh ik zou er een moord voor doen.
Maar tegelijkertijd trots dat ik die zooi niet heb gegeten. Mijn man had boodschappen gedaan toen ik vanmiddag weg was en .... hij had aardbeien voor me gehaald. Hij zei: Lekker voor in de mangoshake, hihi...en dat is ook zo.

Vanavond had ik een slavink, maar oh...ik vond het zo stinken. Lus geen vlees meer. Raar eigenlijk, niet? Was dol op varkensvlees, aar die lucht alleen al. Lijk wel zwanger Lachen

Net terug van wandelen, maar ik was zo in gedachten dat ik een brug te ver had genomen, dus nog langer gelopen en...heupen en rug te veel belast. Snap er niets van. Al maanden loop ik, fiets ik, maar mijn lichaam wil er maar niet aan wennen. Hoofd wil wel, maar lijf niet.
Nu een paar dagen rustig aan doen. Morgen gaan we naar vrienden die op de camping zitten in Molenschot. Hoop op wat mooi weer. Hoop niet dat ze gaan BBQ-en, want ik kan er niet meer tegen, die stank van vlees, brrrr....we gaan op tijd weg, hoop ik. Neem mijn appel en shake mee, dus om mij hoeven ze geen zorgen te maken. Tja...nog ff volhouden tot streefgewicht.
Ik laat morgen weten hoe dit is afgelopen, want ik weet niet waar dit naar toe moet gaan. Ik lus niets en alleen maar eigen prak. Pffff....

Nou lieve mensen, het is wat later dan normaal, dus fijne avond en voor straks lekker slapen.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 845 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Bio organic karnemelk 80 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
135 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 55 kcal
139 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Bio organic karnemelk 64 kcal
Jus 54 kcal
Tuinbonen extra fijn 68 kcal
Slavink 222 kcal
491 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
82 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 jul 2020 19:42    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Een slavink zou ik misschien nog wel lusten, maar ik heb dat met spekreepjes, dan word ik echt misselijk. Die geur alleen al, dan ben ik ook ineens zwanger ohhh Oooohhh daar weet ik niks van Lachen Lachen
Maar ik herken je verhaal zeker wel. Nee, dank je, ik hoef ook niet altijd vlees. Vandaag heb ik simpel gedaan, een vegetarische schnitzel op een boterham. En het was heerlijk!
Vanmorgen hadden ze het over een of ander vleessoort, daar zeg ik ook Nee tegen. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttt, voor mij dat dus niet meer. Het is ook varkensvlees, ik eet trouwens weinig varkensvlees. Alleen salami op mijn boterham en ham lust ik ook al niet. Moeilijke eter? Hihi, nou Nee, dat valt wel reuze mee. Anders hoefde ik nu niet af te gaan vallen, ik heb een tijd teveel genoten van lekker eten. Maar ja, nu geniet ik er ook nog van, maar dan af en toe met Skinnyminds. Daar ben ik heel blij mee dat ik dat uitgevonden heb.

Ga ook zo naar bed, welterusten!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jul 2020 20:35    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Een slavink zou ik misschien nog wel lusten, maar ik heb dat met spekreepjes, dan word ik echt misselijk. Die geur alleen al, dan ben ik ook ineens zwanger ohhh Oooohhh daar weet ik niks van Lachen Lachen
Maar ik herken je verhaal zeker wel. Nee, dank je, ik hoef ook niet altijd vlees. Vandaag heb ik simpel gedaan, een vegetarische schnitzel op een boterham. En het was heerlijk!
Vanmorgen hadden ze het over een of ander vleessoort, daar zeg ik ook Nee tegen. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttt, voor mij dat dus niet meer. Het is ook varkensvlees, ik eet trouwens weinig varkensvlees. Alleen salami op mijn boterham en ham lust ik ook al niet. Moeilijke eter? Hihi, nou Nee, dat valt wel reuze mee. Anders hoefde ik nu niet af te gaan vallen, ik heb een tijd teveel genoten van lekker eten. Maar ja, nu geniet ik er ook nog van, maar dan af en toe met Skinnyminds. Daar ben ik heel blij mee dat ik dat uitgevonden heb.

Ga ook zo naar bed, welterusten!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Ik val van me stoel van het lachen! kan je nagaan hoe ziek ik was toen ik zwanger was, wanneer mijn zus ( die woonde aan het slachthuis van hun) runderlappen ging braden of soep van dat rundvlees. Bah....Dat eet ik nu nog steeds niet. Ha ha ha...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 19:47    

Reageer met quote
Vrijdag 24 juli 2020,

Nou mensen...wat een geslaagde dag. Qua gezelligheid en....dat ik sterk was. Echt !
Ondanks af en toe een klein buitje, toch zonnig vandaag in Molenschot.
We waren dus bij vrienden op de camping daar. Koffie met roomsoes, ik niet genomen....toen lunch met warme gebakken broodjes...ik lekker shake genomen....bij de borrel...ik water met 1 plakje gekookte worst en een half handje pinda's. Meer niet, alleen ff voor de smaak.
Toen lekker op tijd naar huis gegaan en gekookt. Dus..Crebster is best sterk geweest.
Zag er tegenop, maar nu ik op bijna alles Nee had gezegd, merk ik dat ik steeds sterker ben geworden en achter mijn keuzes sta.
Ze waren bijzonder trots op mij dat ik zoveel ben afgevallen. Zij ging gelijk ook die shakes kopen. Ben benieuwd.
Hihi...voel me zo goed!

Waarschijnlijk als het nog mooi weer wordt, gaan we in Molenschot op de boerencamping een week een caravan huren en dan fietsen mee. Gaan we met die kennissen ff vakantie vieren, maar....ik blijf nog wel ff lijnen, ha ha ha...

Fijne avond allemaal van Crebster.

Menu

Totaal 826 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
135 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
129 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Broccoli 41 kcal
Kipfilet 125 kcal
367 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Gekookte worst 39 kcal
Mandarijn 55 kcal
Pinda's, gezouten 74 kcal
195 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 20:02    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Zo, lekker mijn huis schoon en bedje. Wassen draaien, dus het weekend kan weer beginnen.

Heb niet veel te vertellen vandaag, straks douchen en lezen. Vandaag ook geen patatjes. Lekker prutje met knoflooksaus vers op mijn cracotte. Jammie smullen

Fijne zaterdag allemaal.

Menu

Totaal 850 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
135 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Aardbeien 6 kcal
Mandarijn 28 kcal
173 kcal

Avond
Water 0 kcal
Kipfilet 156 kcal
Champignons 54 kcal
Uien rood 29 kcal
Knoflook 6 kcal
Puntpaprika 17 kcal
Knoflooksaus 62 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
440 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 80 kcal
103 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 jul 2020 12:39    

Reageer met quote
Zondag 26 juli 2020,

Op deze oersaaie dag lekker mijn kleding versteld. Had ook nog een hoop wasgoed en gelijk alles weg gestreken. Nou...dat was dus veel.
Heb 4 blouses versteld, 1 jurk en een topje van een soort satijn smaller gemaakt en een broek ingekort. Dus heb ik ze weer goed verdiend en hoef ik mijn leuke kleding niet weg te doen.
Het gaat nu echt leuk worden, veel mensen spreken mij aan dat ik zo ben afgevallen. Ben super trots en mijn mannetje zeer zeker. Echt leuk is dat.

Helaas wel weer kreupel naar bed, want als ik aan de naaimachine heb gezeten en ook nog een berg weg strijken, tja...dat is vragen om moeilijkheden, hihi...

Menu

Totaal 777 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Aardbeien 15 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sperziebonen 63 kcal
Karbonade schouder 236 kcal
500 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Mandarijn 41 kcal
123 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 9:00    

Reageer met quote
Maandag 27 juli 2020,

Het valt niet mee, zo duf als een konijn door de medicatie tegen de pijn in mijn lijf. Bah...maar goed...het is niet anders. Elke keer als ik maar wat extra's doe, moet ik er voor boeten en dat is best vervelend. Het hoort bij mij. Mijn man is dan super lief, hij wordt niet boos, omdat ik dan teveel doe, hij weet dat ik er niets aan kan doen, maar ook dat het over gaat. Meestal wel.

Vandaag een rustig dagje en ik hoop vanmiddag nog wat te doen betreft fietsen of wandelen. Ben wel erg duf...

Morgen weer wegen, het gaat nu niet meer zo hard. Heel soms een klapper, maar dat is nu met minder beweging deze week wel minder.

Wens iedereen een fijne nieuwe week van Crebster.

Menu

Totaal 746 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 29 kcal
163 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
139 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sla 8 kcal
Ei 64 kcal
Slasaus 66 kcal
Ui 7 kcal
Knoflook 3 kcal
Puntpaprika 14 kcal
363 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
82 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2020 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 27 van 93