Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh wat gaaf zeg, ga zo door!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 16:17    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Woensdag 1 juli 2020,

Hallo allemaal,

Ben een beetje laat vandaag met schrijven, maar ik had het druk. Eerst vroeg gewandeld vanmorgen met de club (7,5 km) van hier en vanmiddag gewerkt bij mijn lieve oude vriendin.
Toen heerlijk gekookt. Eindelijk eens volkoren macaroni met mager boterhamworst en een uitje erbij gebakken met gebakken ei. Nou, dat was smullen. Maanden geleden dat we macaroni aten. Maar....wel het eten op mijn bord afgewogen, anders zou je die hele pan leeg eten. Teveel gekookt natuurlijk, maar...alles wat over was netjes in de vriezer gedaan.
Ben beslist niet gezwicht voor een café noir bij de thee, want ik doe niet meer aan suikers. Het bevalt me prima.

Nou mensen, het was weer een heerlijke dag.

Menu

Totaal 1141 kcal ( nou nou!!!)

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Groene thee gember 20st/1,7g 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Macaroni, volkoren 161 kcal
Boterhamworst, mager 163 kcal
Ui 58 kcal
Tomatenpuree, geconcentreerd, blik 22 kcal
Tomatenketchup 13 kcal
Pesto 43 kcal
Ei 110 kcal
634 kcal

Tussendoor
Gemberwortel 3 kcal
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 66kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 66kcal

Filet americain mager 31 kcal
197 kcal

Helaas kreeg ik gister weer via mijn broer een email van het tehuis waar moeders zit, er heerst weer corona op haar afdeling en is weer gesloten..Ben erg bezorgd, maar ook betreft mijn broer en zus die zaterdag nog zijn geweest.
We hadden wat discussie betreft wel of niet gaan naar mijn moeder en ik zei dat ik het niet vertrouwde, omdat bij de overige etages wel corona heerst. Het moet gewoon eerst vrij zijn van dat virus.
Ze vonden het overtrokken dat ik nog niet wilde gaan, maar kijk nu....Ik vraag me af of mijn broer en zus nu in quarantaine moeten nu ze daar zijn geweest. Zus vertelde dat ze maandagmiddag opgepast heeft op de kleinkinderen.
Je begrijpt wel dat ik mij ernstig zorgen maak. Ik hoop voor niets.
Buiten dat...broer en zus behoren tot kwetsbare groepen, moeder weer alleen en opgesloten, snappen jullie dit verhaal, dan ik misschien ook???

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 18:38    

Reageer met quote
Donderdag 2 juli 2020,

Goedemorgen allemaal,

Wat heb ik geslapen zeg. Ben nog helemaal slapjes ervan. Ik ga straks douchen en voor het eerst de markt op in Hoogvliet. Ben benieuwd, als het te druk is ben ik weg. Maar wil graag kersen scoren, die zijn er nu en daar moet je dan van genieten. Misschien vanmiddag nog even wandelen, maar wel een korte route, want mijn spieren voel ik en daar moet je naar luisteren.
Vanavond bij mijn buren kaarten, ze heeft een ronde tafel en hoop dat we wat afstand kunnen houden. Om elke keer Nee te verkopen is ook wat. Het wordt een uitdaging, want die eten en drinken graag. Heb al gezegd dat wij dat niet doen. Na avondeten gebruiken wij alleen thee/koffie en water. Lekker goedkoop. Als ik maar win met kaarten, ha ha ha...Nee hoor, kan me niet schelen.

Fijne dag allemaal van Crebster.

Menu

Totaal 585 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Jus 54 kcal
Snijbonen 40 kcal
Ei 64 kcal
305 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Kersen 57 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 66 kcal
126 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 9:33    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Laatst had ik ook zo'n spierpijn, mijn spieren deden zo zeer dat ik ook even niet kon sporten. Dus rustig aan doen hoor.

Begrijp dat dus ook niet als er in het huis nog Corona heerst dat de helft van het huis open gaat. Dat is niet fijn, dus luister naar je eigen lichaam/verstand hoor. Ook al zeggen je broer of zus iets anders. Veiligheid voor jezelf is ook belangrijk lijkt me. Ook al is het moeilijk dat je je moeder mist, begrijp het wel.
Mijn moeder woont in het Noorden van het land, maar ik ga ook nog niet naar mijn moeder. Ten eerste moet ik dan met de trein en met een mondkapje op. Lekker warm zou ik zeggen en ach, ik kan gelukkig nog bellen en what's appen. Zelfs beeld bellen, maar dat doen we eigenlijk nooit.
Wel 2 keer gedaan met mijn broer, wel handig. Zo zag ik mijn neefje en nichtje ook even, dat is ook leuk.
En ik wil mijn moeder, broer, schoonzus, neefje en nichtje, zus en zwager ook verassen hoe ik afgeslankt ben, dus dat is een grote motivatie om ook hun weer te zien. Erbij is het nu denk ik ook drukker in de treinen, daar heb ik momenteel ook geen behoefte aan.
Succes verder, ik begrijp je zorgen helemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 11:13    

Reageer met quote
Vrijdag 3 juli 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

Wat een rare dag gister. We waren naar de markt gegaan en opeens werd ik me toch eng en beroerd. Wat stonk die markt. Het viel me op dat er zoveel dikke mensen liepen en ontzettend onverzorgd. Veel mensen liepen ongezond te hompen, hele wachtrij bij de snackkraam, bah... en dan denk je: 'Geen wonder dat er zoveel zieke en dikke mensen zijn'. Ontzettend zeg. Het schijnt dat we niet meer zonder eten op straat kunnen. Wij hebben ook wel eens wat gegeten onderweg, maar wat een rot gewoonte is het eigenlijk.
Was al een hele tijd niet buiten mijn stadje geweest, dus dit was weer de eerste keer op een markt in Hoogvliet, maar wat een armoedige bende is dat zeg.
We waren vroeg en het was goed te doen. Lekker fruit gehaald, want ik ben gek op abrikozen.Doen mij denken aan Frankrijk die we op zo een lokale markt haalden.
In het begin werd er op de markt goed afstand gehouden, dat viel mee, maar later toen we naar de auto terug liepen over de markt, toen zaten de mensen boven op elkaar bij bijvoorbeeld de groente kraampjes. Ach...de mens wordt nonchalant en al graaiende vergeten ze die anderhalvemeter maatregel.

Gisteravond voor het eerst op visite bij de buren geweest, was gezellig. Ze hadden van alles op tafel staan, maar zowel mijn man en als ik, namen niets. Ik zat op mijn eigen groene thee en water. Prima zo. Mijn man nam een alcoholvrij biertje 0,0%. Alleen hij had cafeïne koffie gedronken en heeft de hele nacht lopen spoken, de arme schat. Voortaan nemen we onze koffiepads ook maar zelf mee. Ha ha ha...Lekker goedkoop zijn wij, als we op visite gaan. Maar het was gezellig en fijn dat we elkaar weer eens zagen. Ze zitten vaak op de camping.

Vandaag een rustig dagje, maar ga wel fietsen vanmiddag. Ff uitwaaien. Blijf lekker op mezelf, dat heb ik toch het liefst, dan bij al die drukte...brrrr...

Groetjes van Crebster en geniet van weer een nieuwe dag.

Menu 932 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Melk, mager 88 kcal
168 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
Pruimen 32 kcal
186 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Slavink 166 kcal
400 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Abrikoos 21 kcal
Kersen 57 kcal
178 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 9:37    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Zo zeg dat de mensen allemaal op straat friet gaan kopen. Zelf ben ik dus niet zo, ik ga liever naar de heerlijkste cafetaria en ijssalon in Hilversum. Dan weet ik dat ik heerlijke patat of ijs krijg. Als ik dit doe, wel eens met een vriendin. Maar dat is alweer een tijdje geleden en ik heb er niet eens zo'n behoefte meer aan.
Laatst heb ik patat voor in de oven gekocht bij de Jumbo, heerlijk was dat ook.

Leuk dat het zo gezellig was bij de buren.

Veel fietsplezier vandaag!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 10:15    

Reageer met quote
Zaterdag 4 juli,

Gister ging het fietsen niet door. We hebben onze papieren eens uitgezocht en had een papierversnipperaar mogen lenen. Twee vuilniszakken vol, ha ha ha..dat ding stond elke keer op rood, zo heet werd ie. Dus elke keer wachten. Om je rot te lachen. Mijn man maar doorduwen met dat papier.
Toch 's avonds nog gelopen, want tja...we gaan natuurijk niet lui worden.
Ik loop nu gemiddeld 6, 2 km per uur. Nooit gedacht dat ik dat ooit kon.

Elke keer een mooie foto, als ik iets moois ziet. Leuk voor op de achtergrond.

Vandaag een saaie bewolkte dag. Weet niet wat ik ga doen...Lezen??? Deel 5 van de zeven zussen.

En...Frietjesdag...Jammie!!! Kijk ik altijd zo naar uit.

Groetjes van Crebbie.

Menu

Totaal 965 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 183 kcal
Airfryer, kalfskroket, Mora 193 kcal
Mayonaise 133 kcal
573 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 80 kcal
83 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 12:56    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Wat een wind zeg vandaag. Dat wordt wandelen i.p.v. fietsen. Vandaag hebben we lekkere Galiameloen met rauwe ham. Heerlijk en even wat anders.
We hebben deze week veel fruit gegeten, niet veel, maar wel gevarieerd en toch afvallen. Dat vind ik wel fijn. Dan weet ik dat ik na mijn streefgewicht behaald te hebben, gewoon lekker fruit kan blijven eten. Niet te overdreven natuurlijk.

Eerst weer ff het huis doen en mijn bedje verschonen, staat zoveel wind, dat het zo droog is. Duim

Iedereen een fijne dag toegewenst.

Menu

Totaal 876 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Magere melk 90 kcal
170 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Jus 54 kcal
Broccoli 47 kcal
Ei 64 kcal
312 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Galiameloen 95 kcal
Rauwe ham 45 kcal
240 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 11:02    

Reageer met quote

Gistermiddag toch nog lekker gewandeld, maar ooooh wat een storm. Ik dacht nu ik zo ben afgevallen dat ik zo om zou waaien. Lachen
Het fietsen mis ik wel hoor en ook het skeeleren, maar met wind is het niet te doen. Wind??? Storm!

Maandag 6 juli 2020,

ja ja...wat een dag en ga zo ff mijn huis soppen. Nog niets gedaan. Heb het druk met beantwoorden weegclub. Hele taak heb ik hieraan.

Vanmiddag ff wandelen met mijn man, lopen wel erg langzaam, hihihi...maar ben blij als ie het doet.

Morgen wegen Disco

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 679 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Magere melk 72 kcal
152 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Jus 54 kcal
Sla 8 kcal
Ei 64 kcal
273 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
100 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 12:04    

Reageer met quote
Wat had ik een pech gisteren. Ik dacht nog even te gaan fietsen en dat ik het wel zou gaan redden voordat de bui los barstte, 'no way'...deze dame zeik en zeik nat thuis gekomen, ha ha ha..
Maar...wel ruim 1000 kcal verbrand. Foto onderweg gemaakt in de zon met een zwarte zwaan. Daar kan ik zo blij van worden.

Dinsdag 7 juli 2020

Disco 8 ons eraf Dansen cheerleader

Ben super trots op jezefl, want al 9 weken resultaten geboekt. Moet nu no 8 kg. Nou...dat moet toch lukken, nietwaar?

Straks naar de kapper, daar heb ik zo een zin in. Ook dat was al weer 9 maanden geleden dat ik gegaan ben.

Fijne dag allemaal van Crebster.

Menu

Totaal 769 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 64 kcal
Jus 54 kcal
Rodekool, blik / glas 48 kcal
Magere runderlap 110 kcal
359 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
100 kcal

Ben weer netjes en lichter en met highlights. Zo super gevoel hierbij Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 8:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Pagina 22 van 23