Auteur |
Bericht |
Corrie In memoriam

Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
Odette schreef: | Zo ontstaan de meest interessante recepten, door een foutje of doordat je een ingredient niet hebt. Hoe is 'ie geworden??
Bij ons is er na zingen ook een borreltje/glaasje wijn, maar mijn vriendin wilde nooit blijven en ik moest altijd nog met de hond uit dus had ik ook geen zin. Is maar goed ook. Maar als er iemand jarig is en trakteert, dat is wel eens moeilijk ja.... | ik heb de vorm randen leeggesnoept dat smaakte prima. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 mei 2010 17:02 |
|
 |
|
 |
Meeri Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 13760 Dieet: low carb Woonplaats: Aruba
|
|
WAUW meis ONDER de 100... ...ik had niet in de gaten dat je ook hier zat...op de gokafdeling  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 mei 2010 20:21 |
|
 |
Corrie In memoriam

Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
Meeri schreef: | WAUW meis ONDER de 100... ...ik had niet in de gaten dat je ook hier zat...op de gokafdeling  | haha ik zat in de twijfel fase, maar nu weet ik wat ik wil GOKken. Dus verhuisd naar dit draadje. Nu moet er alleen nog bij mijn dieet komen te staan "Ik waag een gokje" maar dat regel ik nog wel een keer. Het staat nu onder mijn berichten |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 mei 2010 21:35 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 40133 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 9:36 |
|
 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Odette schreef: | https://www.weegclub.nl/forum/stel-hier-je-forum-vragen-ook-voorprofiel-aanpassingen-t11138.html
Maar bedenk dat Ellen met vakantie is, dus het kan even duren... | ik heb geen haast het komt wel een keertje.
Vanmorgen was de weegschaal minder vriendenlijk, maar dat kon gebeuren dus ik ga lekker door  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 10:40 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Ontbijt: 1 wasa cracker met grasboter en kaas
tussendoor:koffie een plakje beorenmetworst met roomkaas
lunch: Quiche
tussendoor: reepje kaas
diner: omelet spek sla en sperzibonen
snack: handje noten
Laatst aangepast door Corrie op do 20 mei 2010 22:42, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 10:42 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Vanmorgen naar de supermarkt geweest en noten ingeslagen. Alle bakjes gemengede noten bevatten pinda's tenminste bij deze super wel. Dus walnoten/makkedames/casshew gekocht en zelf door elkaar gemengt en in een tupperbak gedaan. Dus lekker gemengt vanavond 1 handje hoeveel gram is dat ongeveer want ja je hebt een handje en een handje
Bay the way de quiche smaakt prima ondanks de monchou ipv slagroom zowel warm als koud. En hij vult enorm  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 14:25 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 15:30 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Kaatjekat schreef: | Corrie schreef: | Dus lekker gemengt vanavond 1 handje hoeveel gram is dat ongeveer want ja je hebt een handje en een handje |
Blz. 117 en 127 10 - 15 (halve) voor een tussendoortje. Pinda's zijn trouwens geen noten maar peulvruchten, maar je mag ze wel samen met noten eten hoor! | O nou ja ik dacht ik koop gewoon noten en meng zelf voor de volgende keer weet ik het. Dat is wel een klein handje Ik vergeet mijn tussendoortjes helemaal, is ook niet erg natuurlijk. Maar het verwonderd me wel hoe weinig honger ik heb . |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 16:23 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 40133 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Ik doe altijd 30 gram, even afwegen. Misschien is dat teveel voor een tussendoortje, maar zo doe ik dat dus. Zoek een bakje waar het in past en dan hoef je niet steeds te wegen... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 mei 2010 16:33 |
|
 |
|
|