Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie's finale countdown

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Odette schreef:
Zo ontstaan de meest interessante recepten, door een foutje of doordat je een ingredient niet hebt. Hoe is 'ie geworden??

Bij ons is er na zingen ook een borreltje/glaasje wijn, maar mijn vriendin wilde nooit blijven en ik moest altijd nog met de hond uit dus had ik ook geen zin. Is maar goed ook. Maar als er iemand jarig is en trakteert, dat is wel eens moeilijk ja....
ik heb de vorm randen leeggesnoept Lachen dat smaakte prima.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote
WAUW meis ONDER de 100... Disco cheerleader Disco ...ik had niet in de gaten dat je ook hier zat...op de gokafdeling Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 19:21    
In memoriam

Reageer met quote
Meeri schreef:
WAUW meis ONDER de 100... Disco cheerleader Disco ...ik had niet in de gaten dat je ook hier zat...op de gokafdeling Lachen
haha ik zat in de twijfel fase, maar nu weet ik wat ik wil smullen GOKken. Dus verhuisd naar dit draadje. Nu moet er alleen nog bij mijn dieet komen te staan "Ik waag een gokje" maar dat regel ik nog wel een keer. Het staat nu onder mijn berichten

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/stel-hier-je-forum-vragen-ook-voorprofiel-aanpassingen-t11138.html
Maar bedenk dat Ellen met vakantie is, dus het kan even duren...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 8:36    
In memoriam

Reageer met quote
Odette schreef:
https://www.weegclub.nl/forum/stel-hier-je-forum-vragen-ook-voorprofiel-aanpassingen-t11138.html
Maar bedenk dat Ellen met vakantie is, dus het kan even duren...
ik heb geen haast Erg blij het komt wel een keertje.
Vanmorgen was de weegschaal minder vriendenlijk, maar dat kon gebeuren dus ik ga lekker door Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 9:40    
In memoriam

Reageer met quote
Ontbijt: 1 wasa cracker met grasboter en kaas
tussendoor:koffie een plakje beorenmetworst met roomkaas
lunch: Quiche
tussendoor: reepje kaas
diner: omelet spek sla en sperzibonen
snack: handje noten

mijn babbels

Laatst aangepast door Corrie op do 20 mei 2010 21:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 9:42    
In memoriam

Reageer met quote
Vanmorgen naar de supermarkt geweest en noten ingeslagen. Alle bakjes gemengede noten bevatten pinda's tenminste bij deze super wel. Dus walnoten/makkedames/casshew gekocht en zelf door elkaar gemengt en in een tupperbak gedaan. Dus lekker gemengt vanavond 1 handje Rollende ogen hoeveel gram is dat ongeveer want ja Rollende ogen je hebt een handje en een handje Rollende ogen Lachen Lachen Lachen
Bay the way de quiche smaakt prima ondanks de monchou ipv slagroom zowel warm als koud. En hij vult enorm Smile

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 13:25    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Corrie schreef:
Dus lekker gemengt vanavond 1 handje Rollende ogen hoeveel gram is dat ongeveer want ja Rollende ogen je hebt een handje en een handje Rollende ogen Lachen Lachen Lachen

Blz. 117 en 127 10 - 15 (halve) voor een tussendoortje. Pinda's zijn trouwens geen noten maar peulvruchten, maar je mag ze wel samen met noten eten hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 14:30    
In memoriam

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Corrie schreef:
Dus lekker gemengt vanavond 1 handje Rollende ogen hoeveel gram is dat ongeveer want ja Rollende ogen je hebt een handje en een handje Rollende ogen Lachen Lachen Lachen

Blz. 117 en 127 10 - 15 (halve) voor een tussendoortje. Pinda's zijn trouwens geen noten maar peulvruchten, maar je mag ze wel samen met noten eten hoor!
O nou ja ik dacht ik koop gewoon noten en meng zelf Lachen Lachen Lachen voor de volgende keer weet ik het. Rollende ogen Dat is wel een klein handje Rollende ogen Lachen Lachen Lachen Ik vergeet mijn tussendoortjes helemaal, is ook niet erg natuurlijk. Maar het verwonderd me wel hoe weinig honger ik heb Erg blij.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 15:23    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik doe altijd 30 gram, even afwegen. Misschien is dat teveel voor een tussendoortje, maar zo doe ik dat dus. Zoek een bakje waar het in past en dan hoef je niet steeds te wegen...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 mei 2010 15:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 10 van 41