Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie's finale countdown

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk maar ook druk denk ik, vergeten te eten Geschokt naja kan je wat tussendoor eten als je trek hebt smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Ellen schreef:
Leuk maar ook druk denk ik, vergeten te eten Geschokt naja kan je wat tussendoor eten als je trek hebt smullen
toen ik om 8 uur mijn bed uit ging en even snel in mijn badjas naar het schaapje toe liep. Zag ik dat het vruchtvliezen al gebroken was. Ik ben alleen thuis vandaag dus even snel naar binnen om mijn kleren aan te trekken en weer terug naar moederschaap. Even gevoeld of het goed lag, toen voelde ik een staartje dacht ik, haha maar toen ik het terug duwde bleek het een oortje te zijn. Eigenlijk al een klein beetje het voorteken van een drieling die hebben heel vaak een afwijkende ligging. Dus even netjes het kopje goed gelegd en de pootjes opgezocht zodat het op de juiste manier geboren kon worden. Daarna nummer twee ter wereld geholpen die had wel de juiste positie ingenomen Lachen twee best wel grote lammen. Toch voor de zekerheid nog even gevoeld en ja hoor ergens in de verte voelde ik nog een pootje Lachen Lachen Lachen waar dus nog een lammetje aan vast zat. Nog even een klein beetje strijd gevoerd want als ik aan het pootje trok werd er heftig terug getrokken Lachen maar toen ik het kopje had gevonden was er ook voor deze kleine spruit geen weg meer terug.
Een hele mooie drieling

nog geen kwartiertje oud Erg blij
Daarna naar binnen om op te schrijven van welk schaap en hoeveel lammetjes, geboortedatum. En tja Rollende ogen die lijst licht bij de computer Grap Rollende ogen dus snel even een foto wezen maken voor facebook, mail gecheckt enz. daarna weer even bij moeder en kinderen kijken of het goed gaat en of ze al kunnen staan en zo gaat het de hele ochtend eigenlijk een beetje tot ik een hal uurtje gelden dacht Geschokt ik heb nog niet eens gegeten. Dus snel een protiplus reep gegeten en een paar eitjes in de eierkoker gedaan en een bouillonntje gemaakt

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012 12:23    
In memoriam

Reageer met quote
Schaam Schaam dit bericht hoorde eigenlijk in mijn babbels na ja pech nu staat het hier Lachen Lachen Lachen ik was het al kwijt Lachen Lachen Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Hgm91
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Corrie schreef:
Ellen schreef:
toen ik om 8 uur mijn bed uit ging en even snel in mijn badjas naar het schaapje toe liep. Zag ik dat het vruchtvliezen al gebroken was. Ik ben alleen thuis vandaag dus even snel naar binnen om mijn kleren aan te trekken en weer terug naar moederschaap. Even gevoeld of het goed lag, toen voelde ik een staartje dacht ik, haha maar toen ik het terug duwde bleek het een oortje te zijn. Eigenlijk al een klein beetje het voorteken van een drieling die hebben heel vaak een afwijkende ligging. Dus even netjes het kopje goed gelegd en de pootjes opgezocht zodat het op de juiste manier geboren kon worden. Daarna nummer twee ter wereld geholpen die had wel de juiste positie ingenomen Lachen twee best wel grote lammen. Toch voor de zekerheid nog even gevoeld en ja hoor ergens in de verte voelde ik nog een pootje Lachen Lachen Lachen waar dus nog een lammetje aan vast zat. Nog even een klein beetje strijd gevoerd want als ik aan het pootje trok werd er heftig terug getrokken Lachen maar toen ik het kopje had gevonden was er ook voor deze kleine spruit geen weg meer terug.
Een hele mooie drieling

nog geen kwartiertje oud Erg blij
Daarna naar binnen om op te schrijven van welk schaap en hoeveel lammetjes, geboortedatum. En tja Rollende ogen die lijst licht bij de computer Grap Rollende ogen dus snel even een foto wezen maken voor facebook, mail gecheckt enz. daarna weer even bij moeder en kinderen kijken of het goed gaat en of ze al kunnen staan en zo gaat het de hele ochtend eigenlijk een beetje tot ik een hal uurtje gelden dacht Geschokt ik heb nog niet eens gegeten. Dus snel een protiplus reep gegeten en een paar eitjes in de eierkoker gedaan en een bouillonntje gemaakt

Wat lijkt me dat bijzonder om deze beestjes ter wereld te brengen!!!
Echt zo leuk dat je dit met ons wilde delen! Wat een leuke foto ook!
Heel bijzonder Corrie!
Liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Geweldig om zo'n band met je dieren te hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 12:06    
In memoriam

Reageer met quote
Coby schreef:

Ik vind het heel leuk om te doen en ik kan het ook goed Schaam Schaam dat mag ik eigenlijk niet van mezelf zeggen Schaam Schaam
De dieren arts verdiend niet veel aan ons, hij komt er alleen maar aan te pas als het een keizersnee moet worden. En als de schapen geënt moeten worden tegen Enterotoxemie (Het Bloed).

Alleen een beetje jammer dat mijn rug het niet leuk vind, anders zou ik het veel vaker schapen verlossen. Nu doe ik het alleen als ik alleen thuis ben.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 12:29    
In memoriam

Reageer met quote
vanmorgen weer vergeten te eten dus tussen door even een handje noten en bouillon gegeten.
Straks even een shake.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 12:30    
In memoriam

Reageer met quote
gisteren avond spinazie/roerei gegeten.
's avonds netjes aan de cola light

vandaag begint met vasten, want ik moet nuchter bloedprikken. Ik ga zo even kijken of ik wel water mag drinken Verward ik denk het wel.
Vanmiddag een shake en wat salade met yogurt dressing
en vanavond broccolli/gourgetsoep. Tussen door een atkinscracker met 15+ smeerkaas

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2012 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Hgm91
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Corrie schreef:
Coby schreef:

Ik vind het heel leuk om te doen en ik kan het ook goed Schaam Schaam dat mag ik eigenlijk niet van mezelf zeggen Schaam Schaam
De dieren arts verdiend niet veel aan ons, hij komt er alleen maar aan te pas als het een keizersnee moet worden. En als de schapen geënt moeten worden tegen Enterotoxemie (Het Bloed).

Alleen een beetje jammer dat mijn rug het niet leuk vind, anders zou ik het veel vaker schapen verlossen. Nu doe ik het alleen als ik alleen thuis ben.

Hahaha nou dat mag jij best over jezelf zeggen hoor! Erg blij Erg blij
Het is heel bijzonder dat je dat zo goed kunt en dat je helpt om de beestjes ter wereld te brengen. Veel liefs van mij en sterkte met het vasten vandaag! x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2012 8:39    
In memoriam

Reageer met quote
ik wacht nog even tot mijn wasmachne klaar is, dan kan mijn was naar buiten. Daarna snel richting de prikmevrouw Lachen Lachen Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2012 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Pagina 38 van 41