Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie's finale countdown

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Vandaag maar een start gemaakt met Weight care, ik heb het wel eens eerder gaan en ben toen 20 kilo afgevallen. Ik zie de weegschaal maar niet zakken en baal daar vreselijk van. Dus maar even streng voor deze dame. Ik zal mijn gewicht maar weer eens plaatsen en nu moet het naar beneden inplaats van heen en weer Heel heel boos

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2010 11:11    
In memoriam

Reageer met quote
vanmorgen begonnen met een aardbeienshake, en halverwege de ochtend een bouillonnetje. Vanmiddag een maatlijdreep, niet echt mijn favoriet, maar het vult wel lekker. Anderhalf uur gesport bij de fitnes waarvan 25 min crosstrainer. Thhe met een tusssendoorreepje, best wel te eten trouwens en straks nog een bouillonnejte en eens kijken wat ik vanavond mag eten. Ben eerst mijn oude voorraad maar eens aan het opmaken, want ik had nog heel veel zakjes en repen liggen. En dat is eigenlijk natuurlijk ook weer zonde

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2010 15:32    
In memoriam

Reageer met quote
chinese groentesoep en chocolade dessert, het eerste ging wel maar het tweede was echt niet om te eten brrr, nou ja als de weegschaal maar leuk gaat doen. Het was wel te doen vandaag op de dessert na dan, maar ook dat overleef ik wel.
Ik had ook een nieuwe doos gekocht, jammer genoeg zit de ommelet er niet bij. Die vond ik juist altijd zo lekker Verward .

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2010 17:48    
In memoriam

Reageer met quote
Vanmorgen weer begonnen aan de shakes 2 onsjes eraf, dat viel wel een klein beetje tegen. Maar ik moet eigenlijk volgende week maandag kijken. Heb geen geduld he Lachen Lachen Lachen

Gisteren niks gezondigd, moet alleen even rauwkost erbij eten. Gisterenavond een appel ipv wijn Verward genomen.

Ik ben best trots op mezelf en nu volhouden he.\Ik ga even op zoek naar iemand die ook net is begonnen met WC

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2010 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
volhouden corrie Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2010 18:07    
In memoriam

Reageer met quote
Carla schreef:
volhouden corrie Lachen
ja dat was ik wel van plan Erg blij

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2010 18:29    
In memoriam

Reageer met quote
Gisterenavond op de verjaardag toch nog wijn gedronken en een paar chippies, tja ik kan daar niet afblijven he. Nou ja vandaag weer netjes volgens het boekje.
Vanmorgen Musli met yogurt, vanmiddag een reep en tussen door een paar keer bouillon en een snackreep
vanavond de past met broccoli en rauwkost.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 17:53    
In memoriam

Reageer met quote
de weegschaal was zeer vriendelijk vandaag terwijl ik toch wel iets gezondigd heb. Maar het is wel een motivatie om door te gaan Erg blij

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2010 10:19    
In memoriam

Reageer met quote
vanmorgen een smoohtie met vruchtensap. Dat is eigenlijk wel mijn favo ontbijt lekkerder dan vanille enzo. Binnen kort kun je WC ook op internet met meer smaken los kopen dan ben je niet meer aan verplichte smaken verbonden en kun je dus een doosje met je lekkerste smaken kopen. En kun je de smaken die je niet lekker vind laten voor wat ze zijn. Dus ik hoop dat het snel zover is. Want dan komt er zeker een doos ommelet Lachen Lachen Lachen en zeker geen vanille meer

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2010 10:24    
In memoriam

Reageer met quote
vanmorgen Musli en yogurt. Gisteren ommelet gegeten dat vind ik echt de lekkerste WC maaltijd. Maar ja er zat maar één zakje in de doos Sip

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 apr 2010 9:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 3 van 41