Auteur |
Bericht |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Corrie schreef: | moet gewoon niet het eerste glaasje nemen dan gaat het goed | Daar heb ik ook last van en denk dat het aan je voornaam ligt, die van mij is ook zo.
En ik ben nog steeds op zoek naar mijn rem, nog niet gevonden....................................................................
Dus je bent de enige niet hoor_________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 13:42 |
|
 |
|
 |
Corrie In memoriam

Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
weervrouw schreef: | Corrie schreef: | moet gewoon niet het eerste glaasje nemen dan gaat het goed | Daar heb ik ook last van en denk dat het aan je voornaam ligt, die van mij is ook zo.
En ik ben nog steeds op zoek naar mijn rem, nog niet gevonden....................................................................
Dus je bent de enige niet hoor | een naam genoot, als ik de fles maar niet opzoek gaat het goed maar als ik denk "ach één glaasje maar" is de fles ineens zo maar leeg  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 14:22 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Daarom koop ik tegenwoordig van die leuke eenspersoonsflesjes... daar gaan 2 glaasjes uit, precies genoeg voor de zaterdagavond.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 14:27 |
|
 |
Corrie In memoriam

Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
Kaatjekat schreef: | Alleen drank in het weekend?  | Ik wil eigenlijk gewoon, alleen drank bij feestjes of als er visite is het is gewoon niet goed voor me dus ik moet het gewoon verder laten, en alleen als er iets te vieren valt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 14:28 |
|
 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Kaatjekat schreef: | Daarom koop ik tegenwoordig van die leuke eenspersoonsflesjes... daar gaan 2 glaasjes uit, precies genoeg voor de zaterdagavond.  | dan ga ik toch op zoek naar de volgende fles, dat weet ik nu al  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 14:29 |
|
 |
ijgenwijs Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-3-2009 Berichten: 167 Dieet: Grip op Koolhydraten Woonplaats: Zuid-limburg
|
|
Hoi Corrie, volhouden zeg. Je gaat weer goed !
Ik weet niet of je rode of witte wijn drinkt, maar witte wijn zou je kunnen "spritzen" zo heet dat op het duits, weet of het ook zo geschreven wordt.
Dan doe je spa rood bij je wijn 1/2 en 1/2 of wat je lekker vind.
Het is echt wel lekker, vooral als het goed gekoeld is.
Groetjes van Andrea |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 14:34 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
ijgenwijs schreef: | Hoi Corrie, volhouden zeg. Je gaat weer goed !
Ik weet niet of je rode of witte wijn drinkt, maar witte wijn zou je kunnen "spritzen" zo heet dat op het duits, weet of het ook zo geschreven wordt.
Dan doe je spa rood bij je wijn 1/2 en 1/2 of wat je lekker vind.
Het is echt wel lekker, vooral als het goed gekoeld is.
Groetjes van Andrea | ik heb er wel eens warer bijgedaan maar vond dat niet lekker, Nee ik moet het gewoon laten staan. Vorige week lukte dat ook ik ben gewoon een slappeling  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 14:54 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Nee Corrie, niet negatief denken! Als je zo gaat beginnen zet je de valkuil wagenwijd open voor alle andere shi*t waar dat op van toepassing kan zijn.
Ik koop elke zaterdag als we boodschappen doen 1 flesje en daar kan ik dan 2 glazen uit drinken.
Misschien moet je jezelf afvragen waarom je die alcohol drinkt? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 15:00 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Kaatjekat schreef: |
Misschien moet je jezelf afvragen waarom je die alcohol drinkt? | ik denk dat ik dat wel weet  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 15:19 |
|
 |
Meeri Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 13760 Dieet: low carb Woonplaats: Aruba
|
|
Corrie, ik heb de knop kunnen omzetten...ik drink alleen nog wijn als ik uit eten ga of op een feestje. En bij elk glas wijn drink ik ook een glas water. Verder heb ik geen alcohol meer in huis En dat bevalt me nu eigenlijk wel zo goed. In het begin was het best wel moeilijk maar het went wel...
Die kleine flesjes heb ik ook wel eens gekocht maar dat werkte bij mij ook niet...
Ik ben nu verschillende soorten sappen aan het uitproberen welke lekker zijn en weinig kh bevatten.
Dus meis...als ik het kan, kan jij het ook Samen zijn we sterk  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 jun 2010 16:37 |
|
 |
|
|