Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

CORONA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
We zullen nog even vol moeten houden!

DEN HAAG (ANP) - Mensen van 75 en 76 jaar oud krijgen vanaf woensdag een uitnodiging om te worden gevaccineerd tegen het coronavirus. Half april zijn 70- tot 74-jarigen aan de beurt en eind april mensen van 65 tot 69. Ook hun partners mogen zich laten vaccineren. Zij krijgen het vaccin van Pfizer en BioNTech. Dat zegt Jaap van Delden, die voor het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) het vaccinatieprogramma leidt woensdag tijdens een technische briefing in de Tweede Kamer.
Volgens Van Delden is de vaccinatie van de ouderen inmiddels "ongeveer klaar". Binnen twee tot drie weken moet de vaccinatie van mensen met medische risico's afgerond zijn.
Ook andere groepen komen nu aan de beurt voor vaccinatie. Zo worden momenteel ook zorgverleners voor mensen met een persoonsgebonden budget uitgenodigd. Oudere gedetineerden zijn afgelopen tijd ingeënt met het vaccin van Moderna en ook oudere asielzoekers krijgen de komende tijd dat vaccin.

Dit nieuws kreeg ik net binnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ze liggen goed op schema, want ik krijg 15 april m'n eerste vaccinatie en 20 mei de tweede.
Ben erg blij zo voor de zoemer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mrt 2021 18:07    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je Nijne. Dan zijn wij half april aan de beurt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 mrt 2021 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Mijn man heeft nog niks gehoord helaas (van 1952) en nu heeft onze dochter corona. Sip En wij hadden haar nog gezien, omdat ze bij ons kwam douchen. Zij was de badkamer aan het laten opknappen. Waarschijnlijk van de werkmannen gekregen. En nu moeten wij dus ook testen. Ik ben vast wel ok, want ingeënt, maar haar man (hartpatiënt) en de mijne zijn nog niet ingeënt. Ik vind dat het maar traag verloopt allemaal. Hoezo zijn de ouderen wel zo'n beetje klaar???? Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 1:50    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
O, wat naar Missy. Nu maar hopen dat het mee valt. Dat ze niet erg ziek wordt. Veel sterkte.
Wij zijn allebei boven de 70 en ook nog niets gehoord.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 5:21    

Reageer met quote
Tot nu toe iedereen negatief getest op dochter na. Die is wel beroerd. Had veel hoofdpijn, nu weer wat minder gelukkig, en heel, heel moe. Geen reuk en geen smaak. Kortademig. We wachten het maar af. Ik bel haar elke dag. En nu ik zelf weer naar de winkel mag kan ik ook boodschappen voor hen doen. Want hele gezin zit nu in quarantaine he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 0:41    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wat een zorg voor jullie en ik hoop daarom ook dat de nasleep van corona mee gaat vallen. Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 7:25    

Reageer met quote
Dank je Coby, het is voor haarzelf en haar gezin het ergste uiteraard. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 1:30    

Reageer met quote
Wat een gedoe met die vaccins. Mijn echtvriend wil zich niet meer laten inenten met AstraZeneca of Janssen (beiden vector vaccins). Verward Dan maar achter aan de lijst zegt hij. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben gisteren geprikt en een rode kruis medewerker zegt ik laat me niet met AstraZeneca inenten .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 11:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16