Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

CORONA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Het is nog een heel gedoe om alles te begrijpen hoe je een werkgevers verklaring moet zien .
Jelisa was vandaag jarig en wegens corona maatregelen kwamen Tanja Jelisa en Ayden langs in een versierde auto.
Ze hadden taart en hapjes meegenomen en kwamen hier van 11.00 tot 12.00uur .
Zo zijn ze bij 5 gezinnen langs geweest.
Tanja weet er altijd iets van te maken .
We hebben de taart samen opgegeten en over de hapjes hebben Hans en ik de hele middag gedaan
Niemand bij ons maakt een punt van de aangescherpte regels .
Wij laten Bickel voor 9.00 uur voor de laatste keer uit . so far so good
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dit is toch wel schandalig

Rellen, een in brand gestoken GGD-test locatie en tientallen boetes waren de oogst van de eerste avondkloknacht in Urk. In het vissersdorp werd een noodbevel afgegeven en vanavond wordt er extra politie ingezet.
De inwoners die de NOS sprak, zeggen dat ze helemaal klaar zijn met alle onrust.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 1:26    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ze zitten allemaal vroom in de kerk, maar ondertussen zijn het broeinesten van zwendel , wat nu ook weer naar buiten komt via hun jeugd .
Maar ook elders in ons land zien we relschoppers , ze moeten dikke straffen krijgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik word hier zo moe van. Als we twee weken ons aan de regels houden, krijgen we het virus eronder.
Al die vernielingen ook en het agentje pesten BAH‼️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben heel boos na het zien van alle beelden. De gepakten moeten maar alle schade gaan vergoeden. Zijn ze de rest van hun leven aan het afbetalen. Misschien dat dat afschrikkend werkt. Heel heel boos En een ziekenhuis aanvallen, het zijn gewoon eencelligen dat. Rollende ogen

Heeft allemaal niets met protesten te maken. Rellen om het rellen en vernielen om het vernielen. Rollende ogen

ja als iedereen zich aan alle regels hield ging het beter idd. Maar vanmorgen nog een gezin met 4 (!) kinderen die vrolijk gezamelijk de buurtsuper ingaan. Waarom in g*dsnaam? En die kinderen rennen dan de hele supermarkt door. Houden geen afstand uiteraard. Ik wordt daar niet alleen boos maar ook moedeloos van. We zijn nu een jaar verder bijna. Hoe moeilijk kan het zijn; doe je boodschappen alleen! Doen wij ook. Ik de grote twee wekelijkse boodschappen bij Lidl, AH en Jumbo en mijn echtvriend de buurtsuper. Maar nu ik al ingeënt ben wil ik niet meer dat hij naar de winkel gaat tot hij zelf ook is ingeënt doe ik het wel. Daar houdt hij zich alleen niet altijd aan. Lig ik te slapen is hij toch weer wat gaan halen. Rollende ogen Mannen.............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 1:57    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Blijkbaar inspireren ze mijn landgenoten. Ik hoor dat ze vanavond in Maasmechelen (grensgemeente) ook al gaan actie voeren Geschokt Stom

Gewoon een reeks relschoppers die zich vervelen waarschijnlijk. Hoop dat ze meteen ingrijpen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
En dan komt Peter R de vries bij Jinnek met kritiek tegen een burgermeester dat hij die relschoppers wel begrijpt Gemeen die man moet echt eens kijken wat er allemaal kapot is gemaakt.
Ziekenhuis belagen , test straat in de fik vernielingen zinloos geweld tegen politie .
Ik was er gewoon naar van dat dit ons land is waar ik zo trots op ben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 13:20    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, hoe gaat dit verder? Weer nieuwe mutaties. Dit zal nog wel een paar jaar of langer duren. denkt de pessimist.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 7:42    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
We weten weer even waar we aan toe zijn , een goede verstaander heeft maar een half woord nodig .
Ik vind dat ze die rellen snel onder controle hadden en houden en daarom mag de avondklok om mij nog wel even blijven.
Wij laten ons hondje om half negen uit .
Na zondag misschien eindelijk sneeuw wat een paar dagen blijft liggen hier in het Noorden .
We gaan er weer dapper voor en ik wens jullie alle goeds
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik vermoed ook dat de avondklok nog even blijft. Lach

Maar met die sneeuw ben ik niet heel blij Coby, omdat ik moet werken, dus ik hoop maar dat het meeste bij jullie in het Noorden valt en niet bij ons, in het westen/midden. Lachen Ik vind sneeuw mooi, maar niet als ik auto moet rijden........

De Engelse variant rukt op. Ben zo blij dat ik nu volledig ben ingeënt! En mijn cliënten hebben ook hun 1e prik gehad. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 1:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 5 van 17