Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

CORONA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Annet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Coby schreef:
Ik hoop dat er een avondklok komt, want onder de jongeren is nog veel verkeer.
Als ik naar Roan kijk, die hebben achter huis een tuinhuis en daar ontmoeten ze elkaar dan in het weekend.
Verder gaat hij nog regelmatig naar school , dus besmettingsgevaar ligt op de loer .
De Engelse variant dwingt ons tot grote voorzichtigheid en daarom sluiten we ons zoveel mogelijk af van de buitenwereld, het is even niet anders .
Vanmiddag tussen de middag boodschappen gedaan en het was niet druk in de winkel, iedereen houdt gepaste afstand .
Ze hebben het ook al over een avondklok vanaf 20.00 uur , zou nog beter zijn, maar dan komen wij met ons hondenkind in de problemen en zo loop je constant tegen grenzen aan .
We houden goeie moed en luisteren naar, hoopvolle en positieve berichten vanuit Londen
Coby, je mag wel gewoon je hond uitlaten , ook al is er een avondklok....oeps had ik eerst maar even doorgelezen , had ik gezien dat dat al verteld was Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
De avondklok komt er gelukkig , moet al raar gaan als de Tweede Kamer tegen stemt .
Half negen mooie tijd dan kunnen we ons hondje nog even uitlaten , al wordt daar wel een uitzondering voor gemaakt.
Wij lopen altijd samen een blok , maar dat is nu niet meer de bedoeling , dus gaan we gewoon binnen de tijden .
Jelisa en Mees zijn dit weekend jarig .
Jelisa komt langs met gebak en wij zouden zondag even bij Mees langs, dus maar hopen dat je nog met 2 personen op visite mag in eigen kring
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Coby schreef:
De avondklok komt er gelukkig , moet al raar gaan als de Tweede Kamer tegen stemt .
Half negen mooie tijd dan kunnen we ons hondje nog even uitlaten , al wordt daar wel een uitzondering voor gemaakt.
Wij lopen altijd samen een blok , maar dat is nu niet meer de bedoeling , dus gaan we gewoon binnen de tijden .
Jelisa en Mees zijn dit weekend jarig .
Jelisa komt langs met gebak en wij zouden zondag even bij Mees langs, dus maar hopen dat je nog met 2 personen op visite mag in eigen kring

Wat doe je als je niet met 2 personen mag gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nee Coby dat mag niet! De regel van één persoon gaat per direct in! Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Gaan het in de groep gooien , maar de Tweede Kamer is momenteel aan zet, dus kan alles nog veranderen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jan 2021 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wij gaan gewoon samen de honden uitlaten, ieder 1 hond. Lach Ik zit nog te wachten op mijn werkgevers verklaring. De oude voldoet nu blijkbaar niet meer. Hoop wel dat ze dit morgen regelen! Want ik heb geen zin in een bekeuring als ik zaterdag avond naar mijn werk moet. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 1:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Was gelukt! Nu blijkt dat ik voor elke dag (!) dat ik moet werken een nieuwe 'eigen verklaring' moet invullen? Wat een idioterie. En verspilling van papier. Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 0:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat is echt van de zotte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 1:02    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Echt? Amai! Wij hebben 1 verklaring die al van in het begin (maart) telt. Ik heb wel een aantal exemplaren, zodat ik er altijd zeker eentje bij heb: 1 in elke auto, in mijn handtas en in mijn schuif op het werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Was gelukt! Nu blijkt dat ik voor elke dag (!) dat ik moet werken een nieuwe 'eigen verklaring' moet invullen? Wat een idioterie. En verspilling van papier. Heel heel boos

Ik krijg een werkgeversverklaring waarin staat dat de tijden niet bekend zijn en zoals ik het zie kun je de eigen verklaring invullen met datum vanaf nu tm de einddatum avondklok februari en aanvinken dat je een werkgeversverklaring hebt. Ik kan opgeroepen worden en weet van tevoren niet wanneer en kan dan ook geen verklaring invullen voordat ik vertrek. Het lijkt me ook als je wisselende diensten hebt dat ook zo kan invullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16