Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

CORONA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Hier was gisteren de GGD bus en je wilt niet weten hoeveel er in de rij stonden en niet alleen jonge mensen hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Maar die hebben dus allemaal geen afspraak gemaakt toen het eerder kon he Coby. Raar toch?

Anneke, daar zou ik ook van schrikken, iemand op bezoek die geen afstand houdt en ook niet ingeent is. Geschokt

Gelukkig is mijn zoon nu ook volledig gevaccineerd. Alleen mijn jongste kleindochter nog. Ze heeft al wel een afspraak gemaakt, ze wilde zelf heel graag gevaccineerd worden, maar eerder mocht het nog niet, want pas 16 jaar.

Er zijn toch nog wel veel die het niet willen/durven. Zo jammer vind ik dat. M\aar je moet het respecteren natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat vind ik ook Missy. Respecteren, maar wel even melden. Laat je je niet vaccineren, prima, maar houd dan zelf ook afstand.
Hier in Egmond aan Zee lijkt het wel of er helemaal geen corona is. Het is heeeeel druk aan zee en in het dorp. Er is Kermis.
Veel Duitsers hebben in de supermarkt wel een mondkapje op.
Ik waag mij niet in de drukte. Vanmorgen om half zeven heerlijk aan het strand gewandeld en vanavond rond negen uur ga ik wandelen met mijn vriendin. Heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 14:34    

Reageer met quote
Gelijk heb je om op rustige tijden te gaan lopen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 20:47    

Reageer met quote
Ik ben verdrietig geworden van de laatste persconferentie. Hoe kunnen die twee mannen nu toch menen dat de maatregelen die ze nemen (winkels eerder dicht en theaters en restaurants ook) gaan helpen om de golf van besmettingen in te dammen? Kortere openingstijden van winkels is meer drukte immers. Want 'men' gaat toch shoppen in die kortere tijd. Sip En de scholen waar de besmettingen de pan uit rijzen blijven open. Ik snap dat ze de scholen liever niet willen sluiten, maar ik denk toch dat het verstandiger geweest was om dat wel te doen. Nu is het wachten op volledige lockdown en avondklok rond de feestdagen vermoed ik. En de ziekenhuizen kunnen het weer fijn uitzoeken. Daar wordt ik dus verdrietig van. En ook een beetje boos. Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 nov 2021 2:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Al deze hoge besmettingen is de oorzaak van menselijk gedrag.
Ik bespeur het ook bij mijzelf .
Na die 2 prikken voelde ik me onaantastbaar, al hield ik nog wel de basisregels in acht .
IK vind het van een ongekende naïviteit , als jong volwassenen op de t.v. verklaren dat ze wel klaar zijn met corona , want corona is niet klaar met ons .
Er wordt op het kabinet grote druk uitgeoefend door alle mogelijke instanties die hen ondersteunen en adviseren en zij moeten daarin hun weg zoeken .
Wij passen nog op de kleinkinderen maar met afstand dat hadden we zelf al ingevoerd .
Ze zijn groot en ik blijf bij hen uit de buurt en nu is het al een soort van waarschuwing blijf jong en oud bij elkaar uit de buurt , misschien stoppen we tijdelijk weer IK wacht even op de reactie van de schoondochters .
Wij zijn op donderdag tussen de middag boodschappen blijven doen en dat houden we ons verdere leven ook zo corona of geen corona .
We wachten rustig op de boosterprik en houden ons aan de geadviseerde regels .
Weet je adviezen zijn nooit bindend en daarom glippen zovelen weer door de mazen van het net.
Dichttimmeren die boel voor iedereen , maar dat zit er niet in.
Ik houd mijn hart vast voor de ziekenhuizen en het verplegend personeel in deze donkere dagen voor Kerst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 nov 2021 10:04    

Reageer met quote
Coby je hebt gelijk hoor, de mensen doen het zelf. Verward En nu weer een nieuwe variant die ook al hier is aangekomen. Rollende ogen Ik maak me meer zorgen de laatste weken. In de zomer was ik nog wel optimistisch maar nu niet meer. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 2:12    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik ben ook bang voor de komende tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 10:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Pagina 16 van 16