Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

CORONA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ellen jij dacht dat het niet verder op slot kon? Ze overwegen toch een avondklok. En ik vind dat persoonlijk een goed idee. Want nu die Engelse variant toch ook hier om zich heen begint te grijpen moeten we toch wat. En zo houdt je de jeugd misschien meer thuis en bij elkaar uit de buurt. Want juist onder jongeren grijpt het flink om zich heen he. Sip

Er komt wel een derde vaccin aan. Ik hoop maar dat het vaccineren soepel en snel zal gaan! Dat is het enige dat ons uit de ellende kan halen immers. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 1:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Van mij mag het ook best strenger al vraag ik me af of de avondklok helpt. Ze hebben het er nu over van 22 tot 4. Ik denk dan dat degenen die nu ook bij elkaar komen langer blijven en dan naar huis gaan of blijven slapen. Ik ben wel een voorstander van per huishouden vast aantal mensen waar je contact mee mag hebben.
Ik ken mensen die 4 tot 5 keer per week andere mensen ontvangen en er zullen er best zijn die elke dag ander bezoek ontvangen. Dat is 2 per dag, kinderen niet mee geteld. Reken maar uit hoe veel besmettingen je in een week door kan geven.
Mensen die zo leven zijn bij ons nu even niet welkom en gaan we zeker niet opzoeken.
Helaas is mijn zus zo nu besmet en toen ze hoorde dat die mensen positief waren zat ze net bij mijn moeder, longpatient en op leeftijd. Dus die nu ook in quarantaine en hopen dat ze niet besmet is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Missy ja ik dacht niet dat er een avondklok zou komen voor mensen die zich nu niet aan de regels houden helpt ook geen avondklok want er zijn geen handhavers voor

@Kaatje wat erg je zus die besmet is en bij jullie moeder was , ik hoorde ook van iemand die had haar verjaardag gevierd met iedere 2 uur andere gasten Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Nou ik vier mijn trouwdag en verjaardag niet. Ook helemaal géén bezoek.
Met mijn verjaardag maken we een leuk pakketje voor de (klein)kinderen en zetten dat bij ze voor de deur. Als verrassing. Dat wordt een gezellig ritje door Gelderland.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Reageer met quote
Zoist Anneke, je moet er toch iets gezelligs van maken met de regels die er zijn Lachen . Als iedereen dat nou zo zou doen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ik hoop dat er een avondklok komt, want onder de jongeren is nog veel verkeer.
Als ik naar Roan kijk, die hebben achter huis een tuinhuis en daar ontmoeten ze elkaar dan in het weekend.
Verder gaat hij nog regelmatig naar school , dus besmettingsgevaar ligt op de loer .
De Engelse variant dwingt ons tot grote voorzichtigheid en daarom sluiten we ons zoveel mogelijk af van de buitenwereld, het is even niet anders .
Vanmiddag tussen de middag boodschappen gedaan en het was niet druk in de winkel, iedereen houdt gepaste afstand .
Ze hebben het ook al over een avondklok vanaf 20.00 uur , zou nog beter zijn, maar dan komen wij met ons hondenkind in de problemen en zo loop je constant tegen grenzen aan .
We houden goeie moed en luisteren naar, hoopvolle en positieve berichten vanuit Londen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 16:21    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
In België hebben we al een aantal maanden een avondklok. Gaat in om 24 uur (dan lig ik al lang in mijn bed Lachen ). In het Brusselse is het nog vroeger.

En verder hebben ze hier gisteren bekend gemaakt dat er ook een Zuid-Afrikaanse variant opgedoken is. Zelfs al bij mensen die niet op reis zijn geweest... Zou ook heel erg besmettelijk zijn. Verward
En zo gaan er vermoedelijk nog wel andere varianten opduiken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
We weten nog niet hoe het allemaal gaat lopen en hoeveel varianten er komen, denk dat we hier niet vanaf komen en net als de griep jaarlijks mee te maken krijgen.
@Cobie wij lopen vroeg met Salt laagste loopje 19.00 uur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 15:43    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wij doen het laatste rondje om 9 uur 's avonds , maar we kunnen wel naar 8 uur .
Bickel hoeft de volgende morgen pas om 10 uur weer plassen en poepen .
De VK variant is hier al dicht genaderd in Suurhuisterveen .
Ik houd m'n hart vast
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 16:15    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Coby: hond uitlaten mag tijdens avondklok!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2021 10:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5