Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cgt, Judith Beck, basis voor gewicht verlies en eraf houden!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
???? We gaan doooooooorrrrrrrrrr??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Jazeker, geen keus, gewoon blik op oneindig en doorrrrr??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 apr 2018 6:15    

Reageer met quote
Hier weer een groene. Fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 5:08    

Reageer met quote
Goed zo, op naar de min 70!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 6:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn groen Anneke!
Bij mij verwacht ik dat niet, want een ongeregelde week gehad met wat teveel ontsnap-momenten. Vrijdag met mijn vriendinnen in de sauna geweest, waar we redelijk uitgebreid geluncht en gedineerd hebben.Heb wel bijna al mijn frietjes laten liggen... Het was gezellig en voor die twee keer per jaar dat we dat doen, mag ik van mezelf ook wel wat meer. Gisteren maar een fruitdag gehad en dat beviel me best goed: ik had geen extra trek tussendoor. 's Middags even extra opgepast bij jongste zoon, terwijl opa zoon kon helpen in de grote tuin, want mama moest werken tot een uur of vier.
Vandaag rustig dagje en misschien vanmiddag wat in de tuin wat lange takken wegknippen. Manlief stapt even op zijn motor om de goede geliefde Achterhoek in te gaan en even te genieten van de mooie omgeving.
Straks een lekker boterhammetje met vis-paté en wat rauwkost. Suiker is een echt onruststoker heb ik gemerkt. Zodra ik toesta dat ik daar wel iets van wil (bv gisterenmiddag een koffiewafel...) heb ik de neiging het hele pak leeg te maken. Het is bij twee gebleven, maar snelle suiker blijft wel een vervelende verleider.
Fijne zondag allemaal en zet 'm op voor de 'vergroening' in onze sprint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er weer. Lach En er is ook iets meer van mij. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 17:07    

Reageer met quote
Tja, het gaat op en af en nog steeds gaat er iets aan krijgen veel sneller dan eraf??
Ook hier heel moeizaam, toch te vaak buiten plan, hongerig er effuh geen zin in hebben maarrrr laat het niet ontsporen.
Probeer elke keer weer de motivatie te vinden om iig niet aan te komen en daar tevreden mee te zijn maar ook dat is hard werken??

Ik worstel nog even verder en hoop zo langzaam aan weer in de flow te komen, aan het weer ligt het zeker niet??

Ga zo eens flink bladeren in mijn Judith schrift en alles wat ik verzameld hebt uit literatuur dat bruikbaar is.
Om te beginnen met:
Als ik accepteer dat ik moet stoppen met spontaan eten, wordt op gewicht blijven makkelijker!!
en
De realiteit is dat er geen makkelijke en altijd leuke manier is om slank te worden en te blijven!!

Kom op daar gaan we weer, doorrrrrrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 6:12    

Reageer met quote
ja, hier blijft het ook worstelen. ????? Gisteren een goeie dag.
Vandaag een dagje uit. Terrasje pakken enz. Ik heb mij voorgenomen bij alles wat ik ga nemen, te denken: wat wil ik? Heb ik keus, Nee dus, geen keus, niet nemen. ???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 6:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
En heeft het geholpen Anneke?
Ik heb gisteren voor het eerst in lange tijd weer een poging gedaan om te vasten en het viel me niks tegen. Alleen avond eten genomen.
Ik probeer het maandag weer. Heb mezelf vannacht een ijsje gegund. Vond dat dat moest kunnen met deze temperaturen. Ben ervoor gaan zitten en heb er echt van genoten. Erg blij En dan nu weer aan mijn plan houden. Morgen ga ik nog fietsen, kan ook niet gelijk naar bed. En misschien een uurtje in de tuin werken als het nog niet zo warm is. Dan heb ik dat ijsje er wel weer af. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 0:30    

Reageer met quote
ja, het heeft geholpen. Géén gebak bij de koffie genomen. Één glaasje witte wijn bij de lunch, wrap met ger.zalm en avocado, en voor de rest water. ??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 5:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 11 van 18