Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cambridge 500- my way to a healthy lifestyle

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saia
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hoi Hoi,

Ik ben sinds kort nieuw hier. Heb me aangemeld voor het cambridge sprintje, maaarrr ik mis gewoon de saamhorigheid een beetje, dus ik dacht.. laat ik zelf een dagboek openen en misschien als ik zelf begin dat het dan vanzelf komt...
Wil graag ervaringen delen met mensen die ook bezig zijn met het cambridge dieet of hebben gedaan/gaan doen, dus interesse hebben.

Ik zit nu in mn 4e week, mn eetweek en tot nu toe valt het mee... resultaten boeken gaat snel maar ik ben best ongeduldig.. wil zooo graag weer in de 70 wegen.. dat heb ik al jaren niet gedaan..
valtt me op dat als ik minder dan 1.5 kilo per week afval ik gelijk teleurgesteld ben.. ik weet dat het niet redelijk is, maar het gebeurt toch.. ik weet dat langzaam afvallen verstandiger is ivm terugval.. dus dat zeg ik dan tegen mezelf..

overigens heb ik zo een 2,5 jr geleden ook meegedaan een cambridge 800 maar moest stoppen vanwege een galblaas operatie. ik heb dit wel meer gelezen... was wel ook toen in 2 maanden tijd zo een 12 kilo afgevallen...

dus dames en heren natuurlijk... ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen en misschien kunnen we van elkaar leren (tips & tricks)..

heb de motivatie erg hard nodig.. zeker nu met ht warme weer en waar een gebakje met fris op terras erggggg lekker klinkt....... Huil huil

-xx Saia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 mrt 2017 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Saia

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Weet niet goed wat de bedoeling is van dagboek bijhouden.. of dat ik zelf de hele tijd schrijf of samen met anderen maar zal af en toe hier schrijven...
ik heb een heftig weekend achter de rug gehad en best wta ongezonds gegeten helaas, dus ben nu schade aan het inhalen.. wel vervelend maar ja.. vanavond wegen, dus spannend! Ik heb na alle ongezonde spul wel weer zin haha dus dat is goed...tis alleen zo zonde na 5 dagen goed je best doen, na 1/2 dagen vreten verpest!
Maar goed , zal ni de enige zijn Lach

-Saia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mrt 2017 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Jantje-34
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Camebridge

Reageer met quote
Hallo Saia,

Hoe gaat het nu met je Cambridge dieet?
Ik volg sinds een week het Cambridge dieet en vindt het best pittig.

Gr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 apr 2017 21:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1