Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Blondie's strijd! dagboek

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Blondje2
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Na een weekje rondgelezen te hebben op dit forum, toch maar besloten om ook mijn eigen verhaal te doen. Wellicht ook een stukje motivatie voor mezelf!!

Afgelopen woensdag ben ik begonnen met SA. De eerste 2 dagen gingen eigenlijk heel goed. Denk dat het mede komt omdat ik aan het werk was. Ik ben nu net 3 dagen vrij geweest en vond deze dagen ook zwaarder.

Ik merk dat mijn energielevel erg laag is. Hebben meer mensen hier last van?

Ik wil het liefst 25 kilo afvallen.. maar ik hoop al snel wat meer te kunnen opbouwen want doe het 600 programma!

Hoe dan ook ga ik er gewoon voor en ben ik benieuwd hoeveel ik dinsdag ben afgevallen!!

Ik hou jullie op de hoogte!
Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 18:59    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom en succes! Als je je streef in kleinere stapppen wilt doen kun je dat bijstellen met de oranje knop "wijzig" in je profiel. Je ziet het als je op je nickname klikt. Misschien is dat prettiger ipv zo'n groot getal steeds te moeten zien. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 21:26    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Hoi Blondje,

Wat goed dat je ook bent begonnen met SA. Doe je deze week 4 producten of ben je meteen met 3 producten gestart?
Ik begon me eigenlijk in de tweede week pas wat fitter en energieker te voelen, daarna eigenlijk nergens meer last van en ik had zelfs voldoende puf om nog een paar keer per week te hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 12:16    

Reageer met quote
Hii!

Ik ben gelijk begonnen met drie producten.. en merk zelf ook dat ik sinds vandaag weer wat meer energie heb! Gelukkig!!

Vandaag mijn eerste weegdag gehad en ben 2.5 kilo afgevallen! Whoeoe!

Heb dit keer ook de maaltijden mee genomen! Ben benieuwd of die te eten zijn!

@Yldau, hoelang heb jij SA achter elkaar gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 18:14    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Wat een super begin blondje, de kop is er af!
Ik ben 2,5 jaar geleden op 11 januari begonnen en half juni was Ik helemaal klaar en krap aan 30 kilo lichter.

Deze keer moest ik ongeveer 10 kilo kwijt, ik ben nu precies 4 weken bezig en zit nu op -8.
Ik doe sinds vorige week de 900 en ga nog een dikke week door en ga dan afbouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Leuk! Nog een Straight Awayer! Lach Je hebt ongeveer hetzelfde startgewicht als mij, ben net ook 1 week bezig en vandaag gewogen.

Succes met dit dieet, we kunnen het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 22:56    

Reageer met quote
Waauw!! Jullie zijn ook vet goed bezig zeg! Ik heb nu voor het eerst de maaltijd geproeft! Ik had niet verwacht dat ik het lekker zou vinden! Dat is dus weer een meevaller!

Succes beiden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015 19:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Toppie! Ik heb nu de cottage pie en spaghetti gehad, beide wel lekker! Morgen de Taco proberen.

Heb jij wel last van hardere stukjes erin? Ik wel, beetje irritant, alsof t niet heet genoeg is.

Volgende week ook weer op dinsdag wegen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015 22:15    

Reageer met quote
Hi!

Ik heb net ook de spaghetti gehad, idd best lekker! Ik herken het probleem van de harde stukjes niet. Staat je magnetron wel hoog genoeg?

Ik heb pas over 2 weken weer een afspraak. Maar denk wel dat ik dinsdag thuis even op de weegschaal ga staan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 sep 2015 17:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Over twee weken pas weer? heb je hier bewust voor gekozen of komt het zo uit? Ik vind het wel fijn om elke week daar te wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2015 11:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2