Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Blij-ei en nu..... AFVALLEN! (Met SB)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Blij-ei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Dag 24

Hey Ciennie! Leuk dat je steeds weer terug komt! Ik heb ook bij jouw dagboekje gekeken, maar die hou je niet mee bij he? Jammer!!
ja het gaat nog steeds goed nog 5,5 weken en dan is boekje 1 uur, hopelijk met 10 kilo minder om mee te slepen. Fijn dat het bij jou ook goed gaat! Het hoeft niet snel te gaan als je het doel maar bereikt.

Hey deugnietje!!! Ik hou van groenten en fruit, maar ben normaal van het makkelijke. Nu ik de motivatie heb gevonden gaat het me wel een stuk gemakkelijker af.

Vandaag was het weer een heerlijke warme dag, helaas werkt dat voor mij niet altijd zo goed, ik voelde me naar worden, maar gelukkig hoefde ik niet lang meer te werken. Dieet gaat nog steeds goed, ik heb ook weinig moeilijke momenten. Nee zeggen tegen dingen die ik niet wil/ mag wordt steeds gemakkelijker.

Waar ik wel last van heb, ik kan moeilijk naar de wc. Wat ik ook probeer, ik raak helemaal verstopt. Dus als iemand tips heeft graag!!! De meeste natuurlijke producten heb ik al geprobeerd.

Menu:
Ontbijt: beschuitje met jam en een plakje ontbijtkoek
Tussendoor: appel
Lunch 1/2 komkommer, bakje kwark met muesli en kiwi
Tussendoor: niks ik werd toen naar. Bedoeling was paprika
Diner: nasi met kip, beetje saté saus en rauwkost salade

Fijne avond allemaal!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 17:03    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Qua ontlastig kan ik je geen tips geven.

Heb je ook echt buikpijn?

Wat eet je nu minder dan voorheen?

Kun je dat terug halen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 20:46    
Vrouw Weeggegevens   ciennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee, ik hou mijn eigen boekje niet echt bij.

Tips: veel groente eten, waar yogurt staat 30 gram havervlokken erdoorheen doen en ik gebruik elke dag een zakje metamucil. Tekoop bij drogist en apotheek. Dan ga je niet vaker maar ontlasting blijft wel zachter. Veel bij drinken want alleen maar extra vezels droogt juist in maar dat doe je denk ik al.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 6:46    
Vrouw Weeggegevens   ciennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh ja, havervlokken ver van te voren in je yogurt doen zodat ze zacht kunnen worden, anders is het net karton haha. Ik doe avond van te voren. Wel de fijne vlokken en niet die dikke nemen. Hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 6:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet metname minder vet. Ik denk dat mijn darmen daar aan moeten wennen. Vetten terug brengen, dat is juist niet de bedoeling bij sonja bakker. Ik denk dat ik die vlokken eens ga proberen. Dat is nieuw voor me. Hopelijk werkt het! Dankje voor de tips.

Vandaag een prima dagje. Koken was een echte uitdaging vandaag. Op 4 pitten koken terwijl ik eigenlijk 7 nodig had. Vandaag voor ons 3en allemaal iets anders en alles tegelijk klaar willen krijgen. Het aanrecht was een waar slachtveld, maar alles was tegelijk klaar en..... iedereen heeft lekker gegeten.

Menu van vandaag:
Ontbijt: beschuitje met jam
Tussendoor: paprika
Lunch: yoghurt met kiwi
Diner: aardappelen, rode bietjes (héél veel) en vissticks
Tussendoor: ontbijtkoek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 22:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje wat een kookkunsten op een warme dag.

Wat heeft de rest allemaal gegeten?

Ik ben trots op je dat je het vol houd en doorzet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 22:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben ook trots op jou deugnietje! Lief dat je het zegt.
Mijn man had gebakken krieltjes met bietjes salade en varkenshaas. Mijn dochter had gebakken krieltjes, witte bonen in tomatensaus en vissticks. Een volgende keer zorg ik dat het wel iets meer aansluit hoor. Want dit was écht kunst en vliegwerk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 11:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 25

En toen was ik zomaar in slaap gevallen. Dus vanmorgen even een verslagje van gister.

Ik heb een heerlijke en productief dagje gehad. In de ochtend mijn hele huishouden gedaan, behalve de was, die wilde ik in de middag ophangen. Mijn dochter en een vriendinnetje opgehaald van school en beloofd dat ze met water in de tuin mochten. Dus..... geen was in het zonnetje laten drogen, maar gewoon ouderwets op zolder.
Na het eten met mijn dochter opzoek naar nieuwe zomerkleding, helaas niet geslaagd. We wonen in een dorp met een winkelcentrum waar we vaak voor het hoognodige wel slagen, maar nu niet. Om vandaag door de stromende regen, met een pre puber door de stad te gaan sjouwen lijkt me ook niet zo'n goed plan. Dus internet it is.

S avonds lekker met mijn man op de bank gelegen en ineens werd ik wakker. Zat er een brompot naast me en zei: Ga naar bed of blijf wakker, je snurkt! Dus ben ik mijn mandje ingekropen.

Menu was:
Ontbijt: yoghurt
Lunch: krentenbol en een cracker met appelstroop
Tussendoor: paprika
Diner: aardappels wortels (4ons) en een groente burger.
Tussendoor fanta zero

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2021 7:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Je snurkt ga naar bed, geweldig zinnentje. Lachen Schaam Schaam

Ik zeg goed bezig. Ga zo door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2021 10:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje Deugnietje, het lukt me aardig goed om door te gaan en dat zinnetje was dagelijkse kost hoor, nu met meer ritme val ik niet zo vaak neer in slaap op de bank.

Het dagboekje bijhouden wordt iets moeilijker, dat wil ik wel blijven doen! Het liefst dagelijks, maar ben steeds met andere dingen bezig. Ok ok het dieet bijhouden gaat goed, maar wil niet eerst dit gaan verslonzen om dit vervolgens ook bij mijn dieet te Doen. Of misschien heb ik het dagelijks bijhouden van een dagboekje niet meer nodig, dat kan ook. Ik weet het niet.

Maar goed, wel een super fijne dag gehad gister en dat is het belangrijkste natuurlijk. Genieten staat nu even voorop, ook voor mijn dieet, al heb ik wel een beetje het idee dat het genieten ook komt doordat ik beter in mijn velletje pas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2021 8:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10