Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ben weer terug van weggeweest

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal.
Ik heb een moeilijk jaar achter dtge rug.
Vorig jaar december werd ik ineens vol gespoten met een paar goedjes en afgevoerd naar het ziekenhuis, waar bleek dat ik een allergische reactie had op iets, maar niemand wist wat. 3 maanden en nog wat reacties later bleken het noten te zijn waarop ik reageerde. Sinds dien maar erg voorzichtig geworden. Want man wat ben ik gek op noten.
Maar ik was al langer aan het kwakkelen. Mijn lichaam wilde niet meer meewerken in het bewegen. Het ging dagelijks meer pijn doen en op steeds andere plaatsen. Wist me geen houding meer te geven. Toen ik in december door de ambulance werd meegenomen is dat de eerste dag geworden van het langdurig ziek zijn en niet lang genoeg terug zijn om uit de poortwachters wet te blijven. Er werd naar vele doktersbezoeken eindelijk een oordeel gegeven. Ik heb HMS, dit is normaal helemaal niet erg. Mijn spieren moeten alleen het werk van mijn pezen overnemen en dat kunnen ze niet. Dit komt mede omdat het vliesje wat om je spieren heen zit bij mij niet voldoende vocht vasthoud en een soort steenachtig word waardoor de spier ook niet goed kan uitzetten. Dit veroorzaakt die pijn en uitval van delen. Het is bij mij het ergst rond de heupen en bekken en heb hierom het advies gekregen af te vallen. Ik zit nu in een revalidatie traject maar ik moet tot mijn spijt zeggen dat ik toch krukken heb moeten kopen. Een rolstoel is een volgende zet. Ipv afvallen kwam ik in een neerwaardse spiraal terecht en ging mijn gewicht alleen omhoog. Ik ben ondertussen afgekeurd voor het werk wat ik deed en ben nu met behulp van het bedrijf aan het kijken wat ik nog wel kan doen. Eind dit jaar word bekend of ik nog verder afgekeurd word of dat ik kan functioneren met een hoop hulpmiddelen. (Helaas is er nog niks gevonden voor chronische vermoeidheid). Maar om toch makkelijker met mijn heupen om te kunnen gaan moet ik toch echt die 13 kilo kwijt gaan raken.

Ik hoop veel tips en motivatie van iedereen te krijgen. Zeker omdat ik zo makkelijk eet en dus ook makkelijk te veel en zeker verkeerd.

Groetjes Paula

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 1:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom back
jemig wat een ellende zeg
wel goed dat je nu weet waar je pijn vandaan komt en je zelf nog iets kunt doen om alles wat aangenamer te maken...ik hoop echt voor je dat het je gaat lukken
lekker veel meedoen en schrijven dat werkt echt Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2019 12:23    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je dipinipi. Ik schrijf nu veel op sprintjes en dat motiveert moet alleen dingen bij gaan houden in mijn dagboekje dat zal vast ook meer tips opleveren.

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2019 21:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1