Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ben het helemaal zat

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik heb me maar weer opnieuw aangemeld bij de weegclub, heb al verschillende pogingen gedaan maar haakte meestal na een week al weer af, nu de weegschaal over de 100 kilo aangaf moet er toch echt wat gebeuren, ik ben het helemaal zat.
Ik probeerde in het verleden ook keurig een dagboekje bij te houden, maar was daar niet echt eerlijk in Schaam Schaam , het bekende kop in het zand steken.Ik zou eens kijken of ik bij een groepje kan aansluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Landhaai
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom op de site.
Vind t zelf fijn om hier te kunnen lezen en zo nodig advies te krijgen.
Succes met lijnen.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom terug dan maar en hopelijk houd je het nu langer vol dan 1 week. Misschien toch maar weer een dagboekje openen en daar je menuutjes eerlijk inschrijven.? Je ziet dan zelf ook waar het mis gaat. Dat kun je dan verbeteren.
Ook aansluiten bij een sprintje kan je veel duwtjes in de goede richting geven. Je krijgt zeker response van medelijners. En volhouden moeten we allemaal en dat is vaak niet gemakkelijk. Maar steun van medelijners wil wel vaak helpen.
Veel succes gewenst, het gaat ook jou wel lukken hoor !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 19:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel voor het welkom.
De eerste dag is goed verlopen , heb niet 1 keer gezondigd Lachen . Moet er wel op letten dat ik niet alles in me mond wil stoppen, even het pasta mes van het brood smeren van de kids schoonlikken,of dat halve plakje kaas wat over is. Zondag kregen de meiden bij mijn broer een paashaas van chocola, ohhhh laat dat nou me zwakke plek zijn, op de dag gaat het goed maar als iedereen naar bed is dan ging het nog wel eens mis, ik heb mijn man gevraagd de chocolade te verstoppen en het smorgens vroeg weer voor de meiden terug te zetten, pffff het is toch wat. Schaam Schaam
Ik MOET NU GEWOON VOLHOUDEN.

Fijne dag allemaal[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 13:19    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Is bekend hoor dat verstoppen. Je vind het slap van jezelf maar het gebeurt vaker. Ik laat mijn man ook wel eens wat verstoppen hoor. En er zijn er vast veeeel meer die dat doen op de weegclub. Het is al goed dat je ervoor uitkomt. Eerlijk duurt het langst. Hoop dat vandaag ook weer goed gaat.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 15:30    
Vrouw Weeggegevens   Laura 1989
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom !! succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Zoveelste poging
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Heel herkenbaar het snelle afhaken. Het opschrijven geeft mij zelf het meeste een reality check, ook wanneer ik weer uit de bocht vlieg. Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2017 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom terug! Om het vol te houden kan het helpen een (eet) dagboekje te maken. En je aan te sluiten bij een sprintje! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha Ellen ontmasker jij mij even?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 22:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2