Onderwerp menu

Forum: Overige
Subforum: Info: Becks dieetoplossing van Judith Beck
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Becksplein voor vragen tips ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 245, 246, 247
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed idee, die tips van Judith. Ik kan ze ook even elke dag bekijken. Misschien weer even goed m bij de les te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Tuesday Reality Check: How do you feel physically after you eat a big, heavy meal? How do you feel physically after you eat a reasonable, healthy meal? Our guess is you feel very differently! Next time you're making a decision about what to eat for a meal, ask yourself, "How do I want to feel when I finish?"

Tuesday Reality Check: Hoe voel jij je fysiek nadat je een grote, zware maaltijd hebt gegeten? Hoe voel je je fysiek nadat je een redelijke, gezonde maaltijd hebt gegeten? Onze gok is dat je je dan heel anders voelt!
Als je de volgende keer een beslissing neemt over wat je als maaltijd gaat eten, vraag jezelf af: ′′ Hoe wil ik me voelen als ik uitgegeten ben?"

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 7:50    

Reageer met quote
Toch weer erg fijn om mee te lezen!
Dank je Kobie!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 18:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wednesday Sabotage: I don't want to work on healthy eating right now because I just don't feel like thinking about it.
Response: Either way I'm going to think about it. When I'm off track, I spend time thinking about needing to get back on track and feeling guilty about my eating. There's no such thing as "not thinking about it."

Woensdag Sabotage: Op dit moment wil ik niet werken aan gezond eten omdat ik er gewoon geen zin in heb om erover na te denken.
Antwoord: Hoe dan ook ga ik erover nadenken want als ik van 'het padje' ben, ben ik tijd kwijt met er aan te denken hoe terug op de rails te komen en me schuldig te voelen over mijn eten. Er bestaat niet zoiets als ′′ er niet aan denken."

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 14:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Thursday Think Tip: If you think, "I'm alone so it's okay to eat [this unplanned food]," remember that your body processes all calories the same whether you're with 100 people or no people.

Donderdag Denk Tip: Als je denkt: ′′ Ik ben alleen dus het is oké om te eten (dit ongeplande voedsel)," , bedenk dan dat je lichaam alle calorieën op dezelfde manier verwerkt of je nu met 100 personen bent of zonder mensen... [color=indigo][/color]

Gisteren vergeten te posten... vandaag dan maar dubbel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 14:07    

Reageer met quote
Top Kobie. Beter dubbel dan helemaal niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Mmmmm, ik zou best het paarse boek met een stel anderen nog wel eens door willen werken. Ik merk dat ik een beetje op een nulpunt blijf hangen, terwijl mijn gevoel niet supertoppie is. Heeft er iemand zin?

Ik ga weer in een sprintje de 42 dagen van het stappenplan doornemen.
Dus we kunnen weer Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 11:35    

Reageer met quote
Leuk plan, Elisabeth. Ik zoek de link op. ( waar staat ie?)

Ik ga wel tegelijkertijd een parallel traject in met een homeopaat voor mijn algehele conditie en welzijn, maar daar past Judith denk ik wel goed bij en in. Extra hulp, zo zie ik het maar. Kan wel denken dat het niet tegelijk kan, maar beestje steun uit de voedingshoek kan ik wel gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 11:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
What we THINK will lead to a great weekend is eating whatever we want, in whatever quantity we want, but when we do the opposite – control our eating and stay on track – that's truly what feels so great.

Wat we DENKEN dat zal leiden tot een geweldig weekend, is eten wat we willen, in welke hoeveelheid we maar willen,
maar als we het tegenovergestelde doen - ons eten onder controle houden en op het goede spoor blijven - Dát is echt wat zo geweldig voelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 18:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Friday Weekend Warm-up: Eating half of your (presumably much too big) meal at a restaurant and bringing the other half home is a win/win/win situation: you get to enjoy the meal twice, you pay only once for two meals, AND you get to continue working on healthy eating and healthy habits!

Vrijdag Weekend Warming-up: De helft van je (vermoedelijk veel te grote) maaltijd eten in een restaurant en de andere helft mee naar huis nemen is een win / win / win situatie: je mag tweemaal genieten van de maaltijd, je betaalt slechts één keer voor twee maaltijden , EN je kunt blijven werken aan gezond eten en gezonde gewoontes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 18:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 245, 246, 247
Pagina 247 van 247