Onderwerp menu

Forum: Overige
Subforum: Info: Becks dieetoplossing van Judith Beck
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Becksplein voor vragen tips ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 244, 245, 246
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Van het padje af geweest, behoorlijk van het padje af geweest.
Dit schiet niet op.
Terug naar af en terug naar gezond eten.
Niet morgen maar vandaag.
En hoewel het weekend bijna voorbij is toch nog even de weekendmotivatie

Friday Weekend Warm-up: This weekend, remember, when you say “no” to eating something, you’re also saying “yes” to even better things – losing weight, better health, increased self-confidence, feeling proud of yourself, and more. Focus on what you’re saying YES to!

Vergeet niet dat als je " Nee " zegt tegen iets wat je zou willen eten, je "ja" zegt tegen betere dingen: afvallen, betere gezondheid, een verhoogd zelfvertrouwen, trots op jezelf, en meer. Concentreer je op de dingen waar je ja tegen zegt![color=cyan]
[/color]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jul 2019 14:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Monday Motivation: No matter how the weekend went, Monday is always an opportunity for a fresh start. Starting right now, give yourself credit for every positive thing you do towards meeting your weight loss goals. It will help you feel better, raise your confidence, and give you motivation to keep going.

Maandag motivatie: hoe het weekend ook is gegaan, de maandag is altijd een kans voor een frisse start. Geef jezelf vanaf nu krediet voor alle positieve dingen die je doet op weg naar jouw gewichtsverlies.
Het zal je helpen om je beter te voelen, je vertrouwen te verhogen, en je motivatie te geven om door te gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 21:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tuesday Reality Check: You’re an adult. It’s your responsibility to make decisions that are in line with goals that are important to you. It’s not your responsibility to make decisions that make others feel good about what they’re eating or drinking.

Dinsdag reality check: je bent volwassen. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om beslissingen te nemen die in lijn zijn met doelen die belangrijk voor jou zijn.
Het is niet jouw verantwoordelijkheid om beslissingen te nemen die anderen zich goed laten voelen over wat ze eten of drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 14:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wednesday Sabotage: It’s okay to eat this without counting it because I don’t know how many calories are in it.
Response: Even if I don’t know the calories, it still HAS calories, so of course it counts. Estimating the calories is so much better than not counting at all, because at least I’m still being accountable for everything I eat.

Woensdag sabotage: het is oké om dit te eten zonder te 'tellen' want ik weet niet hoeveel calorieën erin zitten.
Antwoord: Zelfs als ik de calorieën niet ken, heeft het nog steeds calorieën, dus het telt natuurlijk.
Het schatten van calorieën is zoveel beter dan helemaal niet tellen, want ik blijf verantwoordelijk voor alles wat ik eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 15:21    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Is er momenteel nog iemand bezig met de methode van Beck? Lach
Ik ben net in het boek begonnen en wat een verademing om niet meer te hoeven denken dat ik een prutser ben, of niet meer op te hoeven geven omdat het allemaal niet mee zit. Omdat mijn man het avondeten kookt (ja, ik voel me gezegend), kan ik dat vaak niet plannen.. hij bedenkt dat 's middags..
Maar de rest van mijn eten ga ik wel plannen, en afhankelijk van het avondeten kan ik dan nog wat fruit nemen 's avonds (ik eet graag een bakje druiven) of niet! Ik heb er echt zin in om verder te lezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Het boek van Judith ligt inmiddels weer in de kast. Heb hier op het forum al een paar x het hele stappenplan doorlopen.
Mi is cognitieve gedragstherapie de juiste manier om blijvend af te vallen en op gewicht te blijven.
Het anders denken over eten en je gedrag veranderen zorgen vanzelf dat je afvalt.
Het leren omgaan met teleurstelling, de draad weer oppakken, zittend eten en je niets op laten dringen, hebben me veel gebracht.
Eigenlijk is het nooit klaar, blijven oefenen, bewust kiezen, kleine porties eten en Judith op je nachtkastje, dan kom je er wel!!

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 7:22    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel Elisabeth! Ik denk het ook, ben het helemaal met je eens. Ik ben nu op dag 4 dus heb nog heel wat dagen te gaan voordat ik het voor de eerste keer heb doorlopen, maar het voelt goed! Ik ben er alleen nog niet helemaal achter wat de 'andere motivatiekaarten' zijn die ik bij de vinkjes zag staan. Ik heb er 1 met meerdere redenen gemaakt. Misschien nog niet helemaal goed gelezen dan dus nog een keer dag 1 tot en met 3 door lezen straks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2019 7:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 244, 245, 246
Pagina 246 van 246