Onderwerp menu

Forum: Overige
Subforum: Info: Becks dieetoplossing van Judith Beck
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Becksplein voor vragen tips ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 243, 244, 245
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Friday Weekend Warm-Up: Remember, come Monday morning, you’ll look back at your weekend and feel PROUD of the times you stayed in control, not regretful. You likely won’t think, “I should have had an extra slice of chocolate cake,” or, “I should have had a second glass of wine.” It just doesn’t happen!

de Vrijdagse Weekend Warming-up: denk eraan: maandagochtend kijk je terug op het weekend en zul je trots in plaats van spijt voelen op de keren dat je de controle bleef houden.
Je zult waarschijnlijk niet denken, " ik had een extra plakje chocolade cake moeten hebben," of, " ik had een tweede glas wijn moeten hebben." echt niet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Poeh, dit moest ik even lezen. Ik zit op dit moment te tandakken naar méér. Ik wil gewoon méér eten. Maar ja, het is niet NODIG.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 22:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat denk je van wat radijsjes, een tomaat of een stuk komkommer Nicky ?
.... hm, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.... ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 13:50    

Reageer met quote
Kobie schreef:
Wat denk je van wat radijsjes, een tomaat of een stuk komkommer Nicky ?
.... hm, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.... ohhh

Dank je voor het meedenken. Als ik rauwkost neem dan bevestig ik nog steeds het idee dat ik iets 'móet' eten... maar het hoeft niet. Dus toch maar de weerstandsspier trainen, er zit niks anders op vrees ik. Gisteravond wel gelukt. Maar vanmiddag niet. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 15:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tuesday Reality Check: Remember, if hunger is not the problem, food is not the answer.

Dinsdag Reality Check: Niet vergeten: als honger niet het probleem is, is eten niet het antwoord.

En zo simpel kan het zijn.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 15:07    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Poeh, dit moest ik even lezen. Ik zit op dit moment te tandakken naar méér. Ik wil gewoon méér eten. Maar ja, het is niet NODIG.

He je dan behoefte aanzout/ hartig? neem een dan eens een cup-a-soup.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2019 21:39    

Reageer met quote
Dank je wel, maar sorry, cup-a-soup is echt rotzooi... Er zitten zoveel toevoegingen in en veel te veel zout...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2019 21:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
februari en maart waren maanden waarin ik behoorlijk van het rechte pad ben afgedwaald wat resulteerde in zo'n 4,5 kilo erbij.
Balen, maar het is nou eenmaal gebeurd.
Nu weer aan de slag en op weg naar mijn streefgewicht...
[/img][url][/url]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mrt 2019 17:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Monday Motivation: It’s a new month, so it may be time to set some new goals. By the end of April would you like to have lost weight, gained weight, or stayed the same? The number you see reflected on the scale at the end of the month is ultimately up to you, so make a commitment to yourself NOW!

Maandag Motivatie: het is een nieuwe maand, misschien is het tijd om een aantal nieuwe doelen te stellen.
Wil je tegen eind april wat afgevallen zijn,wat bijgekomen zijn of hetzelfde zijn gebleven?
Het gewicht dat je aan het einde van de maand op de weegschaal ziet staan is aan jou, dus maak NU een dwingende afspraak met jezelf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 17:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Friday Weekend Warm-up: You can eat a slice of cake in 5 bites or 20 bites. Either way it’s the same amount of food, but you get to enjoy it 15 more times when you eat slowly and in smaller bites, which can greatly increase your satisfaction. This weekend: focus on eating more slowly, more mindfully, and taking smaller bites!

Vrijdag: Weekend Warming-up: je kunt een plakje cake in 5 happen eten of 20 happen.
Hoe dan ook, het is dezelfde hoeveelheid eten, maar je mag er nóg 15 keer van genieten als je langzaam eet en in kleinere hapjes, dit kan jouw een veel meer tevreden gevoel geven.
Dit weekend: focus op het eten van langzamer, bedachtzamer en op het nemen van kleinere hapjes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 15:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 243, 244, 245
Pagina 245 van 245