Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Banting, Ketogeen, wie doet er mee? Lekker en leuk!

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Hoi Lizanx, wat leuk dat je meedoet in dit sprintje!
Ik zie het nu pas sorry!
Ik haal mijn recepten van het internet uit uit het boek Real meal Revolution van Tim Noakes.
Ook staan hier natuurlijk vele recepten bij de Weegclub.
Ik heb helemaal niet veel trek nu trouwens en ik vast dus ook regelmatig tot een uur of 11, 12.
Ik heb dit dieet eerder gedaan, met succes, maar liet me daarna toch elke keer weer gaan. Ik hoop nu zo oud en wijs te zijn geworden, dat ik nooit meer zoveel gewicht hoef te gaan verliezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mrt 2021 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ook ik heb het boek van Tim Noakes. De lasagne maak ik bijna iedere week, zo lekker. Ik heb ook bijna alle boekjes van Matty Barnhoorn van The New Food. Zijn echt een aanrader! Ken je die?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mrt 2021 12:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nee, die heb ik niet, maar heb wel even gekeken. Goeie tip! Ben ook vooral erg benieuwd naar de stamppot recepten voor in de winter. Dat vind ik er gewoon bijhoren ! Die Lasagne heb ik nog niet geprobeerd, ga ik nu zeker doen! Morgen mijn weegdag, ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mrt 2021 19:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedzo! Bijna een kilo afgevallen JanHintje. Ik weeg me vrijdag of zaterdag. Het boekje van de Stamppotten en Ovenschotels gebruik ik het meest. Ik heb vandaag ketostix binnengekregen en net gebruikt. En Yes! Hij verkleurde wat betekent dat ik in ketose ben. Wel heb ik gehoord dat de stix minder betrouwbaar zijn dan een bloedtest maar het geeft mij wel een boost dat dat ding verkleurd is. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 17:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jij dus ook een halve kilo zie ik!! Applaus Al over een kwart van je doel!
Ik heb ook van die ketosesticks! Verkleuren maximaal steeds, dus daar ben ik ook blij mee. Het gaat ook lekker zag ik vanmorgen op de weegschaal.
Vanochtend tijdens de paasbrunch lekker mijn eigen dingen gegeten, terwijl de rest van het gezin allerlei lekkere broodjes at.
Het leek me wel even heel erg lekker, maar het komt zeker niet in mijn hoofd op om iets "fouts" te gaan eten.
Hoe gaat dat bij jou ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 14:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook een heerlijke paasbrunch gehad met kha-brood en een kha-croissant. Daarnaast heb ik ook genoten van een stukje suikerbrood en notenkoek. Dus 50-50. Erg blij.
Vanavond een maaltijdsoep met veel groenten en dan ben ik tevreden. Moet wel zeggen dat ik gisteren heeeel veeel trappen heb gelopen en vanmorgen 7 km heb hardgelopen. Sport jij ook?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 14:48    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik doe ook graag mee. Ik eet keto. Ik ben sinds een aantal weken weer streng bezig, na toch weer veel aangekomen te zijn. Maar eigenlijk gaat het maar heel langzaam, 2 kilo in 6 weken of zo. Ik wil er graag weer de vaart in krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 17:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2