Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Baileys' dagboek: Straight Away 2.1

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Het heeft wel een aantal jaar geduurd alles bij elkaar, maar het is er nu wel blijvend af. Het overgrote deel dan. Nu die laatste kilo's nog en dan kom ik in een hele nieuwe fase: stabiel blijven...best spannend. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 sep 2016 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi Baileys,

Ik heb even gekeken wanneer je je laatste berichtje had geschreven in je dagboekje. Leuk dat je mee gaat doen met Judith! En wat fijn dat je boek terecht is! Het is stevige kost, maar zeker de moeite waard en ik vind het zelf erg fijn om het 'paarse' boek weer te doen, al miste ik daarin bv. een heel precies uitgewerkt weekmenu. Judith geeft wel aanwijzingen, maar in haar Engelse boek heeft ze hele hoofdstukken staan met uitgewerkte menu's, met bijbehorend aantal calorieën. Eerst dacht ik dat dat voor mij heel handig zou zijn. Ik heb best wel een beetje sturing nodig (al is mijn gewicht momenteel lekker stabiel), maar die menu's zijn zo afwijkend van onze Nederlandse keuken, dat ik me daar toch echt niet in ben gaan verdiepen, met Amerikaanse maten en al.

D01, Nicky en ik hebben voor de kerst tot januari hard gewerkt aan de vertaling/samenvatting van het Engelse boek van Judit: the Complete Diet (of zo). Daarin staat ongeveer hetzelfde als in het paarse boek dat we eerder vorig jaar samen hebben besproken. Als je in dat 'sprintje' terugkijkt, kun je zien hoe we daar heel intensief aan gewerkt hebben. Nu ben ik erg blij dat we met het Paarse boek opnieuw zijn begonnen, en vooral de 'quotes' van Eisabeth en de waardevolle informatie van Nicky helpen mij heel erg goed! Laten we D01 niet vergeten, want zij heeft ook zeker haar steentje heel goed bijgedragen! (Is nu lekker op ski-vakantie!)

Lukt het je inmiddels beter om voldoende (water) te drinken?
Pin jezelf niet al te erg vast op 'twee liter per dag': met een paar koppen koffie en groene thee, of water met een smaakje kom je vaak ook al een heel eind.

Je bent er dus een tijdje tussenuit geweest begrijp ik. Hoop dat je met 'Judith' weer fijne resultaten krijgt, net als met de eerste tijd van de shakes toen je met je coach begon. Is dat nog steeds dezelfde?

Lieve groet en slaap lekker voor straks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Het programma is inmiddels aangepast en ik kom straks nog maar om de twee weken bij mijn coach dus het gaat goed. Met dit aangepaste programma is het de bedoeling dat mijn verbrandingsoventje weer wat harder gaat werken. Erg blij

Ik heb het boek van Judith als ondersteuning erbij genomen zodat ik het programma beter kan volhouden. Ik val nog te vaak terug in bekende valkuilen. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 23:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8