Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Baileys' dagboek: Straight Away 2.1

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kiki1
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Proteïnedieet

Reageer met quote
Hey dames,

mag ik hier meebabbelen?Ik kom uit België.
Ik heb maanden het weightwatchersdieet gevolgd en ben toen 8kg vermagerd. Maar weightwatchers is niet zo mijn ding.
Dus sinds eind januari volg ik een proteïnedieet. Dit gaat redelijk vlot. Ben sinds dan toch 10kg vermagerd, maar de laatste dagen merk ik dat ik regelmatig een drang naar suiker krijg. Heb er nog niet aan toegegeven maar weet niet hoelang ik dat nog ga kunnen volhouden. Verward
Wanneer ik suiker eet wordt de ketoseketting verbroken en moet ik weer van voor af aan beginnen.
Groetjes Kiki
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2016 18:33    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Gezellig! Welkom. Erg blij

Ik eet helemaal geen rijst, pasta, brood, aardappelen of iets dergelijks. Ik vervang alles door groente bij de avondmaaltijd. Bijv. plakjes courgette die ik opwarm in de grillpan of stukjes paprika.

Daarnaast dan drie producten van Straight Away en tot nu toe gaat dat best wel goed ondanks dat ik een aantal weken toch wat slechte dingen heb gegeten en gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2016 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Kiki1

Dieet: Proteïnedieet

Reageer met quote
Hey,

Vandaag gezondigd. Voel me eigenlijk wel schuldig maar heeft me zo gesmaakt. Morgen terug alle hens aan dek.

Groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 18:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Als je dan zondigt, moet je er inderdaad wel van genieten, maar ook niet schuldig voelen. Het gaat allemaal met vallen en opstaan en het belangrijkste is dat we op staan en weer verder gaan. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 18:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag na een hele tijd weer begonnen met hardlopen. Gewoon lekker rustig met les 1 van Evy. Viel niet mee, maar het viel me wel op dat ik iets makkelijker loop doordat ik toch een aantal kilo's lichter ben. Erg blij

Morgen weer naar mijn coach, altijd spannend. Deze week is het wel goed gegaan volgens mij, maar je weet het pas zeker als je op de weegschaal staat en als je broek van je bibs begint af te zakken. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2016 20:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Volgens de weegschaal van mijn coach is er toch weer drie ons af. Moet er wel bij vermelden dat het weer de periode van de maand is en ik dus best wel wat vocht vast houd. Maar er af is er af, gaan met die nieuwe week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 23:06    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Jij bent al een mooi aantal kilo's kwijt,
Fijn he dat het zo goed gaat.
Hoe zijn jouw eerste dagen gegaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben wel in etappes gegaan hoor, dus nu eigenlijk weer begonnen bij een gewicht van 94,7. Ik moet zeggen dat het eigenlijk wel gaat. Wel zoeken naar wat ik zelf dan wel lekker vind om te eten en hoe ik dat toe kan passen in mijn dagelijkse kookkunsten zodat mijn mannen ook gewoon mee kunnen eten. Nu begint dat aardig te lukken en honger heb ik niet gehad. Wel heel veel moeite met al dat drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 19:56    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
het drinken gaat bij mij juist goed en de rest is moeilijk.
Lekker koken voor het gezin om zelf toe te kijken en 100 x vragen of het wel lekker smaakt. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 20:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het vlees en de groente verzin ik voor ons allemaal en de mannen eten er dan bijv. aardappelen, rijst of pasta bij. In plaats daarvan neem ik extra groente of een stuk zoete aardappel. Dat werkt voor mij op dit moment goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 20:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8