Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Baileys' dagboek: Straight Away 2.1

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
ja, ik hou stug vol! Deze week toch weer 7 ons er af en weer onder de 90 kilo. Dat geeft de mens moed. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2016 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Barbara65
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straighaway

Reageer met quote
Goed hoor! Dat moet mij nog maar lukken.
Ik twijfel wel of ik niet zal overstappen naar KHA. Ik merk dat ik nu helemaal geen behoefte heb aan pasta, aardappel, brood , etc. En als ik op Gobento kijk zie ik zulke lekkere en makkelijke weekmenu's .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2016 9:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het weglaten van pasta, brood e.d. een stuk makkelijker. Je gezin kan gewoon mee eten door voor hen wel pasta/rijst of iets dergelijks te koken. En steeds nieuwe groenten en recepten proberen. Ik vind het nu best lekker gaan. Ben wel pas drie weken onderweg natuurlijk. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2016 17:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen is het weer zover: wegen! Zoals elke week ben ik weer heel benieuwd wat de weegschaal nu weer aan geeft. Voor mijn gevoel gaat het hartstikke goed, maar ik wil toch stiekem die bevestiging van de weegschaal. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mrt 2016 21:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet echt veel er af, maar toch weer 3 ons. Wel merk ik dat ik cm's aan het verliezen ben. Alles zit toch echt een stuk ruimer en er is zeker 2 cm af bij mijn middel, kuiten, bovenbenen, heupen en bovenarmen. Lachen

We houden vol. Ik ga door tot ik 64 kilo weeg. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2016 21:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
2016 is me tot nu toe niet al te gunstig gezind... Eerst mijn moeder in het ziekenhuis en van het ziekenhuis naar een verpleeghuis en vandaag is mijn kat in mijn armen overleden.... pffff..... ik heb geen tranen meer over.... Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2016 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Miek82
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeetje, wat heftig voor je, Bailey!
Ik kan me goed voorstellen, dat je tranen op een gegeven moment op zijn.

Ondanks alle tegenslagen niet terugvallen in eten hoor, hoe moeilijk dat ook is. Eten geeft zo gemakkelijk troost, maar uiteindelijk levert het je nog meer tranen op en die heb je niet meer.

Ik denk aan je. Sterkte in deze tijd en keep us posted...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2016 20:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een slechte week.... pizza gegeten wat niet mag... en gelijk gestraft, pijn in mijn buik, raar in mijn hoofd enz. enz. Huil huil

Verder ondanks al het verdriet wel geprobeerd verder niet meer te zondigen. Is aardig gelukt alleen het drinken wilde weer eens niet. Morgen zal de weegschaal het uitwijzen, maar ik blijf wel volhouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2016 21:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Toch nog een paar ons er af. We zetten de schouders er weer onder en gaan lekker een koolhydraatarme couscous maaltijd maken. De mannen met couscous en ik een vervanger. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2016 18:01    
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
hoi baileys mag ik vragen wat je allemaal voor koolhydraat vervangers gebruikt?elke dag zilvervliesrijst vind ik ook zo saai,haha.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2016 17:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8