Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:

En zo zag ik er vandaag uit:

Volgens de BMI zou ik iets van Max 67 kg moeten wegen.
Dan ben ik toch een zak met botjes Geschokt

Je ziet er al geweldig uit. BMI zegt zeker niet alles, de mijne schommelt tussen de 24,9 en 25,6 nu ik aan het stabiliseren ben. Dus feitelijk op het randje van wat mooi en goed zou zijn. Ik draag maat 38. Mijn vet% is 32,5 en dat is weer aan de hoge kant, maar niet heel fantastisch verdeeld, mijn dijen, buik, kont en borsten zijn nog best curvy. Mijn kinderen vinden me te mager, maar die mogen zelf wel een paar kilo afvallen en het is voor een puber nu eenmaal niet leuk als je dikke moeder nu ineens minder weegt. Mijn partner vindt 72 kilo mooier bij me staan en ik vind 67 kilo prima en fijner om te sporten. Nog meer afvallen geeft te veel los vel en resultaat op de verkeerde plekken. Conclusie jij bepaalt wat jouw beste gewicht is, pianojuffie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 6:02    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Nee!!!!! Deze week eerst stil gestaan en nu zelfs halve kilo erbij. Terwijl ik Deze week juist me heel goed aan mn dieet heb gehouden en veel heb gespor

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
L, dat is helemaal waar.

Maatje 38 ga ik niet meer halen denk ik, hoeft ook niet.
Ik vind het supergeweldig dat jij zo ver gekomen bent.
Dikke dikke proficiat L Applaus
Op de foto draag ik van Ulla Popken bloes maat 42/44 en broek maat 44.

Balansen is perfect gegaan.
Vanochtend woog ik 78,6.
Zo blij, niet in woorden uit te drukken.
Ik ga 79 doorgeven.
Want nu ga ik voor de gele blokjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 7:43    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Iels

No panic, gewoon doorgaan meis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wat zegt Judith over wat de weegschaal zegt? Dat het maar een momentopname is. Dat je niet direct veel (vet) bijkomt ook. En dat het vooral een kwestie van doorgaan is. Niet ontmoedigd raken hoor Iels! Lach

ja die speciale gelegenheden he. Nu komt straks weer Sinterklaas, Kerstmis en Oud & Nieuw. Ik geef daar gelukkig niet veel om. En wat ik in huis haal doe ik kort van te voren. Spreek met mezelf af wat ik mag eten en heb een bovengrens in mijn hoofd qua gewicht na de feestdagen. En omdat ik me elke dag weeg weet ik wel wanneer pas op de plaats maken aan de orde is. Lachen

Uit eten is moeilijker. Ik vind dat fijn en gezellig. Bovendien is het vaak vetter en zouter. En omdat je zo gezellig zit dan eet je vaak toch al meer dan je eerst van plan was. Schaam Schaam Dus daar werk ik nog aan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 8:22    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik heb besloten dat ik dit jaar niet mee doe met Sint snoeperijen.
Misschien, heel misschien buitenshuis een enkel stukje.
Chocola, vies
Marsepijn, bah jakkes
Kruidnootjes, niet te vreten
Hahahaha

Smile

Als ik dan perse wat wil ga ik zelf kruidnootjes bakken.
Weet ik tenminste wat er in zit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Jullie hebben gelijk. En ben super trots dat ik afgelopen week 2x heb gecrossfitt en 2x gemtbt en dat ik gisteren na het mtben een mac flurry heb afgeslagen terwijl die voor mij gehaald was.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 8:30    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Geweldig Iels!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Het is veel belangrijker dat wat je eet tussen Oud en Nieuw en Sinterklaas dan wat je eet tussen Sinterklaas en Oud en Nieuw!!
ja, even goed doordenken.

De feestmaand wordt vaak gebruik als excuus om helemaal los te gaan.
Wat een onzin, je kunt toch gewoon ietsjes meedoen zonder je helemaal klem te (vr)eten.
Lekker genieten van kleine bijzondere hapjes en van je gezelschap en de sfeer.

Sint, kerst, oud en nieuw zijn maar 5 dgn, wat zijn nu 5 dgn op een heel jaar Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wij hebben meestal niet veel 'zoets' in huis, want ik houd de laatste tijd meer van hartig. Maar voor het weekend haal ik well eens iets wat we allebei erg lekker vinden en dat zeker niet in het rijtje 'gezond snoep' staat; dat zijn dan één keer per maand crème merkpijpjes. Er zitten er zeven in en die zijn meestal op woensdag wel op. Ik deel er wel eens een met mijn man: dan snijd ik er een kwart af en geef ik hem de rest. Of kleine stroopwafeltjes, omdat ze zo klein zijn. Ik heb aan één genoeg, en mijn lief kan er rustig twee nemen, of drie. Als de kleinkindjes er zijn, is het ook voor hen een traktatie. Ik heb hen eigenlijk nog ooit een groot stuk taart aar binnen zien werken. Hulde voor hun moeder!
Op verjaardagen eet ik meestal een klein stukje van de taart die er is en mijn schoondochters weten inmiddels mijn voorkeur voor 'grootte' wel. Op onze eigen verjaardagen haal ik twee soorten in huis en wat voor ons teveel is, geef ik mee aan de visite.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 9:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 39 van 49