Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dank je wel Yeps

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 12:44    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, wat fijn dat je jouw ondermijnende gedachten hier zo verwoordde: het zouden zomaar de mijne kunnen zijn.

Ondermijnende gedachte: Ik weet niet of ik erachter kan komen wat ik denk
Ondersteunende gedachte: Dat hoeft ook niet meteen. Het is een vaardigheid waar ik vast steeds beter in word. Ook kan ik, wanneer dat nodig is, delen van dit boek lezen en herlezen om mijn geheugen op te frissen.

Ondermijnende gedachte: Ik denk helemaal niets wanneer ik van mijn eetplan afwijk.
Ondersteunende gedachte: Eten gaat niet automatisch. Ik negeer mijn gedachten alleen om te kunnen eten. De volgende keer dat ik in de verleiding kom, ga ik op zoek naar een ondermijnende gedachte die me toestemming heeft om eraan toe te geven. Het kan geen kwaad om dit te eten, want…

Met recht even twee doordenkertjes, waardoor ik me ook weer even bij de les betrokken voel! Dank je wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 14:27    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vanochtend 79,5
Onsje meer, wel goed mijn best gedaan, ProPoints 26 dus prima.

Ik zei ergens..... zondag wil ik gewoon een geel blokje=79 kg
Punt uit.
Is denkfout denk ik, het lichaam laat zich niet dwingen.
Nou ja, dan wordt het maar maandag, dinsdag of.... geel

Fijne donderdag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hier ook deze week ineens stilstand. Frustrerend maar we gaan door. De week is nog niet voorbij

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 10:12    

Reageer met quote
Klopt Juffie, dat heet schommelen. Niks mis mee. Bedenk je dat het een cijfertje is op de weegschaal en dat de wereld er niet door vergaan is. (Gelukkig niet... Vandaag heerlijk in de sauna geweest en toen thuis naar het journaal gekeken...)

Vandaag een korte 'opdracht', waar ik geen theorie bij neer zet. Voor wie dat toch graag wil, even hier melden. Dan doe ik dat morgen alsnog.

Bereid je voor op je weegdag! (Morgen, of de dag erna, of daarna... Maar houd er dus rekening mee dat hij hoger of lager kan aangeven dan wat je verwacht. Blijf in ieder geval zoeken naar ondermijnende gedachten en probeer ze om te draaien naar voor jou steunende gedachten. En laat je niet van de wijs brengen door frustrerende gedachten, maar kijk vooral ook even hoe ver je nu al gekomen bent, en vooral: waar vandaan! Pluim voor jezelf!

Ik ga vanavond vroeg in mijn mandje en morgen ben ik weer present!

Nacht allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Als ik weet dat het mijn weegdag is hou ik me vaak beter aan mijn levenswijze de dag erna laat ik de teugels ff vieren .
Als ik een goed resultaat heb op de w-schaal kan ik echt euforisch zijn Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 20:58    

Reageer met quote
Hihi, Ellen, dat snap ik heel goed. En jij bent de afgelopen maanden zo heerlijk afgevallen, en kunt nu weer zulke fijne kleren aan, dat je super trots mag zijn op je zelf!
Ik zie de afgelopen week mijn wegerd dreigend omhoog gaan. Dus ik ben niet euforisch, maar ik weet wel weer hoe ik hem een 'kick' de andere kant uit kan geven. Dat betekent een balansdagje tussendoor, of een soepdag met vochtafdrijvende soep. En zónder broodje... Lach. Is niet erg.
Ik was vandaag in de sauna en heb daar maar twee sneetjes oerbrood gegeten, en verder lekker sla, wat carpaccio, wat noten en water, een glas droge witte wijn en verder hadden we veel gespreksstof, warme baden, heerlijke sauna's, fijne en warme rustbanken, geen drukte om ons heen (was errug rustig hier!) en een zalig zwembad! Nu dus rozig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 21:02    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Als ik vast zit helpt een vis en groente weekje goed lekker garnalen met salade smullen ben nu in de onsjes afvallen aangeland maar zoals ik zelf altijd zeg onsjes tellen ook mee dus ben ik daar tevreden mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 21:09    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ellen, dat is een goeie, vis en groente week
Dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 21:40    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Ellen, dat is een goeie, vis en groente week
Dank je wel

Een echte aanrader eet smakelijk smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 22:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 36 van 49